• Αρχική
  • Ξεκινήστε από εδώ
  • Ποια είμαι
  • Τύπος
  • Επικοινωνία
  • Newsletter
  • Λένε…
  • SHOP

Aspa Online

Blogger. Μαμά. "Η ζωή με τα παιδιά είναι πιο διασκεδαστική όταν τη μοιράζεσαι!"

  • ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ
  • FAMILY FUN
  • ΣΧΟΛΕΙΟ
  • ΣΠΙΤΙ
    • ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΕΜΠΝΕΥΣΗ
  • Η ΖΩΗ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΑΤΑΚΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΑΣ

Χάλασε το πλυντήριο των ρούχων μου. Και δεν είναι τυχαίο.

Χάλασε το πλυντήριο των ρούχων μου και οι συμπτώσεις άρχισαν να διαδέχονται η μία την άλλη! Ακούστε. Ή μάλλον διαβάστε:

Νοικοκυρά άλλης εποχής

 

  • Την Κυριακή το πλυντήριο σταμάτησε να λειτουργεί και μέχρι αυτή τη στιγμή προσπαθούμε να διαπιστώσουμε αν επισκευάζεται, αν θα βρεθούν ανταλλακτικά, κλπ κλπ. Για την ώρα παραμένει χαλασμένο.
  • Χθες όμως χτύπησε το κουδούνι και μου παρέδωσαν ένα καλάθι με δώρα, μεταξύ των οποίων ένα μεγάλο ξύλο με ανάγλυφη επιφάνεια και πράσινο σαπούνι, τα οποία χρησιμοποιούσαν οι νοικοκυρές για να πλύνουν τα ρούχα τους τη δεκαετία του 30, τότε που δεν υπήρχαν πλυντήρια! Το πακέτο αυτό, μαζί με πολλά ακόμα δώρα που θα δείτε σε φωτογραφία πιο κάτω, τα έστειλε η  P&G σε μία χρονική στιγμή που προφανώς… τα χρειάζομαι, χωρίς φυσικά να είναι σε θέση να το γνωρίζει!
  • Η P&G ήταν συμπτωματικά μία από τις τρεις εταιρείες που ανέφερα στην ομιλία μου στο 3ο συνέδριο Social Media όταν έδωσα πετυχημένα παραδείγματα συνεργασιών μεταξύ brands και μαμάδων για την καμπάνια της Thank You Mom (Οι άλλες δύο ήταν η Disney και τα Weight Watchers).
  • Στο τέλος εκείνης της ομιλίας, γνωριστήκαμε με τη δημοσιογράφο Έλλη Ισμαηλίδου από το ΒΗΜΑ, η οποία χθες επίσης μου πήρε συνέντευξη. Ένα από τα θέματα για τα οποία μιλήσαμε ήταν οι συνεργασίες των εταιρειών με τους bloggers. Και κατά πόσο ένας blogger που συνεργάζεται με μία εταιρεία μπορεί να είναι αντικειμενικός και αμερόληπτος στην κριτική του.
  • Όταν τα κορίτσια γύρισαν από το σχολείο και είδαν το καλάθι με τα προϊόντα, με ρώτησαν πρώτον γιατί τα έστειλαν σε εμένα και δεύτερον αυτό το οποίο στην ουσία ρώτησε και η Έλλη: “Αν δεν σου αρέσουν τι θα κάνεις; Θα γράψεις την αλήθεια;” Και αφού άκουσαν τι τους είπα, είπαν κι εκείνες τη γνώμη τους:
    Εβελίνα: Μαμά καλύτερα αν δεν σου αρέσουν να μη γράψεις τίποτα. Γιατί αν γράψεις αρνητικά, δε θα βγάλουν δεκάρα στο κατάστημα αυτών των ανθρώπων!
    Εβίτα: Άσε που θα πληγώσεις τα συναισθήματά τους!
Ξύλο για πλύσιμο των ρούχων στο χέρι

Πολλές δεν είναι οι συμπτώσεις; Νιώθω ότι παίζω σε σπονδυλωτή ταινία τύπου Pulp Fiction! Συνεχίζω με κάποιες περισσότερες πληροφορίες για την ενέργεια της Procter & Gamble:

Την προηγούμενη εβδομάδα επικοινώνησαν μαζί μου εκ μέρους της εταιρείας για να με ρωτήσουν αν θα με ενδιέφερε να λαμβάνω ενημερώσεις και προϊόντα της εταιρείας και είπα ότι ναι θα με ενδιέφερε. Δεν περίμενα φυσικά να λάβω κάτι τόσο πρωτότυπο και ξεχωριστό.

Έστειλαν ένα πακέτο που από τη μία έχει διάφορα προϊόντα P&G και από την άλλη προϊόντα που χρησιμοποιούσαν οι μαμάδες το 1930, όπως λεμόνι, λευκό ξύδι, πράσινο σαπούνι, μαγειρική σόδα κλπ. (Απορία Εβελίνας: “Για το λεμόνι τι γνώμη περιμένουν δηλαδή να τους γράψεις; Έχει άλλη γεύση αυτό το συγκεκριμένο;”) Επίσης το πακέτο περιείχε ένα παιδικό βιβλίο και ένα γιογιό-παιχνίδι που ήταν δύο από τους τρόπους με τους οποίους απασχολούνταν τα παιδιά εκείνη την εποχή. Μαζί υπήρχε κι ένα ενημερωτικό βιβλιαράκι που εξηγούσε πώς ακριβώς ήταν η καθημερινότητα μίας μαμάς τότε και τους τρόπους με τους οποίους φρόντιζε για το καθάρισμα του σπιτιού και την υγιεινή της οικογένειας. Και στο τέλος υπήρχε το εξής κάλεσμα:

“Εάν θέλετε να ζήσετε μια ημέρα μιας τυπικής νοικοκυράς του 1930, τότε σας δίνουμε την ευκαιρία αυτή! Σας παρέχουμε το καλάθι του 1930 με όλα τα απαραίτητα υλικά, καθώς και μία βιντεοκάμερα για να αποθανατίσετε την εμπειρία σας αυτή!”

Καλάθι με προϊόντα

Κι άλλες φορές έχω πάρει προϊόντα ή προσκλήσεις από εταιρείες. Μερικές φορές έχω γράψει για αυτά (π.χ. έγραψα για την έκθεση των Δεινοσαύρων) και μερικές όχι. Γράφω πολλές φορές τη γνώμη μου για προϊόντα που χρησιμοποιώ χωρίς να μου τα έχει στείλει κανείς και έχω κάνει reviews για ταινίες ή παραστάσεις που έχω πάει με τα παιδιά. Γιατί έτσι είναι η φύση του ανθρώπου! Αν είναι ευχαριστημένος με κάτι, το μοιράζεται! Έτσι κι εγώ, αν πιστεύω ότι έχω να πω κάτι που θα ενδιαφέρει τους αναγνώστες του blog, θα το κάνω.  Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν μπορώ παρά να ανταποκριθώ στην απίστευτα πρωτότυπη ιδέα. Εξάλλου έτσι κι αλλιώς δεν έχω πλυντήριο! Απλά θα αξιοποιήσω τη βιντεοκάμερα ώστε να μοιραστώ την εμπειρία μου μαζί σας. Ήδη έχω πει στον κάμεραμαν/σκηνοθέτη της οικογένειας  να ετοιμάζεται, ο οποίος προσπαθεί να μου βρει το ιδανικό τσεμπέρι. (Δεν νομίζω, δε νομίζω!) Δεν θα γράψω αναλυτικό review για τα προϊόντα, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν είναι αυτό το concept! (Παρεμπιπτόντως, περιμένω ιδέες στα σχόλια! Τι θα μπορούσα να κάνω στην κάμερα ως τυπική νοικοκυρά του 1930;)

Πώς ήταν η καθημερινότητα μιας μητέρας το 1930;

Πρέπει κλείνοντας να πω ένα μεγάλο μπράβο στις εταιρείες – και είναι πλέον αρκετές – που έχουν αρχίσει να ψάχνουν έξυπνους τρόπους να “μιλήσουν” σ’ ένα διαφορετικό κοινό – το οποίο δεν παρακολουθεί  τηλεόραση και δε διαβάζει περιοδικά (π.χ. άνθρωποι σαν κι εμένα). Αλλά ακόμα και οι καταναλωτές που έρχονται σε επαφή με τις “παραδοσιακές” διαφημίσεις, σύμφωνα με έρευνες εμπιστεύονται πλέον περισσότερο reviews άλλων καταναλωτών (το 92,3%) παρά την επίσημη περιγραφή της εταιρείας για το τι κάνει ένα προϊόν (το 7,7%) (Έρευνα Moms who blog: A marketing powerhouse την οποία είχα αναφέρει στο Συνέδριο Social Media)

Νομίζω ότι και οι bloggers θα καλωσορίσουν αυτό το άνοιγμα των εταιρειών. Όπως σε όλες τις περιπτώσεις βέβαια – όπως παντού υπάρχουν καλοί επαγγελματίες και κακοί επαγγελματίες, καλοί γιατροί και κακοί γιατροί, καλοί καθηγητές και κακοί καθηγητές – έτσι κι εδώ θα υπάρχουν καλοί bloggers που θα γράφουν αντικειμενικά τη γνώμη τους σεβόμενοι το κοινό που τους διαβάζει και κακοί bloggers που θα γράφουν μπαρούφες και αργά ή γρήγορα θα χάσουν την αξιοπιστία τους.

Υ.Γ. Μετά τη συγκεκριμένη ενέργεια, έχετε καμιά ιδέα πώς θα κάνω την Miele ή καμιά άλλη καλή εταιρεία να μου στείλει πλυντήριο για review? Θα πλένω όλη μέρα  και όλη νύχτα το υπόσχομαι! Και μετά θα χρειαστεί να πάω να ξεκουραστώ σε πάρκα και resorts της Disney (που όπως είπαμε ήταν η δεύτερη εταιρεία που είχα αναφέρει) Και αν πάρω μερικά κιλά παραπάνω από το πολύ και καλό φαγητό που προσφέρουν εκεί, θα τα χάσω με το πρόγραμμα των Weight Watchers! (τρίτη εταιρεία που είχα αναφέρει.)

Νομίζω ότι όντως παίζω σε σπονδυλωτή ταινία! Αναμείνατε συντονισμένοι. Φορτίζω την βιντεοκάμερα… 🙂

Image via 

 

ΔΩΡΕΑΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΥΛΙΚΟΥ

Γίνετε συνδρομητές στο newsletter μου κι αποκτήστε πρόσβαση στη βιβλιοθήκη υλικού μου, που περιέχει λίστες οργάνωσης, βοηθήματα και εργαλεία για εκτύπωση!

Το email σας προστατεύεται και χρησιμοποιείται σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου

Success! Now check your email to confirm your subscription.

There was an error submitting your subscription. Please try again.

Powered by ConvertKit
  • Share
  • Tweet
  • Pin
  • 6shares

Ανηκει στην κατηγορια:Ιδέες και Λύσεις επισημασμένο με:blogging, blogs, p&g, social media

Σχόλια

  1. Donald αναφέρει:

    28/03/2012 at 13:02

    Ξέρω τι έγινε! Πράκτορες υπάλληλοι της PG μπήκαν σπίτι σου και σου χάλασαν επίτηδες το πληντύριο έτσι ώστε να σου χρειάζονται περισσότερο αυτά που σου έστειλαν και έτσι να γράψεις αυτό εδώ το κείμενο!

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      28/03/2012 at 20:57

      Ακριβώς! Και η συνέχεια που δεν ξέρετε είναι ότι έφερα μάστορα, μου το έφτιαξε και μετά από δύο μέρες ξαναχάλασε (πράκτορες, πράκτορες) και είμαι ακόμα και σήμερα με χαλασμένο πλυντήριο (τώρα περιμένω νέα ανταλλακτικά) Δεν τη γλυτώνω. Θα πλύνω στη σκάφη! 

      Απάντηση
  2. Stratos Kallintzis αναφέρει:

    19/03/2012 at 14:21

    Για προβληματισμό και έρευνα: Ισχύει ότι ο πρόεδρος της P&G είναι σατανιστής;

    Απάντηση
  3. Χρήστος Γεωργίου αναφέρει:

    16/03/2012 at 01:19

    Χμ. Δεν ξέρω αν υπάρχει εδώ αντίστοιχη υπηρεσία με το YBUY (www.ybuy.com). Με κόστος USD25 δοκιμάζεις όποια από τις προσφερόμενες συσκευές θέλεις για ένα μήνα, και είτε την αγοράζεις στο τέλος, είτε την επιστρέφεις. Παρεμπιπτόντως, έτυχε να διαβάσω πως θα συμπεριλάβουν και το iPad 3 (ωχ, γράψτε λάθος, εννοούσα «την τρίτη γενιά του iPad») στο πρόγραμμά τους.

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      16/03/2012 at 10:53

      Θέλω κι εγώ νέο iPad όπως κι αν θέλουν να το ονομάζουν! :)))

      Πάω να μελετήσω το site! 

      Απάντηση
  4. flonsavardu αναφέρει:

    15/03/2012 at 01:59

    ξετρελάθηκα με την ατάκα της εβελίνας… εντελώς γουντυαλλενικό χιούμορ. 😀 

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      15/03/2012 at 11:39

      Λες για το λεμόνι ή για το κατάστημα που δε θα βγάλει δεκάρα; 

      Κι εγώ πάντως γέλασα πολύ και για αυτό τα έγραψα! 

      Απάντηση
      • flonsavardu αναφέρει:

        15/03/2012 at 13:55

        με το λεμόνι!

        Απάντηση
        • Aspa αναφέρει:

          15/03/2012 at 14:04

          Χαχαχα.. ΟΚ! 🙂 

          Απάντηση
  5. Stella Tsala αναφέρει:

    14/03/2012 at 16:10

    Το βιντεάκι το σκέφτομαι κι εγω από την ημέρα που πήρα το καλάθι… Η ιδέα μου άρεσε πολύ.
    Μήπως άραγε να κάναμε μια συλλογική ταινία κάπως, όπως είχαμε κάνει με  το βίντεο της π.π. εποχής;

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      15/03/2012 at 11:37

      Ωραίο θα ήταν και το συλλογικό… Για να το σκεφτούμε και τα ξαναλέμε! 

      Απάντηση
  6. a. αναφέρει:

    14/03/2012 at 15:26

    λοιπόν θες μια ποδία οπωσδήποτε, κατα προτίμηση κοκκινη καρο. και καλό θα ήταν αν εχετε γκαζόν ή εστω ταρατσα να βάλεις σχοινιά και να απλώσεις εκει τα άσπρα σου σεντόνια, και τα κορίτσια να παιζουν κρυφτο γυρω γυρω.
    και μια πιτα να φτιάξεις. κερασοπιτα καλυτερα! και να τη φατε όλοι μαζι στη τραπεζαρια.
    αυτα προτεινω

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      15/03/2012 at 11:33

      Κερασόπιτα! Το κερασάκι στην τούρτα ήταν αυτό. Πολύ μου αρέσει η νέα μου ζωή! 

      Απάντηση
  7. Rania Vasiliadou αναφέρει:

    14/03/2012 at 15:00

    Υπάρχει κάποια συνωμοσία πίσω από αυτό….δεν είναι τυχαίο το ότι χάλασε το πλυντήριο!!
    Θα περιμένουμε με χαρά την άλλη πλευρά, αυτή της παραδοσιακής νοικοκυράς…είμαι σίγουρη ότι θα είναι ένα απολαυστικό βίντεο!!

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      15/03/2012 at 11:32

      Ράνια ευχαριστώ! Είμαι σίγουρη ότι θα γελάσω ετοιμάζοντάς το, αλλά για να δούμε τι θα βγει! 

      Απάντηση
  8. Nefosis αναφέρει:

    14/03/2012 at 13:53

    Θέλω κι εγώ αυτό το καλάθι με τα προϊόντα και τα βιβλία και το λεμόνι. Σε παρακαλώ όμως μην πεις σε κανέναν πως έχω πλυντήριο.
    Υ.Γ. Το πλύσιμο στην σκάφη συνοδεύεται με παραδοσιακά τραγούδια κατ’ ελάχιστον. Optional: το φλερτ απ’ τον τσοπάνο. 😉

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      15/03/2012 at 11:31

      Πω πω, έχω πολλά να σκεφτώ για τη σκηνοθεσία! Χρειάζομαι και D.J.! 

      Απάντηση
  9. Kitsos Mitsos αναφέρει:

    14/03/2012 at 13:36

    Χεχε ωραία ανταπόκριση με τα σωστά μηνύματα!
    Ενδιαφέρον το πείραμα απ’όλες τις πλευρές.
    Κάτι κινείται…

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      15/03/2012 at 11:28

      Thanks! Για να δούμε τι θα δούμε!  

      Απάντηση
  10. MANIA F. αναφέρει:

    14/03/2012 at 13:03

    Καλή μου Άσπα, ανυπομονούμε για το βίντεο! Ελπίζω παρά τον εξοπλισμό δεκαετίας 30 που απέκτησες (και να σημειώσω οτι είναι πολύ μικρός σε όγκο και υλικά συσκευασίας) να επισκευαστεί σύντομα το πλυντήριό σας! Μέχρι τότε, ρίξε μια ματιά στο http://noikokyrokoritso.blogspot.com/search/label/ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ
    για μερικές συμβουλές ώστε να αξιοποιήσεις το πακέτο!

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      15/03/2012 at 11:25

      Thanks πολύ χρήσιμο το link, αρχίζω εντατική μελέτη! 

      Απάντηση
  11. DESPINA P αναφέρει:

    14/03/2012 at 12:44

    Καλά , το περιμένω πώς και πώς!
    Βέβαια έχω έναν ενδοιασμό γιατί πολύ μετά το 30 στο χωριό μου τα ρούχα τα έπλεναν στο ποτάμι με ένα ξύλο που το έλεγαν “κόπανο” και μετά βέβαια σε σκάφη στην αυλή,αυτό το δικό σου ξύλο δε μου λέει κάτι!Το τσεμπέρι επίσης δεν είναι απαραίτητο για το κόνσεπτ,δε νομίζω ότι το φορούσαν μέσα στο σπίτι οι μαμάδες(οι γιαγιάδες ίσως). 

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      15/03/2012 at 11:23

      Θέλω κι εγώ να πάω σε ποτάμι για το πλύσιμο! Θα το μελετήσω! 🙂 

      Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Aspa Online

Γεια είμαι η Άσπα! Πιστεύω ότι η ζωή είναι πιο διασκεδαστική όταν τη μοιράζεσαι κι έτσι σε αυτό το blog μοιράζομαι τις σκέψεις μου και τις περιπέτειές μου με τις κόρες μου τα τελευταία 12 χρόνια. Καλωσήρθατε!
[Περισσότερα…]

  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Twitter
  • YouTube

Τι ψάχνετε;

Κυκλοφόρησε! 22+ κυνήγια θησαυρού για παιδιά!

Βρες το, κυνήγια θησαυρού για παιδιά

Η ομιλία μου στο TEDxKids

Εκτυπώσιμα για παιδιά

20+ SUPERcalifragilisticexpialidocious εκτυπώσιμα για παιδιά

Πρόσφατα Posts

  • Απίθανα πασχαλινά γυαλιά (για εκτύπωση)
  • Πώς να διοργανώσετε ένα επιτυχημένο κυνήγι θησαυρού για παιδιά
  • Φορέστε μάσκα και κρατήστε τις αποστάσεις (2021)
  • 30 πράγματα που θα σου λείψουν μια μέρα ως μαμά
  • 50 τρόποι για να ταξιδέψετε χωρίς να βγείτε από το σπίτι

Λένε για το blog

Σαν το γάργαρο πεντακάθαρο νερό

Αυτό που μου αρέσει σε σένα Άσπα -σου μιλάω στον ενικό γιατί σε νιώθω ένα πολύ οικείο πρόσωπο- είναι ο καθαρός λόγος της σκέψης σου… Διαβάστε τη συνέχεια… “Σαν το γάργαρο πεντακάθαρο νερό”

Διαβάστε τι άλλο λένε >>

Copyright © 2021 · Aspa Online · Όροι Χρήσης · Πολιτική Απορρήτου · Όλα τα κείμενα και οι εικόνες είναι πνευματική ιδιοκτησία του Aspa Online. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, η αναδημοσίευση και η τροποποίησή τους χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του δημιουργού τους. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

  • 6shares