• Αρχική
  • Ξεκινήστε από εδώ
  • Ποια είμαι
  • Τύπος
  • Επικοινωνία
  • Newsletter
  • Λένε…
  • E-shop
  • Club Love, mom

Aspa Online

Blogger. Μαμά. "Η ζωή με τα παιδιά είναι πιο διασκεδαστική όταν τη μοιράζεσαι!"

  • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
  • ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ
  • ΣΧΟΛΕΙΟ
  • ΣΠΙΤΙ
    • ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
  • ΕΜΠΝΕΥΣΗ
  • Η ΖΩΗ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΑΤΑΚΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΑΣ

Συνεργασίες με εταιρείες και brands και μία υπόσχεση

Ξεκίνησα το blog μου ως ένα προσωπικό διαδικτυακό ημερολόγιο. Με ενθουσίαζε η σκέψη ότι θα είχα την προσωπική μου γωνιά στο internet και ότι θα μπορούσα να γράφω τις σκέψεις μου και να επικοινωνώ με άλλους ανθρώπους σαν κι εμένα. Την εποχή που ξεκίνησα, δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι το blogging θα μου θα μου άνοιγε τόσες πόρτες και θα αποτελούσε κάποτε πηγή εισοδήματος για μένα.

Τα τελευταία χρόνια έχω συνεργαστεί μέσω του blog μου με κορυφαίες εταιρείες και brands και είμαι περήφανη για κάθε μία από τις συνεργασίες μου. Όταν ήμουν ομιλήτρια στο 3ο Συνέδριο Social Media του Ινστιτούτου Επικοινωνίας είχα μιλήσει για αυτό ακριβώς το θέμα, για τις συνεργασίες επιχειρήσεων και bloggers και θυμάμαι ότι τότε στην Ελλάδα υπήρχαν πολύ λίγα τέτοια παραδείγματα. Καθώς οι συνεργασίες αυτές έχουν αρχίσει πλέον να γίνονται ολοένα και περισσότερες και στην Ελλάδα, θεωρώ ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να γράψω δυο λόγια για τον τρόπο με τον οποίο έχω επιλέξει εγώ προσωπικά να κάνω τις συνεργασίες μου, που δεν είναι απαραίτητα και ο τρόπος με τον οποίο τις κάνουν όλοι.

Μετά από 6,5 χρόνια blogging, μπορώ να πω ότι στην κορυφή των προτεραιοτήτων μου βρίσκεται χωρίς καμία αμφιβολία η σχέση που έχω αναπτύξει με εσάς, τους φίλους και αναγνώστες μου.

Sharing

Μπορεί με τους περισσότερους από εσάς να μην έχουμε γνωριστεί ποτέ, αλλά είμαστε σε “ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας” και νιώθω ότι σας γνωρίζω. Με κάποιους βέβαια έχουμε γνωριστεί, με κάποιους έχουμε γίνει στενοί φίλοι και με κάποιους άλλους θα γνωριστούμε στο μέλλον. Όπως και να έχει είμαστε δεμένοι. Δεν είστε κάποιοι άγνωστοι περαστικοί που βρεθήκατε εδώ μέσω μιας μηχανής αναζήτησης. Σας εκτιμώ, δεν σας υποτιμώ, κάθε μέρα που κάθομαι μπροστά στην οθόνη μου γράφω έχοντας εσάς στο μυαλό μου και έτσι θέλω τις λίγες φορές που γράφω ένα post στα πλαίσια κάποιας συνεργασίας, να το γνωρίζετε.

Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι όταν συνεργάζομαι με μία εταιρεία γράφω πράγματα που δεν ισχύουν. Ποτέ δε θα το κάνω αυτό. Έχω επανειλημμένως απορρίψει προτάσεις επειδή δεν πίστευα στο προϊόν ή στην εταιρεία και θα συνεχίσω να το κάνω. Παρ’ όλα αυτά η υπόσχεσή μου είναι ότι όταν γράφω post στα πλαίσια συνεργασίας, θα το αναφέρω ξεκάθαρα.  Ξέρω παράλληλα ότι επειδή έχουμε μία ειλικρινή σχέση και με εμπιστεύεστε, θα εμπιστευτείτε ότι αυτό που γράφω το πιστεύω πραγματικά.

Από την άλλη, πολύ συχνά γράφω για προϊόντα και υπηρεσίες επειδή το θέλω και όχι επειδή συνεργάζομαι διαφημιστικά. Και θα συνεχίσω να το κάνω. Τρία παραδείγματα για να σας δώσω να καταλάβετε τι εννοώ:

  1. Σε ένα από τα ιδιαίτερα δημοφιλή post μου, το Πίτσα σε φόρμα που λιώνει στο στόμα, αναφέρω το βασικό προϊόν που χρησιμοποίησα, που είναι η ζύμη της Pillsbury. ΔΕΝ ήταν διαφημιστικό post, απλά ήταν βασικό συστατικό της συνταγής και ήθελα να ξέρετε τι να ψάξετε όταν θα πάτε στο σούπερ-μάρκετ.
  2. Στο post Η πιο εύκολη τούρτα παγωτό που έχετε φτιάξει ποτέ είχα βγάλει φωτογραφία από τα προϊόντα που χρησιμοποίησα. Και πάλι, το post ΔΕΝ ήταν διαφημιστικό. Απλά θεώρησα ότι η φωτογραφία θα βοηθούσε να φανεί πόσο απλά ήταν τα υλικά και η παρασκευή της τούρτας.
  3. Το post Οδηγώντας το Volvo V40 σε Ψηφιακές Γειτονιές, ΔΕΝ ήταν διαφημιστικό, το έγραφα επειδή το ήθελα. Όπως ανέφερα, είχα βρεθεί με το αυτοκίνητο στα χέρια μου, επειδή η Volvo ήταν ένας από τους υποστηρικτές μας στο συνέδριο Ψηφιακές Γειτονιές.

Θα συνεχίσω να αναφέρω προϊόντα και υπηρεσίες και να μοιράζομαι οτιδήποτε μου αρέσει και χρησιμοποιώ, ακόμα κι αν δεν υπάρχει οικονομικό όφελος για μένα. Αν λοιπόν βλέπετε να μην υπάρχει αναφορά σε συνεργασία, σημαίνει ότι δεν υπάρχει συνεργασία.

Έχω απόλυτη συναίσθηση ότι η αναφορά σε προϊόντα (είτε γίνεται στα πλαίσια συνεργασίας είτε όχι) μπορεί καμιά φορά να ξενίσει. Μπορεί για παράδειγμα σε κάποιον να μην αρέσει κάποιο προϊόν ή εταιρεία. Το καταλαβαίνω. Δεν μπορούμε να ταυτιζόμαστε σε όλα. Όταν γράφω ιστορίες από την καθημερινότητά μου και τον τρόπο που μεγαλώνω τα παιδιά μου, ξέρω ότι κάποιος μπορεί να διαφωνήσει σε κάτι μαζί μου. Αλλά δε γράφω πώς μεγαλώνω τα παιδιά μου για να γίνω αρεστή ή να κερδίσω likes. Γράφω για να μοιραστώ αυτό στο οποίο πιστεύω. Στο internet, μοιραζόμαστε τις εμπειρίες και τις σκέψεις μας. Ο καθένας έχει φωνή και μπορεί να πει τι του αρέσει. Και όλη αυτή η διαδικασία είναι προς όφελός μας. Το καλοκαίρι που έψαχνα για καινούργιο αυτοκίνητο, βασίστηκα πάνω στο δίκτυο των φίλων μου στο internet για να με βοηθήσουν να αποφασίσω ποιο να επιλέξω. Όταν μοιραζόμαστε την εμπειρία μας, η εμπειρία αυτή γίνεται χρήσιμη και για άλλους.

Θα ήθελα λοιπόν να θυμάστε ότι πρώτον, όταν γράφω διαφημιστικό post πιστεύω στο προϊόν ή στην υπηρεσία. Δεύτερον ότι η εταιρεία με την οποία συνεργάζομαι με έχει επιλέξει για να βάλω τη δική μου προσωπική σφραγίδα στο μήνυμά της (like) με αμοίβει για το έργο που παράγω (like) και συμβαδίζει με τις τάσεις της εποχής: οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο reviews και γνώμες που θα αναζητήσουν online παρά την επίσημη περιγραφή της εταιρείας για το τι κάνει ένα προϊόν (like).

Κλείνοντας: Γιατί ένας blogger να μπει στη διαδικασία να συνεργαστεί με εταιρείες; Ο κυριότερος λόγος είναι γιατί αν δεν βρει ένα τρόπο να έχει έσοδα από το blog του, το blogging γίνεται ένα πολύ ακριβό hobby. Στην αρχή το κόστος του blog είναι μηδενικό. Αλλά καθώς η επισκεψιμότητα του blog ανεβαίνει, αρχίζουν και δημιουργούνται έξοδα: κόστος φιλοξενίας, έξοδα domain, έξοδα αποστολής newsletters, αγορά εξοπλισμού και μηχανημάτων και αργότερα έξοδα λογιστή και ασφαλιστικού ταμείου. Ο blogger πρέπει παράλληλα να αφιερώνει πολλές ώρες την ημέρα για να γράφει και να συντηρεί αυτό το site. Ώρες που θα μπορούσε να αφιερώνει αλλού, σε μία δουλειά για να κερδίζει χρήματα για την οικογένεια του. Αν έχει κάποια άλλη δουλειά, και το blogging το κάνει αποκλειστικά σαν hobby όπως το έκανα εγώ στην αρχή, μπορεί να μη θέλει να έχει έσοδα από το blog του. Hobby όμως σημαίνει, ότι θα γράφει όποτε του κάνει κέφι. Μπορεί να κάνει εβδομάδες να γράψει. Μπορεί και να σταματήσει. Όταν όμως ο στόχος του είναι να διατηρεί ένα blog που ανανεώνεται κάθε μέρα ώστε να προσφέρει αξιόλογο περιεχόμενο στους αναγνώστες του, το πιθανότερο είναι ότι θα θελήσει να βρει έναν τρόπο να βγάζει τα έξοδά του. Και σε δεύτερο στάδιο να έχει έσοδα ώστε να μπορεί να δικαιολογεί τις ώρες και την προσπάθεια που καταβάλει και να συνεχίσει να γράφει με μεγαλύτερη δέσμευση.

Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι επειδή κάποια ωραία μέρα σου ήρθε η ιδέα να ανοίξεις το δικό σου blog, έχεις αυτόματα κερδίσει το δικαίωμα να κάνεις συνεργασίες με εταιρείες και να έχεις έσοδα. Κερδίζεις αυτό το δικαίωμα όταν έχεις αποκτήσει ένα επιτυχημένο blog με αξιόλογη επισκεψιμότητα, όταν έχεις ένα όμορφο λειτουργικό design, όταν έχεις κερδίσει την εκτίμηση των αναγνωστών σου επειδή προσθέτεις αξία στη ζωή τους,  όταν δημιουργείς δικό σου πρωτότυπο περιεχόμενο και όταν έχεις μία προσωπικότητα που ταιριάζει με την εικόνα της εταιρείας με την οποία θα συνεργαστείς. Η ψυχή του blog είναι ο blogger! Η εταιρεία θα πρέπει να μπορεί να είναι περήφανη να συνεργάζεται μαζί σου, αλλά και εσύ να μπορείς να αισθάνεσαι περήφανος που βάζεις το όνομά σου δίπλα στην εταιρεία. Σχέση κερδίζεις-κερδίζω.

Τέλος, δεν τα γράφω όλα αυτά επειδή έχω σκοπό να αυξήσω τη συχνότητα των διαφημιστικών post, απλά καθώς αυτές τις μέρες σχεδιάζω τις επόμενες καμπάνιες μου, αισθάνθηκα την ανάγκη να γράψω δυο λόγια για το το ξεκάθαρο πλαίσιο στο οποίο έχω επιλέξει να κινούμαι.

Ας συνεχίσουμε να μοιραζόμαστε λοιπόν. Η ζωή είναι πιο διασκεδαστική όταν τη μοιράζεσαι!

 

Photo by wlodi

123 BLOG: Δωρεάν Πρόγραμμα Εκπαίδευσης

Δωρεάν εκπαίδευση μέσω e-mail για να ξεκινήσετε το δικό σας blog και να κάνετε τα πρώτα σας βήματα στον κόσμο του blogging.

Success! Now check your email to confirm your subscription.

There was an error submitting your subscription. Please try again.

Powered by ConvertKit
  • Share
  • Tweet
  • Pin
  • 192shares

Σχετικά posts:

Δεν υπάρχουν σχετικά posts.

Ανηκει στην κατηγορια:Blogging & social media

Σχόλια

  1. MommyJammi αναφέρει:

    14/07/2016 at 16:47

    Αγαπητή μου Άσπα είσαι από τα πρότυπα blogger που προσωπικά έχω. Μιλώ ως νέα blogger στον χώρο που γράφει με αγάπη, συνέπεια και υπευθυνότητα. Διάβασα με ενδιαφέρον την ανάρτησή σου με τις σκέψεις και την τοποθέτησή σου και ήρθε στην κατάλληλη στιγμή. Έκανα μια έρευνα στο ιντερνετ σχετικά με το θέμα συνεργασιών και blogging που αναφέρεις και αμέσως έπεσα επάνω στην δική σου ανάρτηση, που είχες γράψει δύο χρόνια πριν… Σε ευχαριστώ προσωπικά για την καθοδήγηση και την βοήθεια στο να διατηρούμε εμείς οι νέες bloggers την ακεραιότητά του χαρακτήρα μας! Σε φιλώ!

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      15/07/2016 at 14:08

      Μαρία σε ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που έπεσες πάνω στο post και που το βρήκες βοηθητικό! Το blogging το αγαπάω όσο δε φαντάζεσαι και θα ήθελα να ανθίσει ακόμα περισσότερο στην Ελλάδα (είτε κάποιος το κάνει ως hobby είτε ως επάγγελμα). Πιστεύω ότι το πλαίσιο που περιγράφω πιο πάνω θα βοηθήσει ως προς αυτή την κατεύθυνση.

      Απάντηση
  2. Eleana Apst αναφέρει:

    11/11/2014 at 14:59

    Πολύ ενδιαφέρον η σημερινή σου ανάρτηση, μου αρέσει που διαβάζω την εμπειρία σου σε αυτό, γιατί αν δεν κάνω λάθος είσαι από τις πρώτες που ασχολήθηκες με το μπλογκινγκ. Για μένα είναι περισσότερο οι φίλοι που δεν έχω, εδώ που βρέθηκα, και που μπορώ να συζητήσω πολλά θέματα μαζί τους και πάνω από όλα να γελάσουμε!! Και χαίρομαι γιατί μέσα από το μπλογκ έκανα και μια καλή διαδικτυακή φίλη, προς το παρόν, λόγω απόστασης. Πιστεύω πως όσοι έχουν καταφέρει να ασχοληθούν και επαγγελματικά με αυτό έχουν βρει την τέλεια δουλειά!!

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      14/11/2014 at 14:21

      Το blogging με έφερε σε επαφή με καταπληκτικούς ανθρώπους που σήμερα είναι πλέον φίλοι μου. Είναι πραγματικά υπέροχο αυτό!

      Απάντηση
  3. ManaManoulaMama αναφέρει:

    10/11/2014 at 22:12

    Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Το να μην υποτιμά κάποιος τη νοημοσύνη των αναγνωστών του είναι μεγάλο προσόν – και δυστυχώς κάποιοι το ξεχνούν ή το παραβλέπουν. Χαίρομαι που είχα την τύχη να σε γνωρίσω.

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      11/11/2014 at 10:16

      Ευχαριστώ και βέβαια αμοιβαία η αλληλοεκτίμηση. 🙂

      Απάντηση
  4. mariakat80 αναφέρει:

    10/11/2014 at 19:38

    Άσπα μου εισαι φοβερή και δε θαυμάζω πολύ γιαυτο που εχεις καταφέρει. Και κυρίως γιατί κανεις τη δουλεια σου οπως πρέπει να γίνει. Συνεργάζεσαι με τις εταιρείες που πιστεύεις χωρίς να κουράζεις τους αναγνώστες σου !! Βασικά οπως σου εχω πει κι εγω προσπαθώ να κίνηθω επαγγελματικά στο χώρο του Ίντερνετ και του μπλογκιν διότι δεν εχω αλλη πηγή εισοδήματος και θα εκτιμούσα λίγες συμβουλές απο εσένα για τα επόμενα βήματα μου αν δεν σε πειραζει

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      11/11/2014 at 10:13

      Ευχαριστώ. 🙂
      Και πάντα στα διάθεσή σου!

      Απάντηση
      • mariakat80 αναφέρει:

        11/11/2014 at 11:21

        Σ’ευχαριστώ κι εγώ 😉

        Απάντηση
  5. Ειρήνη Λουίζου αναφέρει:

    10/11/2014 at 17:49

    Αυτό που εκτιμούσα και εκτιμώ πάντα σε σένα είναι η ειλικρίνεια και η καθαρότητα με την οποία γράφεις! Ξέρεις ότι σου εύχομαι τα καλύτερα!
    Μακάρι να είχα τον χρόνο να έγραφα πιο συχνά…

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      11/11/2014 at 10:00

      Ευχαριστώ Ειρήνη! Πάντα απολαμβάνω να διαβάζω τα posts σου 🙂

      Απάντηση
  6. cghera αναφέρει:

    10/11/2014 at 13:22

    Σου δίνω συγχαρητήρια για όσα έχεις πετύχει στο blog σου. Και ακόμα περισσότερο γιατί κατάφερες να το κάνεις πηγή εισοδήματος. Προσωπικά αν και έχω blog δεν έχω το χρόνο να ασχοληθώ τόσο εκτενώς μαζί του (έχω και κανονική δουλειά) οπότε για μένα είναι απλά ένα σημείο για να γράφω για πράγματα που μου αρέσουν με την ελπίδα κάποιος να τα βρει χρήσιμα.

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      10/11/2014 at 13:39

      Σε ευχαριστώ πολύ! Κι εγώ σε ευχαριστώ για όλα τα σχόλια που αφήνεις εδώ και στα social media. Και να είσαι σίγουρος ότι τα posts σου είναι ιδιαίτερα χρήσιμα. Χαίρομαι πολύ όταν διαβάζω κάτι δικό σου.

      Απάντηση

Trackbacks

  1. Ο/Η Γίνονται ειλικρινή market reviews στην Ελλάδα; (+ ένα τέτοιο) - Στέλλα Κάσδαγλη λέει:
    12/03/2015 στις 23:31

    […] (Έχει γράψει ένα ωραίο ποστ γι' αυτό το θέμα η Άσπα, εδώ, χωρίς να σημαίνει πως όλοι οι bloggers λειτουργούν όπως η […]

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Aspa Online

Γεια είμαι η Άσπα! Πιστεύω ότι η ζωή είναι πιο διασκεδαστική όταν τη μοιράζεσαι κι έτσι σε αυτό το blog μοιράζομαι τις σκέψεις μου και τις περιπέτειές μου με τις κόρες μου τα τελευταία 13 χρόνια. Καλώς ήρθατε!
[Περισσότερα…]

Τι ψάχνετε;

Καλοκαιρινός Οδηγός Επιβίωσης: Κυκλοφόρησε!

Καλοκαιρινός Οδηγός Επιβίωσης
e-shop Aspa Online

Η ομιλία μου στο TEDxKids

Ομιλία Aspa Online στο TEDxKids
  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Twitter
  • YouTube
Δωρεάν εκτυπώσιμα

Πρόσφατα Posts

  • Πώς να φτιάξετε σαπουνόφουσκες που δεν σκάνε
  • Ένα πρωτότυπο δώρο αποφοίτησης για μεγάλα παιδιά
  • Διασκεδαστικές εκπλήξεις για τα παιδιά, από το πρωί ως το βράδυ
  • Και η πρώτη μαμά! (με 3 εύκολες ιδέες)
  • 7 έξυπνοι γρίφοι για παιδιά αλλά και για όλη την οικογένεια

Λένε για το blog

Δεν είναι σαν να μιλάει κάποιος ειδικός

Μου αρέσει η αμεσότητα των άρθρων σας, το ότι βγαίνετε πάντα αληθινή και οι συμβουλές σας μου φαίνονται χρήσιμες και αξιόπιστες. Δεν είναι σαν να… Διαβάστε τη συνέχεια… “Δεν είναι σαν να μιλάει κάποιος ειδικός”

Διαβάστε τι άλλο λένε >>

Copyright © 2022 · Aspa Online · Όροι Χρήσης · Πολιτική Απορρήτου · Όλα τα κείμενα και οι εικόνες είναι πνευματική ιδιοκτησία του Aspa Online. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, η αναδημοσίευση και η τροποποίησή τους χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του δημιουργού τους. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

  • 192shares
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας
Για να σας εξασφαλίσουμε κορυφαία εμπειρία περιήγησης, χρησιμοποιούμε cookies. Κάνοντας κλικ στο "Αποδοχή όλων", αποδέχεστε όλα τα cookies. Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε τις "Ρυθμίσεις cookies" για περισσότερες επιλογές.
Ρυθμίσεις cookiesΑποδοχή όλων
Manage consent

Σχετικά με τα cookies

Αυτό το website χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως αναγκαία αποθηκεύονται στον browser σας, καθώς είναι απαραίτητα για την βασική λειτουργία του website. Χρησιμοποιούμε επίσης και cookies τρίτων μερών που μας βοηθούν να καταλάβουμε πώς χρησιμοποιείτε αυτό το website ώστε να βελτιώσουμε την εμπειρία σας. Αυτά τα cookies, αποθηκεύονται στον browser μόνο με τη συγκατάθεσή σας. Έχετε επίσης την επιλογή να τα απορρίψετε. Όμως απορρίπτοντάς τα η εμπειρία σας ενδέχεται να μειωθεί σημαντικά.
Αναγκαία
Always Enabled
Τα αναγκαία cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του website. Αυτά τα cookies εξασφαλίζουν βασική λειτουργικότητα περιήγησης και ασφάλειας του website, ανώνυμα.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Advertisement".
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
XSRF-TOKENThe cookie is set by Wix website building platform on Wix website. The cookie is used for security purposes.
Λειτουργικότητας
Τα cookies λειτουργικότητας, βοηθούν σε ορισμένες λειτουργίες όπως το μοίρασμα του περιεχομένου ενός website στα social media, την αποδοχή feedback και άλλα.
CookieDurationDescription
tve_leads_unique1 monthThis cookie is set by the provider Thrive Themes. This cookie is used to know which optin form the visitor has filled out when subscribing a newsletter.
_ck_form1 yearThis cookie is set by the provider ConvertKit. This cookie is used for displaying and managing the email subscription forms on the website.
__cf_bm30 minutesThis cookie is set by CloudFlare. The cookie is used to support Cloudflare Bot Management.
Επίδοσης
Τα cookies επίδοσης χρησιμοποιούνται για να καταλάβουμε και να αναλύσουμε τους δείκτες αποτελεσματικότητας του website έτσι ώστε να παρέχουμε καλύτερη εμπειρία χρήστη.
Στατιστικά
Αυτά τα cookies μας βοηθούν να κατανοήσουμε πώς οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με το website μας. Μας παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό επισκεπτών, τις πηγές επισκεψιμότητας, κλπ.
CookieDurationDescription
CONSENT16 years 5 months 19 days 10 hours 26 minutesThese cookies are set via embedded youtube-videos. They register anonymous statistical data on for example how many times the video is displayed and what settings are used for playback.No sensitive data is collected unless you log in to your google account, in that case your choices are linked with your account, for example if you click “like” on a video.
vuid2 yearsThis domain of this cookie is owned by Vimeo. This cookie is used by vimeo to collect tracking information. It sets a unique ID to embed videos to the website.
_ga2 yearsThis cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors.
_gat_gtag_UA_19662080_11 minuteThis cookie is set by Google and is used to distinguish users.
_gid1 dayThis cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to store information of how visitors use a website and helps in creating an analytics report of how the website is doing. The data collected including the number visitors, the source where they have come from, and the pages visted in an anonymous form.
__gads1 year 24 daysThis cookie is set by Google and stored under the name dounleclick.com. This cookie is used to track how many times users see a particular advert which helps in measuring the success of the campaign and calculate the revenue generated by the campaign. These cookies can only be read from the domain that it is set on so it will not track any data while browsing through another sites.
Προώθησης
Τα cookies προώθησης παρέχουν στους επισκέπτες διαφημίσεις και καμπάνιες που τους ενδιαφέρουν. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια μάρκετινγκ είναι πιο αποτελεσματικά.
CookieDurationDescription
fr3 monthsThe cookie is set by Facebook to show relevant advertisments to the users and measure and improve the advertisements. The cookie also tracks the behavior of the user across the web on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin.
IDE1 year 24 daysUsed by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile.
test_cookie15 minutesThis cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies.
VISITOR_INFO1_LIVE5 months 27 daysThis cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website.
YSCsessionThis cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos.
_fbp3 monthsThis cookie is set by Facebook to deliver advertisement when they are on Facebook or a digital platform powered by Facebook advertising after visiting this website.
Άλλα
Τα άλλα cookies, είναι ακόμα στο στάδιο κατηγοριοποίησης και δεν έχουν ακόμα ταξινομηθεί σε μία από τις υπόλοιπες κατηγορίες.
CookieDurationDescription
tlf_281 dayNo description
tl_9226_10434_441 monthNo description
tl_9536_9536_221 monthNo description
tl_9722_9722_251 monthNo description
tl_9762_9763_281 monthNo description
yt-remote-connected-devicesneverNo description available.
yt-remote-device-idneverNo description available.
_mailapp_sessionNo description available.
_pin_unauth1 yearNo description available.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo