• Αρχική
  • Ξεκινήστε από εδώ
  • Ποια είμαι
  • Τύπος
  • Επικοινωνία
  • Newsletter
  • Λένε…
  • Club Μελών Love, mom

Aspa Online

Blogger. Μαμά. "Η ζωή με τα παιδιά είναι πιο διασκεδαστική όταν τη μοιράζεσαι!"

  • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
  • ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ
  • ΣΧΟΛΕΙΟ
  • ΣΠΙΤΙ
    • ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΙΔΕΕΣ & ΛΥΣΕΙΣ
  • ΕΜΠΝΕΥΣΗ
  • Η ΖΩΗ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΑΤΑΚΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΑΣ
  • E-SHOP

Χάλασε το πλυντήριο των ρούχων μου. Και δεν είναι τυχαίο.

Χάλασε το πλυντήριο των ρούχων μου και οι συμπτώσεις άρχισαν να διαδέχονται η μία την άλλη! Ακούστε. Ή μάλλον διαβάστε:

Νοικοκυρά άλλης εποχής

 

  • Την Κυριακή το πλυντήριο σταμάτησε να λειτουργεί και μέχρι αυτή τη στιγμή προσπαθούμε να διαπιστώσουμε αν επισκευάζεται, αν θα βρεθούν ανταλλακτικά, κλπ κλπ. Για την ώρα παραμένει χαλασμένο.
  • Χθες όμως χτύπησε το κουδούνι και μου παρέδωσαν ένα καλάθι με δώρα, μεταξύ των οποίων ένα μεγάλο ξύλο με ανάγλυφη επιφάνεια και πράσινο σαπούνι, τα οποία χρησιμοποιούσαν οι νοικοκυρές για να πλύνουν τα ρούχα τους τη δεκαετία του 30, τότε που δεν υπήρχαν πλυντήρια! Το πακέτο αυτό, μαζί με πολλά ακόμα δώρα που θα δείτε σε φωτογραφία πιο κάτω, τα έστειλε η  P&G σε μία χρονική στιγμή που προφανώς… τα χρειάζομαι, χωρίς φυσικά να είναι σε θέση να το γνωρίζει!
  • Η P&G ήταν συμπτωματικά μία από τις τρεις εταιρείες που ανέφερα στην ομιλία μου στο 3ο συνέδριο Social Media όταν έδωσα πετυχημένα παραδείγματα συνεργασιών μεταξύ brands και μαμάδων για την καμπάνια της Thank You Mom (Οι άλλες δύο ήταν η Disney και τα Weight Watchers).
  • Στο τέλος εκείνης της ομιλίας, γνωριστήκαμε με τη δημοσιογράφο Έλλη Ισμαηλίδου από το ΒΗΜΑ, η οποία χθες επίσης μου πήρε συνέντευξη. Ένα από τα θέματα για τα οποία μιλήσαμε ήταν οι συνεργασίες των εταιρειών με τους bloggers. Και κατά πόσο ένας blogger που συνεργάζεται με μία εταιρεία μπορεί να είναι αντικειμενικός και αμερόληπτος στην κριτική του.
  • Όταν τα κορίτσια γύρισαν από το σχολείο και είδαν το καλάθι με τα προϊόντα, με ρώτησαν πρώτον γιατί τα έστειλαν σε εμένα και δεύτερον αυτό το οποίο στην ουσία ρώτησε και η Έλλη: “Αν δεν σου αρέσουν τι θα κάνεις; Θα γράψεις την αλήθεια;” Και αφού άκουσαν τι τους είπα, είπαν κι εκείνες τη γνώμη τους:
    Εβελίνα: Μαμά καλύτερα αν δεν σου αρέσουν να μη γράψεις τίποτα. Γιατί αν γράψεις αρνητικά, δε θα βγάλουν δεκάρα στο κατάστημα αυτών των ανθρώπων!
    Εβίτα: Άσε που θα πληγώσεις τα συναισθήματά τους!
Ξύλο για πλύσιμο των ρούχων στο χέρι

Πολλές δεν είναι οι συμπτώσεις; Νιώθω ότι παίζω σε σπονδυλωτή ταινία τύπου Pulp Fiction! Συνεχίζω με κάποιες περισσότερες πληροφορίες για την ενέργεια της Procter & Gamble:

Την προηγούμενη εβδομάδα επικοινώνησαν μαζί μου εκ μέρους της εταιρείας για να με ρωτήσουν αν θα με ενδιέφερε να λαμβάνω ενημερώσεις και προϊόντα της εταιρείας και είπα ότι ναι θα με ενδιέφερε. Δεν περίμενα φυσικά να λάβω κάτι τόσο πρωτότυπο και ξεχωριστό.

Έστειλαν ένα πακέτο που από τη μία έχει διάφορα προϊόντα P&G και από την άλλη προϊόντα που χρησιμοποιούσαν οι μαμάδες το 1930, όπως λεμόνι, λευκό ξύδι, πράσινο σαπούνι, μαγειρική σόδα κλπ. (Απορία Εβελίνας: “Για το λεμόνι τι γνώμη περιμένουν δηλαδή να τους γράψεις; Έχει άλλη γεύση αυτό το συγκεκριμένο;”) Επίσης το πακέτο περιείχε ένα παιδικό βιβλίο και ένα γιογιό-παιχνίδι που ήταν δύο από τους τρόπους με τους οποίους απασχολούνταν τα παιδιά εκείνη την εποχή. Μαζί υπήρχε κι ένα ενημερωτικό βιβλιαράκι που εξηγούσε πώς ακριβώς ήταν η καθημερινότητα μίας μαμάς τότε και τους τρόπους με τους οποίους φρόντιζε για το καθάρισμα του σπιτιού και την υγιεινή της οικογένειας. Και στο τέλος υπήρχε το εξής κάλεσμα:

“Εάν θέλετε να ζήσετε μια ημέρα μιας τυπικής νοικοκυράς του 1930, τότε σας δίνουμε την ευκαιρία αυτή! Σας παρέχουμε το καλάθι του 1930 με όλα τα απαραίτητα υλικά, καθώς και μία βιντεοκάμερα για να αποθανατίσετε την εμπειρία σας αυτή!”

Καλάθι με προϊόντα

Κι άλλες φορές έχω πάρει προϊόντα ή προσκλήσεις από εταιρείες. Μερικές φορές έχω γράψει για αυτά (π.χ. έγραψα για την έκθεση των Δεινοσαύρων) και μερικές όχι. Γράφω πολλές φορές τη γνώμη μου για προϊόντα που χρησιμοποιώ χωρίς να μου τα έχει στείλει κανείς και έχω κάνει reviews για ταινίες ή παραστάσεις που έχω πάει με τα παιδιά. Γιατί έτσι είναι η φύση του ανθρώπου! Αν είναι ευχαριστημένος με κάτι, το μοιράζεται! Έτσι κι εγώ, αν πιστεύω ότι έχω να πω κάτι που θα ενδιαφέρει τους αναγνώστες του blog, θα το κάνω.  Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν μπορώ παρά να ανταποκριθώ στην απίστευτα πρωτότυπη ιδέα. Εξάλλου έτσι κι αλλιώς δεν έχω πλυντήριο! Απλά θα αξιοποιήσω τη βιντεοκάμερα ώστε να μοιραστώ την εμπειρία μου μαζί σας. Ήδη έχω πει στον κάμεραμαν/σκηνοθέτη της οικογένειας  να ετοιμάζεται, ο οποίος προσπαθεί να μου βρει το ιδανικό τσεμπέρι. (Δεν νομίζω, δε νομίζω!) Δεν θα γράψω αναλυτικό review για τα προϊόντα, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν είναι αυτό το concept! (Παρεμπιπτόντως, περιμένω ιδέες στα σχόλια! Τι θα μπορούσα να κάνω στην κάμερα ως τυπική νοικοκυρά του 1930;)

Πώς ήταν η καθημερινότητα μιας μητέρας το 1930;

Πρέπει κλείνοντας να πω ένα μεγάλο μπράβο στις εταιρείες – και είναι πλέον αρκετές – που έχουν αρχίσει να ψάχνουν έξυπνους τρόπους να “μιλήσουν” σ’ ένα διαφορετικό κοινό – το οποίο δεν παρακολουθεί  τηλεόραση και δε διαβάζει περιοδικά (π.χ. άνθρωποι σαν κι εμένα). Αλλά ακόμα και οι καταναλωτές που έρχονται σε επαφή με τις “παραδοσιακές” διαφημίσεις, σύμφωνα με έρευνες εμπιστεύονται πλέον περισσότερο reviews άλλων καταναλωτών (το 92,3%) παρά την επίσημη περιγραφή της εταιρείας για το τι κάνει ένα προϊόν (το 7,7%) (Έρευνα Moms who blog: A marketing powerhouse την οποία είχα αναφέρει στο Συνέδριο Social Media)

Νομίζω ότι και οι bloggers θα καλωσορίσουν αυτό το άνοιγμα των εταιρειών. Όπως σε όλες τις περιπτώσεις βέβαια – όπως παντού υπάρχουν καλοί επαγγελματίες και κακοί επαγγελματίες, καλοί γιατροί και κακοί γιατροί, καλοί καθηγητές και κακοί καθηγητές – έτσι κι εδώ θα υπάρχουν καλοί bloggers που θα γράφουν αντικειμενικά τη γνώμη τους σεβόμενοι το κοινό που τους διαβάζει και κακοί bloggers που θα γράφουν μπαρούφες και αργά ή γρήγορα θα χάσουν την αξιοπιστία τους.

Υ.Γ. Μετά τη συγκεκριμένη ενέργεια, έχετε καμιά ιδέα πώς θα κάνω την Miele ή καμιά άλλη καλή εταιρεία να μου στείλει πλυντήριο για review? Θα πλένω όλη μέρα  και όλη νύχτα το υπόσχομαι! Και μετά θα χρειαστεί να πάω να ξεκουραστώ σε πάρκα και resorts της Disney (που όπως είπαμε ήταν η δεύτερη εταιρεία που είχα αναφέρει) Και αν πάρω μερικά κιλά παραπάνω από το πολύ και καλό φαγητό που προσφέρουν εκεί, θα τα χάσω με το πρόγραμμα των Weight Watchers! (τρίτη εταιρεία που είχα αναφέρει.)

Νομίζω ότι όντως παίζω σε σπονδυλωτή ταινία! Αναμείνατε συντονισμένοι. Φορτίζω την βιντεοκάμερα… 🙂

Image via 

 

ΔΩΡΕΑΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΥΛΙΚΟΥ

Γίνετε συνδρομητές στο newsletter μου κι αποκτήστε πρόσβαση στη βιβλιοθήκη υλικού μου, που περιέχει λίστες οργάνωσης, βοηθήματα και εργαλεία για εκτύπωση!

Το email σας προστατεύεται και χρησιμοποιείται σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου

Success! Now check your email to confirm your subscription.

There was an error submitting your subscription. Please try again.

Powered by ConvertKit
  • Share
  • Tweet
  • Pin
  • 110shares

Σχετικά posts:

Default ThumbnailΤετάρτη 8/12/10: Live Blogging του TEDxΑcademy Women “Παντέλειες” κουβέντες! Default Thumbnail“Η ζωή μας online”: Το κείμενό μου για την έκδοση των Εκπαιδευτηρίων Δούκα

Ανηκει στην κατηγορια:Ιδέες και Λύσεις επισημασμένο με:blogging, blogs, p&g, social media

Σχόλια

  1. Donald αναφέρει:

    28/03/2012 at 13:02

    Ξέρω τι έγινε! Πράκτορες υπάλληλοι της PG μπήκαν σπίτι σου και σου χάλασαν επίτηδες το πληντύριο έτσι ώστε να σου χρειάζονται περισσότερο αυτά που σου έστειλαν και έτσι να γράψεις αυτό εδώ το κείμενο!

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      28/03/2012 at 20:57

      Ακριβώς! Και η συνέχεια που δεν ξέρετε είναι ότι έφερα μάστορα, μου το έφτιαξε και μετά από δύο μέρες ξαναχάλασε (πράκτορες, πράκτορες) και είμαι ακόμα και σήμερα με χαλασμένο πλυντήριο (τώρα περιμένω νέα ανταλλακτικά) Δεν τη γλυτώνω. Θα πλύνω στη σκάφη! 

      Απάντηση
  2. Stratos Kallintzis αναφέρει:

    19/03/2012 at 14:21

    Για προβληματισμό και έρευνα: Ισχύει ότι ο πρόεδρος της P&G είναι σατανιστής;

    Απάντηση
  3. Χρήστος Γεωργίου αναφέρει:

    16/03/2012 at 01:19

    Χμ. Δεν ξέρω αν υπάρχει εδώ αντίστοιχη υπηρεσία με το YBUY (www.ybuy.com). Με κόστος USD25 δοκιμάζεις όποια από τις προσφερόμενες συσκευές θέλεις για ένα μήνα, και είτε την αγοράζεις στο τέλος, είτε την επιστρέφεις. Παρεμπιπτόντως, έτυχε να διαβάσω πως θα συμπεριλάβουν και το iPad 3 (ωχ, γράψτε λάθος, εννοούσα «την τρίτη γενιά του iPad») στο πρόγραμμά τους.

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      16/03/2012 at 10:53

      Θέλω κι εγώ νέο iPad όπως κι αν θέλουν να το ονομάζουν! :)))

      Πάω να μελετήσω το site! 

      Απάντηση
  4. flonsavardu αναφέρει:

    15/03/2012 at 01:59

    ξετρελάθηκα με την ατάκα της εβελίνας… εντελώς γουντυαλλενικό χιούμορ. 😀 

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      15/03/2012 at 11:39

      Λες για το λεμόνι ή για το κατάστημα που δε θα βγάλει δεκάρα; 

      Κι εγώ πάντως γέλασα πολύ και για αυτό τα έγραψα! 

      Απάντηση
      • flonsavardu αναφέρει:

        15/03/2012 at 13:55

        με το λεμόνι!

        Απάντηση
        • Aspa αναφέρει:

          15/03/2012 at 14:04

          Χαχαχα.. ΟΚ! 🙂 

          Απάντηση
  5. Stella Tsala αναφέρει:

    14/03/2012 at 16:10

    Το βιντεάκι το σκέφτομαι κι εγω από την ημέρα που πήρα το καλάθι… Η ιδέα μου άρεσε πολύ.
    Μήπως άραγε να κάναμε μια συλλογική ταινία κάπως, όπως είχαμε κάνει με  το βίντεο της π.π. εποχής;

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      15/03/2012 at 11:37

      Ωραίο θα ήταν και το συλλογικό… Για να το σκεφτούμε και τα ξαναλέμε! 

      Απάντηση
  6. a. αναφέρει:

    14/03/2012 at 15:26

    λοιπόν θες μια ποδία οπωσδήποτε, κατα προτίμηση κοκκινη καρο. και καλό θα ήταν αν εχετε γκαζόν ή εστω ταρατσα να βάλεις σχοινιά και να απλώσεις εκει τα άσπρα σου σεντόνια, και τα κορίτσια να παιζουν κρυφτο γυρω γυρω.
    και μια πιτα να φτιάξεις. κερασοπιτα καλυτερα! και να τη φατε όλοι μαζι στη τραπεζαρια.
    αυτα προτεινω

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      15/03/2012 at 11:33

      Κερασόπιτα! Το κερασάκι στην τούρτα ήταν αυτό. Πολύ μου αρέσει η νέα μου ζωή! 

      Απάντηση
  7. Rania Vasiliadou αναφέρει:

    14/03/2012 at 15:00

    Υπάρχει κάποια συνωμοσία πίσω από αυτό….δεν είναι τυχαίο το ότι χάλασε το πλυντήριο!!
    Θα περιμένουμε με χαρά την άλλη πλευρά, αυτή της παραδοσιακής νοικοκυράς…είμαι σίγουρη ότι θα είναι ένα απολαυστικό βίντεο!!

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      15/03/2012 at 11:32

      Ράνια ευχαριστώ! Είμαι σίγουρη ότι θα γελάσω ετοιμάζοντάς το, αλλά για να δούμε τι θα βγει! 

      Απάντηση
  8. Nefosis αναφέρει:

    14/03/2012 at 13:53

    Θέλω κι εγώ αυτό το καλάθι με τα προϊόντα και τα βιβλία και το λεμόνι. Σε παρακαλώ όμως μην πεις σε κανέναν πως έχω πλυντήριο.
    Υ.Γ. Το πλύσιμο στην σκάφη συνοδεύεται με παραδοσιακά τραγούδια κατ’ ελάχιστον. Optional: το φλερτ απ’ τον τσοπάνο. 😉

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      15/03/2012 at 11:31

      Πω πω, έχω πολλά να σκεφτώ για τη σκηνοθεσία! Χρειάζομαι και D.J.! 

      Απάντηση
  9. Kitsos Mitsos αναφέρει:

    14/03/2012 at 13:36

    Χεχε ωραία ανταπόκριση με τα σωστά μηνύματα!
    Ενδιαφέρον το πείραμα απ’όλες τις πλευρές.
    Κάτι κινείται…

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      15/03/2012 at 11:28

      Thanks! Για να δούμε τι θα δούμε!  

      Απάντηση
  10. MANIA F. αναφέρει:

    14/03/2012 at 13:03

    Καλή μου Άσπα, ανυπομονούμε για το βίντεο! Ελπίζω παρά τον εξοπλισμό δεκαετίας 30 που απέκτησες (και να σημειώσω οτι είναι πολύ μικρός σε όγκο και υλικά συσκευασίας) να επισκευαστεί σύντομα το πλυντήριό σας! Μέχρι τότε, ρίξε μια ματιά στο http://noikokyrokoritso.blogspot.com/search/label/ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ
    για μερικές συμβουλές ώστε να αξιοποιήσεις το πακέτο!

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      15/03/2012 at 11:25

      Thanks πολύ χρήσιμο το link, αρχίζω εντατική μελέτη! 

      Απάντηση
  11. DESPINA P αναφέρει:

    14/03/2012 at 12:44

    Καλά , το περιμένω πώς και πώς!
    Βέβαια έχω έναν ενδοιασμό γιατί πολύ μετά το 30 στο χωριό μου τα ρούχα τα έπλεναν στο ποτάμι με ένα ξύλο που το έλεγαν “κόπανο” και μετά βέβαια σε σκάφη στην αυλή,αυτό το δικό σου ξύλο δε μου λέει κάτι!Το τσεμπέρι επίσης δεν είναι απαραίτητο για το κόνσεπτ,δε νομίζω ότι το φορούσαν μέσα στο σπίτι οι μαμάδες(οι γιαγιάδες ίσως). 

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      15/03/2012 at 11:23

      Θέλω κι εγώ να πάω σε ποτάμι για το πλύσιμο! Θα το μελετήσω! 🙂 

      Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Aspa Online

Γεια είμαι η Άσπα! Πιστεύω ότι η ζωή είναι πιο διασκεδαστική όταν τη μοιράζεσαι κι έτσι σε αυτό το blog μοιράζομαι τις σκέψεις μου και τις περιπέτειές μου με τα παιδιά μου τα τελευταία 14 χρόνια. Καλώς ήρθατε!
[Περισσότερα…]

Τι ψάχνετε;

e-shop Aspa Online
  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Twitter
  • YouTube
Δωρεάν εκτυπώσιμα

Πρόσφατα Posts

  • 5 δραστηριότητες εκτός σπιτιού για ποιοτικό χρόνο με τα παιδιά
  • 18 χρόνια λαγάνες (2023)
  • 20 ερωτήσεις για να κάνουμε στα παιδιά μας (ώστε να τα γνωρίσουμε καλύτερα)
  • Ημερολόγιο 2023 για εκτύπωση (δωρεάν)
  • 2022: Αξέχαστη χρονιά! [για εκτύπωση]

Λένε για το blog

Τα λατρεύω όλα!

Τα λατρεύω όλα! Με εμπνέουν! Μπράβο! Μακάρι να είχα χρόνο να κάνω όλα όσα προτείνεις!

Διαβάστε τι άλλο λένε >>

Copyright © 2023 · Aspa Online · Όροι Χρήσης · Πολιτική Απορρήτου · Όλα τα κείμενα και οι εικόνες είναι πνευματική ιδιοκτησία του Aspa Online. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, η αναδημοσίευση και η τροποποίησή τους χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του δημιουργού τους. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

  • 110shares
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας
Για να σας εξασφαλίσουμε κορυφαία εμπειρία περιήγησης, χρησιμοποιούμε cookies. Κάνοντας κλικ στο "Αποδοχή όλων", αποδέχεστε όλα τα cookies. Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε τις "Ρυθμίσεις cookies" για περισσότερες επιλογές.
Ρυθμίσεις cookiesΑποδοχή όλων
Manage consent

Σχετικά με τα cookies

Αυτό το website χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως αναγκαία αποθηκεύονται στον browser σας, καθώς είναι απαραίτητα για την βασική λειτουργία του website. Χρησιμοποιούμε επίσης και cookies τρίτων μερών που μας βοηθούν να καταλάβουμε πώς χρησιμοποιείτε αυτό το website ώστε να βελτιώσουμε την εμπειρία σας. Αυτά τα cookies, αποθηκεύονται στον browser μόνο με τη συγκατάθεσή σας. Έχετε επίσης την επιλογή να τα απορρίψετε. Όμως απορρίπτοντάς τα η εμπειρία σας ενδέχεται να μειωθεί σημαντικά.
Αναγκαία
Always Enabled
Τα αναγκαία cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του website. Αυτά τα cookies εξασφαλίζουν βασική λειτουργικότητα περιήγησης και ασφάλειας του website, ανώνυμα.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Advertisement".
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
XSRF-TOKENThe cookie is set by Wix website building platform on Wix website. The cookie is used for security purposes.
Λειτουργικότητας
Τα cookies λειτουργικότητας, βοηθούν σε ορισμένες λειτουργίες όπως το μοίρασμα του περιεχομένου ενός website στα social media, την αποδοχή feedback και άλλα.
CookieDurationDescription
tve_leads_unique1 monthThis cookie is set by the provider Thrive Themes. This cookie is used to know which optin form the visitor has filled out when subscribing a newsletter.
_ck_form1 yearThis cookie is set by the provider ConvertKit. This cookie is used for displaying and managing the email subscription forms on the website.
__cf_bm30 minutesThis cookie is set by CloudFlare. The cookie is used to support Cloudflare Bot Management.
Επίδοσης
Τα cookies επίδοσης χρησιμοποιούνται για να καταλάβουμε και να αναλύσουμε τους δείκτες αποτελεσματικότητας του website έτσι ώστε να παρέχουμε καλύτερη εμπειρία χρήστη.
Στατιστικά
Αυτά τα cookies μας βοηθούν να κατανοήσουμε πώς οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με το website μας. Μας παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό επισκεπτών, τις πηγές επισκεψιμότητας, κλπ.
CookieDurationDescription
CONSENT16 years 5 months 19 days 10 hours 26 minutesThese cookies are set via embedded youtube-videos. They register anonymous statistical data on for example how many times the video is displayed and what settings are used for playback.No sensitive data is collected unless you log in to your google account, in that case your choices are linked with your account, for example if you click “like” on a video.
vuid2 yearsThis domain of this cookie is owned by Vimeo. This cookie is used by vimeo to collect tracking information. It sets a unique ID to embed videos to the website.
_ga2 yearsThis cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors.
_gat_gtag_UA_19662080_11 minuteThis cookie is set by Google and is used to distinguish users.
_gid1 dayThis cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to store information of how visitors use a website and helps in creating an analytics report of how the website is doing. The data collected including the number visitors, the source where they have come from, and the pages visted in an anonymous form.
__gads1 year 24 daysThis cookie is set by Google and stored under the name dounleclick.com. This cookie is used to track how many times users see a particular advert which helps in measuring the success of the campaign and calculate the revenue generated by the campaign. These cookies can only be read from the domain that it is set on so it will not track any data while browsing through another sites.
Προώθησης
Τα cookies προώθησης παρέχουν στους επισκέπτες διαφημίσεις και καμπάνιες που τους ενδιαφέρουν. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια μάρκετινγκ είναι πιο αποτελεσματικά.
CookieDurationDescription
fr3 monthsThe cookie is set by Facebook to show relevant advertisments to the users and measure and improve the advertisements. The cookie also tracks the behavior of the user across the web on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin.
IDE1 year 24 daysUsed by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile.
test_cookie15 minutesThis cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies.
VISITOR_INFO1_LIVE5 months 27 daysThis cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website.
YSCsessionThis cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos.
_fbp3 monthsThis cookie is set by Facebook to deliver advertisement when they are on Facebook or a digital platform powered by Facebook advertising after visiting this website.
Άλλα
Τα άλλα cookies, είναι ακόμα στο στάδιο κατηγοριοποίησης και δεν έχουν ακόμα ταξινομηθεί σε μία από τις υπόλοιπες κατηγορίες.
CookieDurationDescription
tlf_281 dayNo description
tl_9226_10434_441 monthNo description
tl_9536_9536_221 monthNo description
tl_9722_9722_251 monthNo description
tl_9762_9763_281 monthNo description
yt-remote-connected-devicesneverNo description available.
yt-remote-device-idneverNo description available.
_mailapp_sessionNo description available.
_pin_unauth1 yearNo description available.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo