• Αρχική
  • Ξεκίνησε από εδώ
  • Ποια είμαι
  • Τύπος
  • Επικοινωνία
  • Newsletter
  • Λένε…
  • Club Μελών Love, mom

Aspa Online

Blog για μαμάδες: Ιδέες, Δραστηριότητες & Καθημερινές Συμβουλές

  • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
  • ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ
  • ΣΧΟΛΕΙΟ
  • ΣΠΙΤΙ
    • ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΙΔΕΕΣ & ΛΥΣΕΙΣ
  • ΕΜΠΝΕΥΣΗ
  • Η ΖΩΗ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΑΤΑΚΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΑΣ
  • E-SHOP

Facebook: Λίστες ενδιαφερόντων και tips για να ανακτήσετε και πάλι τον έλεγχο του News Feed σας

Όσο περνάει ο καιρός, τόσο ο αριθμός των φίλων μας στο Facebook και των σελίδων στις οποίες κάνουμε like αυξάνεται.

Εκείνο που δεν αυξάνεται είναι το 24ωρο και οι ώρες που έχουμε διαθέσιμες μέσα στην ημέρα. Είναι αδύνατον να μπορέσουμε να διαβάσουμε όλα τα updates καθημερινά. Το facebook λοιπόν, προσπαθεί να “μαντέψει” και να εμφανίσει στο timeline μας τα updates που θεωρεί ότι μας ενδιαφέρουν περισσότερο.  Πώς “μαντεύει”; Μέσω ενός πολυσυζητημένου αλγόριθμου που ονομάζεται EdgeRank που θα μπορούσε να αποτελεί αντικείμενο ενός ξεχωριστού post.

Ο σκοπός όμως του σημερινού post δεν είναι να ασχοληθεί με το EdgeRank, αλλά να απαριθμήσει τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να ανακτήσουμε τον έλεγχο του news feed μας ώστε να βλέπουμε αυτά που θέλουμε εμείς να βλέπουμε και όχι αυτά που θέλουμε το facebook να μας δείχνει. Θα αναφερθώ σήμερα κυρίως στις λίστες ενδιαφερόντων που είναι ένα σπουδαίο εργαλείο που εμφανίστηκε πριν από μερικούς μήνες, και μας βοηθάει να οργανώσουμε καλύτερα τις σελίδες στις οποίες έχουμε κάνει like (αλλά και τους φίλους ή τα προφίλ στα οποία έχουμε κάνει εγγραφή).

Παρεμπιπτόντως αν αναρωτιέστε τι ποσοστό από τους φίλους σας βλέπουν τα updates που κάνετε στο προφίλ σας, το ποσοστό είναι κατά μέσο όρο 12%. Aν έχετε σελίδα το ποσοστό των fans που βλέπει τις δημοσιεύσεις σας είναι 5%-20% (το ίδιο το facebook  μιλάει για 16% κατά μέσο όρο) με τη δυνατότητα βέβαια να αυξηθεί με το αζημίωτο. Σήμερα όμως δε γράφω όμως αυτό εδώ το post από την πλευρά των σελίδων και τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσει όποιος θέλει να έχει μεγαλύτερη απήχηση, το γράφω από την πλευρά των χρηστών. Εσείς κι εγώ ως χρήστες λοιπόν θέλουμε να βλέπουμε αυτά που θέλουμε να βλέπουμε και όχι να αναθέτουμε αυτή την απόφαση στο facebook. Αν και εδώ που τα λέμε, η τάση πολλών ανθρώπων είναι να μην αποφασίζουν και να βάζουν άλλους να αποφασίζουν για αυτούς. Και δε μιλάω μόνο για το facebook.

 

Πώς μπορούμε να  βλέπουμε αυτά που μας ενδιαφέρουν

Να λοιπόν πώς μπορούμε να ανακτήσουμε κατά έναν μεγάλο βαθμό τον έλεγχο του News Feed μας (της Ροής Ειδήσεων στα Ελληνικά):

1. Βεβαιωνόμαστε ότι είναι τσεκαρισμένο το “Να εμφανίζεται”
Πάντα υπάρχουν κάποιοι φίλοι και κάποιες σελίδες που θέλουμε να βλέπουμε συνεχώς και να μη χάνουμε κανένα από τα updates τους. Ας επισκεφτούμε λοιπόν ένα-ένα τα προφίλ ή τις σελίδες αυτές και ας κάνουμε την εξής διαδικασία.

  • Για τους φίλους: Βεβαιωνόμαστε ότι είναι τσεκαρισμένο το “Να εμφανίζεται στις ενημερώσεις αρχικής”. Στις “ρυθμίσεις” μπορούμε να ορίσουμε και επιπλέον επιλογές όπως “Πόσες ενημερώσεις” μας ενδιαφέρουν και “Τι είδους ενημερώσεις”
  • Για τις σελίδες: Πηγαίνουμε στη σελίδα που μας ενδιαφέρει και περνάμε τον κέρσορα πάνω από το κουμπί Like (Σας αρέσει). Βεβαιωνόμαστε ότι η επιλογή “Να εμφανίζεται στις ενημερώσεις αρχικής σελίδας” είναι τσεκαρισμένη.
    UPDATE: Τώρα, όταν πια περάσουμε τον κέρσορα πάνω από το κουμπί Like, εμφανίζεται και η επιλογή “Settings” ή “Ρυθμίσεις” όπως ακριβώς εμφανιζόταν ως τώρα στους φίλους. Εκεί ορίζουμε αν θέλουμε να παίρνουμε “Όλες τις ενημερώσεις”, “Τις περισσότερες ενημερώσεις”, “Μόνο οι σημαντικές ενημερώσεις”. (“All Updates”, Most Updates”, “Only important”.) Το πρoεπιλεγμένο είναι το “Τις περισσότερες ενημερώσεις.”
    Thanks Χρήστο (ChrisMaGR) για την επισήμανση!

Να εμφανίζεται, φίλοι και σελίδες

 

2. Αλλάζουμε την Ταξινόμηση του News Feed μας
Βεβαιωνόμαστε ότι η ταξινόμηση στο News Feed μας γίνεται με κριτήριο τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις και όχι τις πιο σημαντικές (το σημαντικές είναι σύμφωνα με τα κριτήρια του facebook όχι τα δικά μας).

Ταξινόμηση

 

3. Αλληλεπιδρούμε
Όσο πιο πολύ σχολιάζουμε, κάνουμε like ή μοιραζόμαστε περιεχόμενο από μία σελίδα ή έναν φίλο, τόσο πιο πολύ το Facebook καταλαβαίνει ότι το περιεχόμενο αυτό είναι σημαντικό για εμάς και αρχίζει και το δείχνει συχνότερα στο News Feed μας. Επομένως, αλληλεπιδρούμε με ό,τι είναι σημαντικό για εμάς.

 

4. Αξιοποιούμε τις λίστες ενδιαφερόντων
Η ομαδοποίηση των φίλων σε λίστες, είναι παλαιότερο χαρακτηριστικό του Facebook και περισσότερο διαδεδομένο, αλλά σήμερα δε θα αναφερθούμε στις λίστες φίλων, αλλά στις λίστες ενδιαφερόντων.


Τι είναι οι λίστες ενδιαφερόντων;

Είναι ένας τρόπος για να μετατρέψουμε το Facebook στην προσωπική μας εφημερίδα και να οργανώσουμε καλύτερα το περιεχόμενο που μας ενδιαφέρει. Στις λίστες προσθέτουμε τις σελίδες του Facebook που θέλουμε να ομαδοποιήσουμε (αλλά και τους φίλους ή τα προφίλ στα οποία έχουμε εγγραφεί). Μπορούμε να δημιουργήσουμε δικές μας λίστες ενδιαφερόντων ή να εγγραφούμε σε λίστες άλλων. Οι λίστες μας τέλος μπορούν να είναι δημόσιες, ορατές μόνο στους φίλους μας ή ιδιωτικές.

Όταν δημιουργείς μια λίστα ενδιαφερόντων θα δεις τα καλύτερα posts από αυτήν στο News Feed σου. Υπάρχει η εσφαλμένη εντύπωση ότι αν βάλεις μία σελίδα στη λίστα των ενδιαφερόντων σου, θα βλέπεις αυτόματα όλα τα posts της στην αρχική σου σελίδα. Αυτό σύμφωνα με το facebook δεν ισχύει. Και πάλι δεν τα βλέπεις όλα στο News Feed σου. Έχεις όμως πρόσβαση σε όλα πατώντας πάνω στο όνομα της λίστας που πλέον θα μπορείς να βρεις στην αρχική σου σελίδα.


Πώς μπορούμε λοιπόν να δημιουργήσουμε μια λίστα ενδιαφερόντων;

Ας δούμε τα απλά βήματα που χρειάζεται να κάνουμε προκειμένου να φτιάξουμε μια δική μας λίστα.

✔ Πηγαίνουμε στη σελίδα που μας ενδιαφέρει να βάλουμε σε λίστα

✔ Ας πούμε ότι την έχουμε κάνει ήδη like οπότε το το κουμπί “Σας αρέσει” ή αντίστοιχα το κουμπί “Liked” είναι πατημένο. Περνάμε τον κέρσορα πάνω από το κουμπί (οπότε γίνεται μπλε) και επιλέγουμε το “Προσθήκη στις λίστες ενδιαφερόντων…”.

προσθήκη στις λίστες ενδιαφερόντων

Επιλογή Προσθήκη στις λίστες (Ελληνικά και Αγγλικά)

✔ Αν έχουμε ήδη δημιουργήσει λίστες στο παρελθόν, θα μας εμφανιστούν, αν όχι θα πρέπει να πατήσουμε την επιλογή “Νέα Λίστα…”

Οι λίστες που έχω δημιουργήσει ήδη και η επιλογή Νέα λίστα

 

✔ Η σελίδα εμφανίζεται επιλεγμένη όπως δείχνει το παρακάτω screenshot. Πατώντας στη συνέχεια στις επιλογές “Σελίδες”, “Εγγραφές”, “Φίλοι” μπορούμε να προσθέσουμε κι άλλες σελίδες (ή εγγραφές ή φίλους) στη λίστα μας.

Δημιουργία νέας λίστας

✔  Στην επόμενη καρτέλα ονομάζουμε τη λίστα μας και ορίζουμε επίπεδο απορρήτου. Αν θέλουμε δηλαδή να είναι Δημόσια, Ορατή μόνο σε φίλους ή Ιδιωτική.

Όνομα λίστας και ποιοι μπορούν να τη βλέπουν

 

✔ Η λίστα μας δημιουργήθηκε. Θα τη βρίσκουμε πλέον στην αρχική μας σελίδα κάτω κάτω, εκεί που λέει “Ενδιαφέροντα”. Αν δεν βλέπουμε τη λέξη “Ενδιαφέροντα” είναι προφανώς κρυμμένη πίσω από τη λέξη “Περισσότερα”. Πατάμε το “Περισσότερα” και το Ενδιαφέροντα θα εμφανιστεί.

Ενδιαφέροντα, προσθήκη στα αγαπημένα

✔ Περνώντας τον κέρσορα πάνω από το όνομα της λίστας που δημιουργήσαμε, μας εμφανίζεται το μολυβάκι της επεξεργασίας, οπότε έχουμε την επιλογή να κάνουμε “Προσθήκη στα αγαπημένα”. Η λίστα θα “πάρει προαγωγή” και θα ανέβει πάνω ψηλά κάτω από τη φωτογραφία μας, για εύκολη και γρήγορη πρόσβαση.

 

Τα Αγαπημένα

✔ Τσεκάρουμε τις διάφορες λίστες μας, κάνοντας κλικ πάνω σε αυτές όσο συχνά επιθυμούμε. Μόλις ανακτήσαμε και πάλι τον έλεγχο του News Feed μας!

 

5. Άλλες σημαντικές πληροφορίες 
✔ Κάτι ιδιαίτερα ενδιαφέρον:  Δεν χρειάζεται να έχουμε κάνει like σε μία σελίδα για να την προσθέσουμε σε λίστα ενδιαφερόντων. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να παρακολουθούμε σελίδες χωρίς να το ξέρει κανείς αν η λίστα μας είναι ιδιωτική. Η επιλογή να προσθέσουμε μία σελίδα στις λίστες μας βρίσκεται στο κουμπί με το γρανάζι, δίπλα στο κουμπί “Μου αρέσει” ή “Like” της σελίδας. Κάνουμε κλικ και θα δούμε την επιλογή “Προσθήκη στις λίστες ενδιαφερόντων”.

Προσθήκη στις λίστες ενδιαφερόντων

✔ Οι λίστες ενδιαφερόντων μας είναι προσβάσιμες και μέσω των app των κινητών.

✔ Παρ’ όλο που με τους παραπάνω τρόπους οργανώνουμε καλύτερα το περιεχόμενο που μας ενδιαφέρει, δεν είναι καθόλου άσχημη ιδέα να κάνουμε πού και πού ένα γενικό ξεκαθάρισμα στις σελίδες ή στα group μας κάνοντας “unlike”  (Πώς κάνουμε unlike;)

Εγγραφή στο newsletter Aspa Online

✔ Τέλος όσον αφορά το δικό μου blog το Aspa Online, παρ’ όλο που χρησιμοποιώ όλα τα social media για την ευρύτερη διάδοση των posts, θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικές και τις εγγραφές  μέσω e-mail. Από σήμερα, εκτός από την απλή εγγραφή που είχα ανέκαθεν στο blog μου, όπου το κάθε νέο post αποστελλόταν αυτόματα μέσω e-mail, υπάρχει πλέον και η επιλογή της εγγραφής στο εβδομαδιαίο newsletter το οποίο είναι συγκεντρωτικό και συμπεριλαμβάνει:

  • links στα posts του blog μου από την εβδομάδα που πέρασε (γιατί ως γνωστόν το facebook δεν τα δείχνει όλα!)
  • links σε posts που διάβασα και μου άρεσαν από άλλα blogs ή sites – όχι απαραίτητα ελληνικών. Ειδικά για τα ελληνικά blogs ή sites που αφορούν γονείς, ξεκινήστε την καθημερινή σας περιήγηση από τα επιλεγμένα του Μικροί Μεγάλοι
  • και τέλος αποκλειστικό περιεχόμενο μόνο για συνδρομητές.

Κάντε την εγγραφή σας εδώ και ραντεβού κάθε εβδομάδα!

Κλείνοντας, αν σας άρεσε αυτό το post και θελήσετε να το μοιραστείτε στο Facebook, θυμηθείτε ότι μόνο ένα 12% από τους φίλους σας θα το δει. Πώς θα το δουν οι υπόλοιποι; Αυτό είναι ένα quiz για γερούς λύτες! Ελπίζω όμως ότι με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, οι πληροφορίες θα διαδοθούν και τα news feeds του facebook θα γεμίσουν και πάλι με ενδιαφέρον περιεχόμενο. Θα χαρώ να διαβάσω στα σχόλια, τις απορίες σας ή εμπειρίες σας σχετικά με τις λίστες ενδιαφερόντων — και όχι μόνο.  Καλή επιτυχία!

 

UPDATE: Τώρα υπάρχει και ένα νέο εργαλείο για να μη χάνουμε το περιεχόμενο που μας ενδιαφέρει που είναι η νέα δυνατότητα ειδοποιήσεων. Διαβάστε όλες τις λεπτομέρειες στο post Facebook: Νέα δυνατότητα ειδοποιήσεων για να μη χάνετε τίποτα

Photo by Robert S. Donovan

  • Share
  • Tweet
  • Pin
  • 952shares

Σχετικά posts:

“Μαμά, βαριέμαι” και πώς να το αποφύγετε Default ThumbnailΔεν μπορείς να δώσεις αυτό που δεν έχεις Πώς αντιδράς στα αρνητικά σχόλια στο internet?Πώς αντιδράς στα αρνητικά σχόλια στο internet?

Ανηκει στην κατηγορια:Blogging & social media επισημασμένο με:facebook, social media, tips, tutorial

Σχόλια

  1. ΛΙΤΣΑ αναφέρει:

    16/01/2017 at 13:07

    Εχω κανει λιστες (με σελιδες χωρις να τις εχω κανει like) τις βλεπω από το κινητο αλλα τις εχω χασει στον υπολογιστη….που είναι???

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      16/01/2017 at 13:28

      Λίτσα δυστυχώς καταργήθηκαν.

      Μία προσωρινή λύση είναι να βρεις το URL της λίστας από το ιστορικό του browser ή από το κινητό αφού στη δείχνει ακόμα και να προσθέσεις βάλεις στους σελιδοδείκτες σου. Οι λίστες εξακολουθούν να υπάρχουν, απλά για την ώρα έχουν καταργηθεί τα shortcuts (οπότε δεν υπάρχει εύκολη πρόσβαση). Δεν ξέρω όμως για πόσο ακόμα θα εξακολουθούν να υπάρχουν.

      Το ότι μπορούσες να βλέπεις σελίδες χωρίς να τις έχεις κάνει like, ήταν ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα (αν και λιγότερο γνωστό). Κρίμα…

      Απάντηση
  2. ChrisMaGR αναφέρει:

    07/10/2013 at 11:33

    Και κάτι που προέκυψε τώρα: Μετά το “Να εμφανίζεται στις ενημερώσεις” πάμε από κάτω στις “Ρυθμίσεις”. Εκεί βγάζει επιλογές να δείχνει “Όλες τις ενημερώσεις”, “Τις περισσότερες ενημερώσεις” και “Μόνο οι σημαντικές ενημερώσεις”. Η αυτόματη επιλογή είναι στις “Περισσότερες”.

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      07/10/2013 at 15:37

      Μπράβο Χρήστο. Σημαντική επισήμανση και έκανα update στο post για να το προσθέσω. Credits to you!

      Απάντηση
  3. Ntina αναφέρει:

    05/11/2012 at 14:27

    ευχαριστώ Άσπα!! Είναι καιρός να κάνω τις δικές μου λίστες… επικρατεί ένα χάος στο timeline μου!! :)))

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      05/11/2012 at 15:08

      Καλό “συγύρισμα” λοιπόν! Είμαι σίγουρη ότι θα σε βολέψουν πολύ οι λίστες! 🙂 

      Απάντηση
  4. Parentslandgr αναφέρει:

    01/11/2012 at 12:22

    Πολυ χρησιμες οι οδηγιες σου.Το χω διαβασει δυο φορες μηπως και βρω χρονι να τα κανω.

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      01/11/2012 at 14:52

      Χαίρομαι που σου φαίνονται χρήσιμες οι οδηγίες. Ελπίζω να σε βολέψει αυτό το σύστημα και στη διάθεσή σου για απορίες! 

      Απάντηση
  5. popelix αναφέρει:

    24/10/2012 at 00:07

    Μπράβο, η εργασία σου παίρνει άριστα!

    Ιδιαίτερα χρήσιμο όταν διαχειρίζεσαι εταιρικές σελίδες τρίτων είναι ότι μπορείς να κάνεις τον “χαφιέ” σε σελίδες χωρίς να έχεις κάνει like. Άλλος τρόπος να παρακολουθείς σελίδες είναι το feed, αν ισχύει ακόμα βέβαια. Συμφωνώ πάντως ότι η λογική του fb είναι λιγάκι σπάσιμο νεύρων, ειδικά για τον κόσμο που ασχολείται επαγγελματικά με αυτό.

    Επιτέλους, με αφορμή αυτό το πολύ καλό post, ξεπέρασα την αντιπάθειά μου για το disqus…

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      24/10/2012 at 11:09

      Καλά αυτό ΔΕΝ ξανάγινε! Σχόλιό σου στο disqus! χαχαχα…. 

      To feed ισχύει. Δεν παρακολουθώ άλλες σελίδες μέσω feed αφού υπάρχουν οι λίστες ενδιαφερόντων ακόμα και χωρίς να έχεις κάνει like, αλλά έχω τις δικές μου σελίδες στο Reader, για να βρίσκω μέσω του search πράγματα που ψάχνω από τα παλιά! 😉 Λοιπόν θα τα λέμε και στο Disqus τώρα! 

      Απάντηση
  6. Αγγελική Ν! αναφέρει:

    23/10/2012 at 17:50

    Πολλά δεν ήξερα… Σε ευχαριστώ πάντα μαθαίνω όταν έρχομαι για καλησπέρα!
    Φιλάκαι

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      24/10/2012 at 11:05

      Αγγελική πολύ χαίρομαι που σου φάνηκαν χρήσιμα! Καλημέρα, καλή συνέχεια! 

      Απάντηση
  7. Froghall αναφέρει:

    23/10/2012 at 13:53

    Προσωπικα θα ελεγα οτι, περαν του γεγονοτος οτι πολλοι ανθρωποι προτιμανε να παιρνονται οι αποφασεις για αυτους, πολλοι χρηστες των σοσιαλ μηντια ειναι καποιας ηλικιας που οι τεχνικες και τεχνολογικες καινοτομιες τους φαινονται βουνο για να τις μαθουν ειδικα με την ταχυτητα που τα σοσιαλ μηντια κανουν updates…πρεπει να το εχεις λιγακι μεσα σου για να το ψαξεις το θεμα λιγακι παραπανω. Ποσες μαμαδες και ειδικα στην Ελλαδα πιστευεις οτι ασχολουνται πραγματικα με το ιντερνετ, και τη βαθυτερη γνωση των υπολογιστών? ECDL minimum θα ελεγα και αυτο σπανια περιπτωση…τι θυμασαι τη διαφημιση που ελεγε το παιδι στη μανα να ανοιξει παραθυρο στα windows και αυτη ανοιγε του δωματιου? δεν απεχει η πραγματικοτητα τρελλα…δυστυχως. (ολα μεσα στο χασμα γεννεων χεχε). Περα απο αυτο να πουμε οτι τα μηντια σαν το φεησμπουκ ειναι ακρως κατανοητο να σου δινουν τυρακια στην αρχη, οπως οτι παλιοτερα μπορουσες να κανεις sharing/invite τις διαφορες σελιδες, και τωρα δε τη δινει την επιλογη παρα μονο στους ιδιοκτητες των σελιδων…οπως επισης οι διαφημισεις στην αρχη δεν κοστιζαν τιποτα, και τωρα ειναι λιγο φωτια και λαυρα αν πεις οτι θελεις να εχεις απηχηση για τα λεφτα που ειναι να ξοδεψεις..το ιντερνετ οπως και η τηλεοραση παλια θελουν πανω απο ολα να εχεις κριτικο νου, για να επιλεξεις παντα αυτα που σε προμοταρουν σαν ανθρωπο και οχι αυτα που θελουν να προμοταρουν αυτοι…

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      24/10/2012 at 11:05

      Είναι μεγάλο το θέμα κι έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για εμάς που ασχολούμαστε τόσο ενεργά. Πάντως όπως έγραφα και λίγο νωρίτερα, για μένα πρώτα από όλα έρχεται το blog μου, το οποίο είναι δικό μου, βάζω τους δικούς μου κανόνες, δεν μπορεί να μου το πάρει κανείς και μετά όλα τα άλλα social media. 

      Στα άλλα, είτε δέχεσαι ότι οι κανόνες είναι δικοί τους και παίζεις με τους δικούς τους κανόνες είτε δεν το δέχεσαι και σταματάς να τα χρησιμοποιείς! 

      Απάντηση
  8. Eleni Bouchli αναφέρει:

    22/10/2012 at 22:39

    Διαβάζοντας το άρθρο σου κατάλαβα πόσα έχω να μάθω ακόμα! Αν μπεις στο χορό θα χορέψεις δεν γίνεται αλλιώς! Καλό βράδυ!

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      24/10/2012 at 10:49

      Χαίρομαι που φάνηκε χρήσιμο Ελένη… Ας αρχίσουν οι χοροί! 😉 

      Απάντηση
  9. C Iliopoulos αναφέρει:

    22/10/2012 at 23:21

    Το post εξαιρετικό ΑΛΛΑ…

    …κανονικά ένα δίκτυο που απευθύνεται στον καθένα δε θα έπρεπε να χρειάζεται manual για να συμμετέχει κανείς. Το ότι τόσοι χρήστες αγνοούμε όλους αυτούς τους κανόνες και δε γνωρίζουμε, αν και μέλη χρόνια, πώς ακριβώς λειτουργεί είναι εξαιρετικά προβηματικό. Για το δίκτυο, όχι για τους χρήστες. 

    Το ότι συμβαίνουν αλλαγές και για πολλά πράγματα δεν έχουμε (και δεν το ξέρουμε καν) έλεγχο είναι και ανησυχητικό. Για τους χρήστες, όχι για το δίκτυο. 

    Κάπου πήρε το μάτι μου ότι οι χρήστες σε ΗΠΑ και Ευρώπη μειώθηκαν. Δεν ξέρω αν ισχύει αλλά πλέον δε μου κάνει καμμιά εντύπωση.

    Κατά τα λοιπά, χαρά στο κουράγιο σου!

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      24/10/2012 at 10:54

      Το παρομοιάζω καμιά φορά το Facebook ως τηλεκοντρόλ τηλεόρασης. Που έχει όλα αυτά τα κουμπάκια αλλά κανείς δεν ξέρει τι κάνουν. Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν απλά το on/off, και τα κουμπιά για την ένταση της φωνής και τα κανάλια. 

      Πάντως, αν και στο συγκεκριμένο post βάλθηκα να γράφω manual για facebook, προτιμάω όπως πάντα το blogging! 🙂 

      Απάντηση
  10. gaitanaki αναφέρει:

    22/10/2012 at 14:20

    Αν σου πώ ότι παρότι βουτηγμένη στα κοινωνικά δίκτια πολλά από αυτά που είπες δεν τα ήξερα?! Ευχαριστούμε, πολύ ενημερωτικό άρθρο!

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      22/10/2012 at 20:49

      Ελίζα ευχαριστώ! Χαίρομαι πολύ που βοηθάνε οι πληροφορίες! 🙂 

      Απάντηση
  11. Vivi αναφέρει:

    22/10/2012 at 15:12

    Κατατοπιστικότατο! Μπράβο σου για την πολύ καλή δουλειά. Φαίνεται και ο χρόνος που διέθεσες και ο κόπος σου για να το ετοιμάσεις! Αν δεν σε πειράζει, θα ήθελα να το ποστάρω, εννοείται με credits, και στους φίλους της επαγγελματικής σελίδας μας.

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      22/10/2012 at 20:46

      Με μεγάλη μου χαρά Βιβή! Ευχαριστώ! 🙂 

      Απάντηση
  12. Litsa αναφέρει:

    22/10/2012 at 14:02

    Άσπα μου πολύ καλή ανάρτηση , κατάλαβα επιτέλους τι γίνεται, γιατί τελευταία έβλεπα να συμβαίνουν στο fbk διάφορα ακατανόητα…
    Ελπίζω κάποια στιγμή ν’ ακολουθήσει και ποστ για τις σελίδες του fbk και την απήχησή τους.
    Επίσης πολύ ενδιαφέρον μου φάνηκε το εβδομαδιαίο newsletter, αλλά δεν έχω ιδέα πως ακριβώς το προσθέτω στο blog και τι πρέπει να κάνω εγώ για να ενημερώνονται οι αναγνώστες και ενδιαφερόμενοι (π.χ. κάθε Σάββατο…).
    Ευχαριστώ λοιπόν και αν έχω απορίες ξέρω που θα σε βρω χεχε

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      22/10/2012 at 20:57

      Είναι χαρά μου να μοιράζομαι τις πληροφορίες που γνωρίζω με ανθρώπους που αγαπούν το blogging και τα social media τόσο όσο εσείς

      Το post για τις σελίδες του facebook θα κοιτάξω κάποια στιγμή να το κάνω! 
      Το newsletter δεν είναι το ίδιο εύκολο όπως είναι οι εγγραφές για τα ξεχωριστά post (που αποστέλλονται αυτόματα μέσω μιας υπηρεσίας όπως το feeeburner). Δυστυχώς είναι δουλειά που πρέπει να γίνει “χειροκίνητα” δηλαδή να γράψει κανείς το newsletter και να το στείλει, πάλι μέσω κάποιας υπηρεσίας βέβαια. 
      Είμαι εδώ για περισσότερες πληροφορίες για οποιοδήποτε θέμα, είτε μέσω των blogs είτε και από κοντά όταν επιτέλους τα καταφέρουμε 😉 

      Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Aspa Online

Γεια είμαι η Άσπα! Πιστεύω ότι η ζωή είναι πιο διασκεδαστική όταν τη μοιράζεσαι κι έτσι σε αυτό το blog μοιράζομαι τις σκέψεις μου και τις περιπέτειές μου με τα παιδιά μου τα τελευταία 17 χρόνια. Καλώς ήρθες!
[Περισσότερα…]

Τι ψάχνεις;

Μπες στο e-shop
  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Twitter
  • YouTube
Δωρεάν εκτυπώσιμα

Πρόσφατα Posts

  • 5+1 απλά βήματα για να φτιάξεις το δικό σου κόμικ (με δωρεάν εκτυπώσιμο)
  • Απρόσμενο δώρο από την Ουγκάντα
  • Έκανα αρκετά ως μαμά;
  • Χάρτινη Αλατιέρα: Το παιχνίδι των παιδικών μας χρόνων που σου λέει την τύχη!
  • 6 παιχνίδια για το αυτοκίνητο που θα λατρέψουν τα παιδιά (για ήσυχες διαδρομές)

Λένε για το blog

Άσπα σε ευχαριστώ που μοιράζεσαι τόσα πράγματα μαζί μας! Πάντα είναι ανακουφιστικό να αισθάνεσαι ότι δεν είσαι μόνη ή η μόνη που προβληματίζεται, δυσκολεύεται, αμφιβάλλει…

ΒΙΚΤΩΡΙΑ
Διάβασε τι άλλο λένε >>

Copyright © 2025 · Aspa Online · Όροι Χρήσης · Πολιτική Απορρήτου · Όλα τα κείμενα και οι εικόνες είναι πνευματική ιδιοκτησία του Aspa Online. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, η αναδημοσίευση και η τροποποίησή τους χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του δημιουργού τους. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

  • 952shares
  • 952
  • 0
  • 0
Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}