• Αρχική
  • Ξεκίνησε από εδώ
  • Ποια είμαι
  • Τύπος
  • Επικοινωνία
  • Newsletter
  • Λένε…
  • Club Μελών Love, mom

Aspa Online

Blog για μαμάδες: Ιδέες, Δραστηριότητες & Καθημερινές Συμβουλές

  • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
  • ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ
  • ΣΧΟΛΕΙΟ
  • ΣΠΙΤΙ
    • ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΙΔΕΕΣ & ΛΥΣΕΙΣ
  • ΕΜΠΝΕΥΣΗ
  • Η ΖΩΗ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΑΤΑΚΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΑΣ
  • E-SHOP

Σύγκριση τιμών στο super-market

Όταν πήγα στο super-market για να αγοράσω τρούφα για το γαρνίρισμα του παγωτού ενός συστατικού και είδα τα κουτιά  πάνω στο ράφι, σκέφτηκα να γράψω ένα post για τη σύγκριση τιμών και πώς το καρτελάκι σε βοηθάει να εντοπίσεις ποιο πραγματικά είναι το φθηνότερο. Για να είμαι βέβαια ειλικρινής το “ποιο είναι το φθηνότερο” δεν είναι ποτέ για μένα το μόνο κριτήριο για να επιλέξω ένα προϊόν. Αν επιλέξω κάτι που είναι το φθηνότερο και το πετάξω γιατί δεν τρώγεται ή αναγκαστώ να το φάω γιατί το λυπάμαι, νιώθω ότι έχω πετάξει τα λεφτά μου.

Ας δούμε όμως τι βλέπουμε σε ένα ράφι του super-market και πώς θα εντοπίσουμε ποιο είναι το φθηνότερο.

Στις φωτογραφίες βλέπουμε μια αρκετά μεγάλη ποικιλία από τρούφες με τιμές που ξεκινάνε από τα 1,30€ και φτάνουν ως και 2,05€. Ποια όμως είναι η φθηνότερη και ποια η ακριβότερη τιμή πραγματικά; Για να δούμε από κοντά δύο από τα καρτελάκια:

Στο πάνω καρτελάκι, η τρούφα κοστίζει 1,40€, αλλά η τιμή κιλού – που είναι γραμμένη με μικρά γράμματα κάτω δεξιά –  είναι 15,5556€. Στο κάτω καρτελάκι που το προϊόν κοστίζει 2,05€ η τιμή κιλού είναι 5,125€ δηλαδή τρεις φορές κάτω από το πρώτο! Στην πρώτη περίπτωση έχουμε αγοράσει 90 γραμμάρια, ενώ στη δεύτερη 400 γραμμάρια. Επιλέγοντας τη δεύτερη τρούφα, έχουμε δώσει περισσότερα χρήματα στην αρχή, αλλά έχουμε αγοράσει 400 γραμμάρια αντί για 90 και έχουμε πληρώσει 3 φορές λιγότερο για το κιλό. Έτσι με μία ματιά εντοπίζουμε ποια είναι η πραγματική τιμή και στη συνέχεια με τη βοήθεια και των άλλων κριτηρίων  μπορούμε να κάνουμε την επιλογή μας.  Άλλα κριτήρια μπορεί να είναι η ποιότητα, η γεύση, η προέλευση, η μάρκα και αν την εμπιστευόμαστε, αν έχουμε χώρο για να βάλουμε την επιπλέον ποσότητα που αγοράζουμε και 10άδες άλλα σημαντικά πράγματα.

Η σύγκριση είναι χρήσιμη σε όλα τα προϊόντα φυσικά, ακόμα και σε προϊόντα που δεν βρίσκονται δίπλα δίπλα στο ράφι. Π.χ. τυριά συσκευασμένα και τυριά χύμα ακόμα και της ίδιας μάρκας. Και πάλι μπορεί να αποφασίσουμε να αγοράσουμε το ακριβότερο γιατί έχουμε τους λόγους μας (π.χ. δεν προλαβαίνουμε να σταθούμε στην ουρά για τα χύμα τυριά γιατί θα κλείσει το κατάστημα). Αλλά ας γνωρίζουμε τις τιμές και ας επιλέξουμε ό,τι θέλουμε για τους δικούς μας λόγους!

Από την άλλη υπάρχουν αρκετά super-market που δεν γράφουν αυτή την πληροφορία, την τιμή κιλού στο καρτελάκι. Ε για αυτό υπάρχει και η μέθοδος των τριών που ήταν ένα από τα πιο χρήσιμα πράγματα που μάθαμε στο σχολείο! (Το λέω και το εννοώ!)

Ελπίζω οι παραπάνω πληροφορίες να σας φανούν χρήσιμες. Αν υπάρχει οτιδήποτε άλλο που εφαρμόζετε εσείς για να κάνετε σύγκριση τιμών θα χαρώ να το διαβάσω στα σχόλια.

Καλά ψώνια!

  • Share
  • Tweet
  • Pin
  • 261shares

Σχετικά posts:

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την αγορά ρούχων των παιδιών για τη νέα σεζόνΌλα όσα πρέπει να ξέρετε για την αγορά ρούχων των παιδιών για τη νέα σεζόν 5+5 τρόποι εξοικονόμησης χρημάτων στο super-market 10 μυστικά και ιδέες για ευκολότερο πλύσιμο των ρούχων - Aspa Online10 μυστικά και ιδέες για ευκολότερο πλύσιμο των ρούχων

Ανηκει στην κατηγορια:Οργάνωση σπιτιού επισημασμένο με:αγορές, οικονομία, χρήματα, tips

Σχόλια

  1. Jenny Ko αναφέρει:

    06/06/2015 at 19:24

    Από τότε που έγραψες αυτό το ποστ, το προσέχω κάθε φορά στο σούπερ μαρκετ. Δεν το είχα σκεφτεί πριν! Ευχαριστούμε για τις ωραίες και πρακτικές ιδέες!

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      08/06/2015 at 11:03

      Jenny χαίρομαι πολύ που σου φάνηκε χρήσιμο το post και που μου το γράφεις. Ευχαριστώ!

      Απάντηση
  2. Χου Που αναφέρει:

    13/01/2013 at 00:58

    Μέχρι και πριν 2 περίπου χρόνια ψώνιζα χωρίς καν να κοιτάζω τις τιμές! Τώρα πλέον κάνω αυτό ακριβώς που περιγράφεις στην ανάρτηση, συγκρίνω την τιμή κιλού, λίτρου, τεμαχίου ή ό,τι άλλο είναι. Και το διασκεδάζω! Ειδικά στην αρχή χαιρόμουν σαν μικρό παιδί που ανακάλυπτα ποιο προϊόν με συμφέρει περισσότερο! Τώρα δίνω πολύ λιγότερα χρήματα για τα ψώνια μου και γεμίζω το καλάθι μου με περισσότερα πράγματα!

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      13/01/2013 at 23:37

      Οι περισσότεροι πλέον έχουμε γίνει πιο προσεκτικοί και συνειδητοποιημένοι αγοραστές. Θετικό!

      Απάντηση
  3. froghall αναφέρει:

    03/08/2012 at 15:23

    Na poume oti sto eksoteriko HDH grafoun poso kostizoun ta 100gr pera apo tin timi gia na einai pio eukoli i sigkrisi…Ego mia zoi to leo poso thelo na anebaso ena post me ta supermarket sto UK pou einai kai 24ora, kai oi times diaferoun apo Ellada, opos to aspro me to mauro…

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      04/08/2012 at 08:40

      Θα ήταν πολύ χρήσιμο post! Θα ήθελα πολύ να το διαβάσω! 

      Απάντηση
  4. Tasos Triantafyllou αναφέρει:

    24/07/2012 at 15:24

    Η σύγκριση τιμών  έφτασε
    πια και στην χώρα μας!!!
    Καιρός δεν ήταν? Νομίζω πως ναι.

    Δεν πιστεύω όμως ότι είμαστε αρκετά εκπαιδευμένοι σε αυτή την
    λογική.

    Και κάτι ακόμη. Μεγάλη προσοχή στο ταμείο. Μου έχει τύχη 3-4
    φορές (όχι ότι το προσέχω δυστυχώς) να έχει άλλη τιμή στο ράφι και άλλη στο ταμείο.

    Για αυτό πρέπει να είμαστε υποψιασμένοι.

    Εάν μου επιτρέπουν οι διαχειριστές του blog, υπάρχει και κάποιο site  που μπορείς να συγκρίνεις τιμές σε supermarket. (shopnsave.gr).

     

    Γιατί καλός καταναλωτής, υποψιασμένος καταναλωτής

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      31/07/2012 at 10:57

      Ευχαριστούμε Τάσο, και θα δούμε και το site. 🙂 

      Απάντηση
  5. Niovi αναφέρει:

    30/06/2012 at 19:30

    Πολύ διαφωτιστικό και χρήσιμο άρθρο. Κριτήριο για εμάς θα πρέπει να είναι πάντα η ποιότητα και οι τιμές. Και όπως είπες και εσύ κάποια super market, όπως ο ΑΒ από που είναι και οι φωτογραφίες σου καταβάλλουν προσπάθεια να τα συνδυάζουν και επίσης μας δίνουν όλη την πληρφοφορία που χρειαζόμαστε, έστω και με ψιλά γράμματα, για να επιλέξουμε Το ίδοι θα έπρεπε να κάνουν όλοι…

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      30/06/2012 at 22:11

      Νιόβη ευχαριστώ, χαίρομαι πολύ που το βρήκες χρήσιμο! Ας μάθουμε να αξιοποιούμε τις πληροφορίες ώστε να επιλέγουμε υπεύθυνα! 

      Απάντηση
  6. Stella Tsala αναφέρει:

    26/06/2012 at 09:23

    Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο και είναι αυτό που κάνω πάντα. Είναι πάρα πολλές οι φορές που οι -και καλά- προσφορές, στην ουσία σου βγαίνουν πιο ακριβές από άλλο, αντίστοιχο προϊόν.
    Αφού συγκρίνω τιμές, το αμέσως επόμενο πράγμα που συγκρίνω είναι τα συστατικά. Όλα τα προϊόντα έχουν πάνω ετικέτα που αναγράφει τα συστατικά. Θα προτιμήσω το προϊόν που δεν έχει συντηρητικά και Ε. Στην ουσία αυτό είναι και το πιο σημαντικό κρητήριο για μένα, γιατί αν βρω προϊόν πιο “αθώο” από τα υπόλοιπα, θα το προτιμήσω και ας είναι πιο ακριβό και ας μην είναι από Ελληνική εταιρεία. Θεωρώ πως το να καταναλώνω λιγότερα συντηρητικά και το να τρώω λιγότερα φυτοφάρμακα, είναι πιο σημαντικό από οτιδήποτε άλλο.
    Όμως όπως είπες, πρέπει να ξέρουμε πρώτα το πιο είναι το πιο φτηνό και μετά να επιλέξουμε το προϊόν που θέλουμε σύμφωνα με τους δικούς μας λόγους και όχι γιατί το σούπερ μάρκετ μας ξεγέλασε.
    Στις Συνταγές της Παρέας είχα γράψει ένα άρθρο με τις συμβουλές μου για το πως μπορούμε να ψωνίσουμε οικονομικά

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      26/06/2012 at 13:28

      Πολύ ωραίο άρθρο Στέλλα, πλήρες και ολοκληρωμένο. Μου άρεσε πολύ αυτό που έγραψες για τις ετικέτες. 

      Εγώ σκεφτόμουν καιρό να γράψω για τα δημητριακά και την περιεκτικότητά τους σε ζάχαρη και πώς χρειάζεται να μάθουμε να διαβάζουμε ετικέτες, αλλά δε γνωρίζω τόσα όσα εσύ για τα υπόλοιπα συστατικά. Θέλουμε post σου!     

      Απάντηση
      • Stella Tsala αναφέρει:

        26/06/2012 at 16:32

         Αν κάποιος έχει το χρόνο και τη διάθεση, μπορεί πραγματικά να ασχοληθεί και να γράψει πάρα πολλά χρήσιμα για τις ετικέτες και το πως ψωνίζουμε σωστά.
        Έχω αφιερώσει ένα άρθρο, στις Συνταγές και πάλι, μόνο για τις ετικέτες
        Εγώ τις κοιτάω πάντα, διαβάζω πάντα τα συστατικά και έχω πολλά κριτήρια με βάση τα οποία κάνω τα ψώνια μου.
        Ίσως να αξίζει μια σειρά από ποστ για πως ψωνίζω εγώ (τώρα αν είναι και σωστός ο τρόπος αυτός, αυτό ας το κρίνουν οι υπολοιποι 🙂 )

        Απάντηση
        • Aspa αναφέρει:

          26/06/2012 at 16:46

          Πολύ καλό και αυτό το άρθρο! 

          Σίγουρα θα δώσουν ιδέες τα post σου. Και όπως λες, ο καθένας ας ακολουθήσει το δικό του σύστημα! 

          Απάντηση
  7. Parentsland-gr αναφέρει:

    21/06/2012 at 23:20

    Πολυ χρησιμη αναρτηση. Τον τελευταιο  χρονο και γω τα κοιταω πολυ. Πολλες φορες ακομα και οι προσφορες μπορει να ειναι τελικα ακριβοτερες απο καποιο αλλο προιον. Εγω στις πανες ψωνιζω κουτα με τιμη πανας 0,21 Ε. Καθε φορα που εχει προσφορα σε πανες η ταμιας για να βοηθησει την αναφερει. Ομως η τιμη της προσφορας δεν ηταν ποτε κατω απο 0,24. Παντως με αυτους τους μισθους και την ανεργια δεν σας φαινονται παραλογες οι τιμες? 

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      22/06/2012 at 09:37

      Πολύ χρήσιμη η πληροφορία που γράφεις για τις πάνες και τις προσφορές. Ευτυχώς ή δυστυχώς έχω σταματήσει να αγοράζω πάνες κι έτσι τα έχω ξεχάσει αυτά. (Πω πω έξοδα κι αυτά…)

      Χαίρομαι που βρήκες την ανάρτηση χρήσιμη!  

      Απάντηση
  8. Kathy αναφέρει:

    20/06/2012 at 14:30

    Για την μέθοδο των τριών συμφωνώ απόλυτα!  Μου την έσπαγε στο δημοτικό που δυσκολευομουν να λύσω τα προβλήματα αριθμητικής..κι ενώ η μαμά μου μου έδειξε την μέθοδο των τριών και την κατάλαβα και ήθελα να την χρησιμοποιήσω…ο δάσκαλος δεν επέτρεπε την χρήση της για να βρούμε την λύση με πράξεις! Δεν είναι άδικο;

    Πάμε στις συγκρίσεις τώρα! Πολύ σωστά τα λες αλλά πολλές φορές πονοκεφαλιάζω από τις συγκρίσεις! Πας για λίγο και φεύγεις με ένα κεφάλι καζάνι! Άσε που δεν θυμάμαι τις τιμές για σύγκριση από σούπερ μάρκετ σε σούπερ μάρκετ! Αστα…Ασπα!!
    kathy by anthomeli

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      20/06/2012 at 14:49

      Έλα! Γιατί δεν την επέτρεπε; Αυτό δεν το είχα ξανακούσει! Για τις συγκρίσεις, παν μέτρον άριστον, μην τρελαθούμε κι όλας! χαχα…  

      Απάντηση
  9. Kitsos Mitsos αναφέρει:

    20/06/2012 at 13:00

    Προσωπικά, ακολουθώ τη μέθοδο του της χώρας παραγωγής του προϊόντος. Συγκεκριμένα κοιτάω τα προϊόντα να έχουν παραχθεί στην Ελλάδα. Λιγότερη σημασία έχει αν είναι ελληνική εταιρία. Έτσι δίνουμε ή διατηρούμε τη δουλειά σε περισσότερους συνανθρώπους μας. Κάποια προϊόντα προσωρινά μπορεί να φαίνονται λίγο πιο ακριβά, μεσομακροπρόθεσμα όμως κερδίζει συνολικά η ελληνική οικονομία και ο καθένας μας.
    Ελπίζω να μην είναι άσχετο το σχόλιο.

    Απάντηση
    • cghera αναφέρει:

      20/06/2012 at 14:09

      Συμφωνώ με αυτό, κι εγώ προσπαθώ να αγοράζω τα ελληνικά προϊόντα όπου είναι δυνατό. Τελευταία λόγω κρίσης υπάρχουν ελληνικές σημαίες σε πολλά από αυτά. Από την άλλη πολλές φορές εκνευρίζομαι γιατί δεν βρίσκω ελληνικό προϊόν σε κάποιες κατηγορίες προϊόντων ή το ελληνικό είναι εξωφρενικά ακριβότερο. Πχ δυσκολευομαι πολύ να βρω ελληνικά ρεβυθια (ακόμα και ελληνικές εταιρείες έχουν εισαγωγής Μεξικού ή Τουρκίας). Ή επίσης corn flakes βρηκα ελληνικα μόνο σε ενα super market. Όσο για το κόστος θυμήθηκα τη ζάχαρη που η πολύπαθη ΕΒΖ ήταν μόλις 2-3 λεπτά ακριβότερη στο κιλό από την εισαγώμενη και την προτίμησα.
      Και για να είμαι ειλικρινής η συσκευασία απλά ενός προϊόντος στην Ελλάδα δεν είναι αρκετή για να το θεωρήσω ως ελληνικό, ΟΚ είναι κάτι παραπάνω από την απευθείας εισαγωγή αλλά μπορούμε και καλύτερα έτσι δεν είναι;

      Απάντηση
      • Aspa αναφέρει:

        20/06/2012 at 14:47

        Καθόλου άσχετο δεν είναι το σχόλιο! Το νόημα είναι να γράφει ο καθένας σε τι δίνει προτεραιότητα. Και ότι μπορούμε θα πρέπει να το κάνουμε για να υποστηρίξουμε την Ελληνική οικονομία. Και επίσης θα συμφωνήσω και με @cghera:disqus  και μάλιστα κάποια στιγμή σκεφτόμουν να γράψω ένα post για το πόσο είχαμε προσπαθήσει όταν χτίζαμε να χρησιμοποιήσουμε ελληνικά πράγματα (από πλακάκια μέχρι συσκευές) αλλά στα περισσότερα (όχι σε όλα) ήταν είτε αδύνατον, είτε εντελώς ασύμφορο… 

        Απάντηση
  10. evitathess αναφέρει:

    20/06/2012 at 12:45

    Αχ πόσο δίκιο έχεις, εγώ κάνω το λάθος και δεν κοιτάω τιμές, γιατί παίρνω standard  πράγματα, αλλά όταν προσέχεις τι σου πουλούν και όχι τι αγοράζεις, είναι απίστευτο και κάποιες φορές αισχρό το τι ανακαλύπτεις! και πόσο κορόιδο νιώθεις με την αδιαφορία σου πολλές φορές.

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      20/06/2012 at 14:38

      Όλοι το παθαίνουμε αυτό! Κι εγώ συνηθίζω να παίρνω συγκεκριμένα πράγματα κι επιπλέον συνέχεια βιάζομαι… Αλλά όταν βρω το χρόνο ή την όρεξη να το εξετάσω περισσότερο, εκπλήσσομαι από το τι ανακαλύπτω! 

      Απάντηση
  11. Fani αναφέρει:

    20/06/2012 at 11:31

    Από την άλλη πλευρά είναι σημαντικό να μη πέφτουμε στη παγίδα να αγοράζουμε τη μεγαλύτερη ποσότητα επειδή συμφέρει, αλλά αφορά σε ένα προϊόν που για παράδειγμα μπορεί να μη χρειαστούμε όλη αυτή τη ποσότητα που περιέχει η συσκευασία του (έχω πετάξει πολλές φορές τρούφα γιατί δεν τη χρησιμοποίησα όλη και έληξε μέσα σε ένα ντουλάπι).. 
    Οπότε καλύτερα μικρότερες ποσότητες, άρα συχνότερες αγορές από φρέσκα προϊόντα και η συμβουλή μου “ας πάρουμε το ελληνικό” και ας είναι λίγο ακριβότερο (όσοι -ακόμα- μπορούμε φυσικά). Φιλικά, Φανή

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      20/06/2012 at 11:38

      Είναι σημαντικό κριτήριο αυτό με τις ποσότητες. Είναι κρίμα να πετάμε πράγματα και για αυτό θέλει μεγάλη προσοχή ειδικά σε όσα λήγουν σύντομα.

      Καλά κάνεις και μας το επισημαίνεις λοιπόν! 🙂 

      Απάντηση
    • cghera αναφέρει:

      20/06/2012 at 14:13

      Ισχύει αυτό και θέλει προσοχή για να μην πετάξουμε και χρήμα και φαγητό. Υπάρχουν πάντως και περιπτώσεις με προϊόντα που αντέχουν αρκετά (πχ ντοματοπελτές) και μπορούμε να πάρουμε ποσότητες και να κάνουμε “κάβα”

      Απάντηση
  12. cghera αναφέρει:

    20/06/2012 at 11:09

    Πάντα ακολουθώ αυτήν την τακτική και αγοράζω με βάση την τιμή μονάδας (πχ κιλού) κι όχι την τιμή προϊόντος. Επίσης πολλές φορές με αυτόν τον τροπο έχω αγοράσει μικρότερη συσκευασία με πιο φτηνή τιμή κιλού από την μεγαλύτερη. Πχ δυο συσκευασίες 500γρ να είναι φθηνότερες από μία του του κιλού.
    Πέραν αυτού τη μέθοδο των τρίων καλό είναι να την κάνετε και σε συσκευασίες τύπου 2+1 δώρο γιατί κάποιες φορές είναι ακριβότερες και με το πρόσχημα του δώρου την πατάς. Το σημαντικό είναι τί παίρνεις και πόσα χρήματα δίνεις. Επίσης σε συσκευασίες με πολλά κομμάτια (πχ μωρομαντηλα) υπολογιστε την τιμή μονάδας (ενα μωρομαντηλο) ανα συσκευασία ή πακέτο, γιατί κάποια πακέτα έχουν περισσότερα κομμάτια μέσα. Για προϊόντα ραφιού που υπάρχουν και χύμα δεν τίθεται θέμα το χύμα είναι πάντα φτηνότερο εκτός ελαχίστων περιπτώσεων. Αν δεν έχετε χρόνο για την ουρά πάρτε το χαρτάκι και δείτε πόσοι περιμένουν μπροστά σας και κάντε αλλα ψώνια εν τω μεταξύ. Αν η ουρά δεν έχει χαρτάκι αφήστε τη για το τελος, έτσι κι αλλιώς θα περιμένετε.
    Μην ξεχνάτε και το http://www.shopnsave.gr που μπορείτε να συγκρινετε τιμές από διαφορετικά σούπερ μάρκετ.

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      20/06/2012 at 11:19

      Πολύ εύστοχα τα σημεία που έθιξες. Είσαι ενημερωμένος και συνειδητοποιημένος καταναλωτής και φαίνεται! Ευχαριστούμε πολύ! 

      Απάντηση
  13. Χαρά Θ. αναφέρει:

    20/06/2012 at 10:52

    Πράγματι πολύ διαφωτιστικό πόστ.
    Πολλές φορές ψωνίζουμε μηχανικά και παίρνουμε ΤΑ σύχρηστα!

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      20/06/2012 at 11:17

      Χαρά χαίρομαι που το βρήκες χρήσιμο! Ευχαριστώ! 

      Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Aspa Online

Γεια είμαι η Άσπα! Πιστεύω ότι η ζωή είναι πιο διασκεδαστική όταν τη μοιράζεσαι κι έτσι σε αυτό το blog μοιράζομαι τις σκέψεις μου και τις περιπέτειές μου με τα παιδιά μου τα τελευταία 17 χρόνια. Καλώς ήρθες!
[Περισσότερα…]

Τι ψάχνεις;

Μπες στο e-shop
  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Twitter
  • YouTube
Δωρεάν εκτυπώσιμα

Πρόσφατα Posts

  • 5+1 απλά βήματα για να φτιάξεις το δικό σου κόμικ (με δωρεάν εκτυπώσιμο)
  • Απρόσμενο δώρο από την Ουγκάντα
  • Έκανα αρκετά ως μαμά;
  • Χάρτινη Αλατιέρα: Το παιχνίδι των παιδικών μας χρόνων που σου λέει την τύχη!
  • 6 παιχνίδια για το αυτοκίνητο που θα λατρέψουν τα παιδιά (για ήσυχες διαδρομές)

Λένε για το blog

Είναι αυτή η αμεσότητα, αυτό το χιούμορ, αυτή η λάμψη των ματιών (που μπορώ να φανταστώ), η μουσική των λέξεων και των απόψεων, που ακούω… Διάβασε τη συνέχεια… “Σ’ ευχαριστώ γι’ αυτήν την πόρτα”

Διάβασε τι άλλο λένε >>

Copyright © 2025 · Aspa Online · Όροι Χρήσης · Πολιτική Απορρήτου · Όλα τα κείμενα και οι εικόνες είναι πνευματική ιδιοκτησία του Aspa Online. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, η αναδημοσίευση και η τροποποίησή τους χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του δημιουργού τους. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

  • 261shares
  • 260
  • 1
  • 0
Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}