• Αρχική
  • Ξεκίνησε από εδώ
  • Ποια είμαι
  • Τύπος
  • Επικοινωνία
  • Newsletter
  • Λένε…
  • Club Μελών Love, mom

Aspa Online

Blog για μαμάδες: Ιδέες, Δραστηριότητες & Καθημερινές Συμβουλές

  • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
  • ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ
  • ΣΧΟΛΕΙΟ
  • ΣΠΙΤΙ
    • ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΙΔΕΕΣ & ΛΥΣΕΙΣ
  • ΕΜΠΝΕΥΣΗ
  • Η ΖΩΗ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΑΤΑΚΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΑΣ
  • E-SHOP

Μαθήματα μάρκετινγκ προσχολικής ηλικίας

Είναι απόγευμα και βρισκόμαστε στην κουζίνα. Τα κορίτσια τρώνε φρούτα κι εγώ καθαρίζω το νεροχύτη και τον πάγκο.

mama-nerohitis

Η Εβελίνα με παρακολουθεί και λέει:
– Μαμά, η χλωρίνη καθαρίζει τα πάντα;
– Η χλωρίνη; Πού άκουσες για χλωρίνη; Εμείς δεν αγοράζουμε χλωρίνη…
– Στην τηλεόραση! Σε μία διαφήμιση!
– Αλήθεια; Μμμμ…. Βρε κορίτσια ξέρετε κάτι; Δεν σας το έχω πει, αλλά τις διαφημίσεις τις φτιάχνουνε αυτοί που κατασκευάζουν τα διάφορα προϊόντα γιατί θέλουν να τα αγοράσουμε. Δε σημαίνει ότι επειδή μια διαφήμιση λέει κάτι, είναι και αλήθεια. Μπορεί να είναι αλήθεια, μπορεί και να μην είναι. Καταλαβαίνετε τι σας λέω;
– Ναι.
– Κάθε φορά που βλέπουμε μία διαφήμιση μαθαίνουμε για ένα καινούργιο προϊόν, αλλά πρέπει από μόνοι μας να αποφασίσουμε αν θα το αγοράσουμε ή όχι. Εντάξει;
– Ναι μαμά.
– Θυμάστε τότε που είδαμε εκείνη τη διαφήμιση του χυμού με το μπισκότο και πήγαμε και τον αγοράσαμε και δε σας άρεσε καθόλου;
– Ναι…
– Ωραία λοιπόν. Οπότε, τι πρέπει να κάνουμε όταν βλέπουμε μία διαφήμιση; Να την πιστεύουμε ή όχι;
– Να ΜΗΝ την πιστεύουμε γιατί μπορεί να λέει ψέματα.
– Μπράβο Εβελίνα.
– … Εκτός και αν είναι διαφήμιση για παιχνίδια γιατί αυτές λένε ΟΛΕΣ την αλήθεια…

Photo by Todd Baker

  • Share
  • Tweet
  • Pin
  • 0shares

Σχετικά posts:

Default ThumbnailΕβίτα εν δράσει (Νο 3) Default ThumbnailΠώς το λένε είπαμε; Default ThumbnailBest of Evita για το Σεπτέμβριο ‘09

Ανηκει στην κατηγορια:Ατάκες

Σχόλια

  1. Aspa αναφέρει:

    07/10/2008 at 17:24

    Philos
    Κι εγώ χαίρομαι που βρεθήκαμε κι ελπίζω να μοιραζόμαστε συχνά τα κατορθώματα των καμαριών μας!

    Απάντηση
  2. philos αναφέρει:

    07/10/2008 at 13:03

    Μόλις μπήκα στο blog σου και γω και … κόλλησα.
    Χαρηκα που βρεθηκαμε. Εχουν πολύ πλακα και είναι αρκετά επιμορφωτικές όλες αυτές οι ιστορίες που μοιραζόμαστε εδώ στα Blogs όλοι οι γονείς.
    Καλησπέρα!

    Απάντηση
  3. Aspa αναφέρει:

    07/10/2008 at 10:11

    Δέσποινα,
    Ωχ, δε συμφωνείς κι εσύ ότι οι διαφημιστές των καλλυντικών έχουν τις μεγαλύτερες μύτες από όλους από τις υπερβολές; Αχ και να λέγανε την αλήθεια! Θα βάζαμε μια κρεμούλα και θα ήμασταν ως δια μαγείας 58% νεώτερες! Φιλιά!

    Απάντηση
  4. δεσποιναριον αναφέρει:

    07/10/2008 at 01:55

    Χααα χα κι εγω που νομιζα οτι μονο οι διαφημησεις για καλλυντικα λενε αληθεια!! Γλυκα τα ζουζουνια οπως παντα και παντα απροβλεπτα. Σε μερικα χρονια θα γραφουν κι εκεινα στο μπλογκακι ε; Φιλια!

    Απάντηση
  5. Aspa αναφέρει:

    06/10/2008 at 23:27

    Μαρία μου, ποια μαμά δεν καμαρώνει για τα παιδιά της; Εξάλλου η κουκουβάγια το κουκουβαγιόπουλο! Πολλά φιλιά και στο δικό σου κουκουβαγιόπουλο!

    Απάντηση
  6. Maria Tzirita αναφέρει:

    06/10/2008 at 18:28

    Καλά, άπαιχτες οι κόρες σου! Καλά κάνεις και τα καταγράφεις αυτά τα απίθανα, να τα βλέπουν όταν μεγαλώσουν να καμαρώνουν για την εξυπνάδα τους! Όπως φαντάζομαι καμαρώνεις εσύ τώρα και με το δίκιο σου! Φιλάκια πολλά στα γλυκά τους μουτράκια!

    Απάντηση
  7. Aspa αναφέρει:

    06/10/2008 at 16:55

    KitsosMitsos,
    Καλώς ήρθες… Πολύ σωστά το έθεσες! Όταν θέλουν, μπορούν και παραμπορούν!
    Έρχομαι κι εγώ να σε επισκεφτώ!

    Απάντηση
  8. KitsosMitsos αναφέρει:

    06/10/2008 at 16:21

    Τελικά τα παιδιά μπορούν όταν θέλουν να ξεχωρίζουν. Και εδώ ακριβώς είναι η παρέμβαση του γονιού 🙂
    Καλησπέρα

    Απάντηση
  9. Aspa αναφέρει:

    06/10/2008 at 16:07

    Φαραώνα,
    Χαχαχαα, διαφημιστικό κλιπάκι! Να είσαι καλά Φαραώνα μου, καλή εβδομάδα!

    Απάντηση
  10. Aspa αναφέρει:

    06/10/2008 at 16:01

    Αδαμαντία,
    να μου τη φιλήσεις την Έλενα και μην ανησυχείς, εδώ θα γράφουμε για αρκετά χρόνια ακόμα ατάκες παιδιών!

    Απάντηση
  11. faraona αναφέρει:

    06/10/2008 at 13:52

    A!KAΛΑ!!!
    Απαιχτη η μικρά.
    Χαχαχαααα!!!
    Βρε Ασπα μου αυτο ειναι διαφημιστικο κλιπακι απο μονο του!!!

    καλο απογευμα γλυκια μου

    Απάντηση
  12. Adamantia αναφέρει:

    06/10/2008 at 10:30

    H κορη μου δεν ενδιαφερεται καθολου για τα blogs.Το μονο που μου εχει ζητησει ειναι να της λεω οταν διαβαζω αττακες μικρων παιδιων και το δικο σου ειναι αστειρευτη πηγη!!! Τρεχω για αναμεταδοση!
    Φιλια και καλη εβδομαδα!

    Απάντηση
  13. Aspa αναφέρει:

    06/10/2008 at 10:02

    Βασίλη
    Πολύ καλό! Καλά που το έγραψες, είχα ξεχάσει να το σημειώσω!
    Πλάκα πλάκα αυτές οι διαφημίσεις με τα 11880 – 88 κλπ, κατάφεραν να μας τα μάθουν τα νούμερα, ενώ παλιά μας φαίνονταν βουνό σε σχέση με το τριψήφιο 131.

    Απάντηση
  14. Aspa αναφέρει:

    06/10/2008 at 10:00

    Venceremos,
    Ευχαριστώ για το «καλή δύναμη» πράγματι την χρειάζομαι! Τις ατάκες τις καταγράφω με μεγάλη σπουδή! Ίσως το παρακάνω κιόλας! Ελπίζω κάποτε να τις διαβάζουν και να γελάνε…

    Sofia
    Έτσι νόμιζα, αλλά υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά.
    1. Οι διαφημίσεις γενικά και
    2. Οι διαφημίσεις των παιχνιδιών. Αυτές είναι αδιαμφισβήτητες!

    Stella
    Εσείς είστε πιο προχωρημένοι από μας! Εσείς αμφισβητείτε ακόμα και την ύπαρξη του προϊόντος! Πολύ γέλασα, δεν έχω ξανακούσει κάτι τέτοιο!

    Απάντηση
  15. Aspa αναφέρει:

    06/10/2008 at 09:58

    Μαριλένα,
    Η ευχή ισχύει και για εσάς έτσι ακριβώς όπως την γράφεις «σ’ ολα τα κορίτσια
    και στο αγόρι σας επίσης» !!!

    Anemos5,
    Καλή εβδομάδα, να ‘σαι καλά!

    Psipsinel,
    Ναι! Χυμός με μπισκότο, τις κέρδισε η διαφήμιση αλλά όχι η γεύση…

    Απάντηση
  16. ΒΑΣΙΛΗΣ αναφέρει:

    06/10/2008 at 08:44

    αφού μιλάμε για διαφημίσεις: την προηγούμενη εβδομάδα η Εβελίνα μουρμούριζε συνέχεια : 1188080, 1188080, 1188080. Τι είναι αυτό που λες Εβελίνα; Μπαμπά είναι η διαφήμιση 1188080. Θέλεις να πεις αυτή τη διαφήμιση που λέει 11880; Όχι μπαμπά λέει 1188080. Εβελινάκι το σωστό είναι 11880. Όχι μπαμπά λέει 1188080. Μάλλον δεν το πρόσεξες καλά, το σωστό είναι 11880. Μπαμπά σου λέω ότι είναι 1188080! Τέλος πάντων αλλάζω την κουβέντα γιατί δεν οδηγούσε πουθενά. Μια μέρα μετά έτυχε να ακούσω τη διαφήμιση : 11880 … και ένα 80 ακούγεται στο τέλος σαν αντίλαλος! Είχε δίκιο, για αυτήν ήταν 1188080 – αυτό άκουγε, αυτό έλεγε και υποστήριζε!

    Απάντηση
  17. Stella αναφέρει:

    06/10/2008 at 08:10

    χαχαχαχα
    Αυτή τη συζήτηση την έχουμε κάνει πάρα πολλές φορές! Πλέον το ξέρουν απ’ έξω νεράκι: “δεν πιστεύουμε τις διαφημίσεις γιατί λενε ψέμματα”. Βέβαια μερικές φορές φτάνουν στο άλλο άκρο και θεωρούν ότι δεν υπάρχει καν το προϊόν (μια που οι διαφημίσεις μας λένε ψέματα).
    Να τα προστατέψεις από τις διαφημίσεις είναι αδύνατον. Οπότε κάνεις ό,τι μπορείς ώστε να γνωρίζουν την απάτη πίσω από αυτές και (όσο γίνεται) να μην είναι θύματα των διαφημιστών.
    Τα παιδιά καταλαβαίνουν τα πάντα, αρκεί να βρεις το χρόνο να τους τα εξηγήσεις και να μιλάς μαζί τους.

    Απάντηση
  18. sofia αναφέρει:

    06/10/2008 at 06:58

    βλέπεις? Όχι που νόμιζες ότι θα τις έπειθες!
    Καλή βδομάδα

    Απάντηση
  19. venceremos αναφέρει:

    06/10/2008 at 06:09

    καλημερα. να τις φυλας τις ατακες τους,ειναι αξεπεραστες. ειναι ενας καλος τροπος ο υπολογιστης.να τα χαιρεσαι κ καλη δυναμη γιατι πραγματικα την χρειαζεσαι!!!

    Απάντηση
  20. Psipsinel αναφέρει:

    06/10/2008 at 04:42

    hihihi orees!

    diafimisi ximou me mpiskoto????

    Απάντηση
  21. anemos5 αναφέρει:

    05/10/2008 at 23:03

    … Εκτός και αν είναι διαφήμιση για παιχνίδια γιατί αυτές λένε ΟΛΕΣ την αλήθεια ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ καλησπέρα

    Απάντηση
  22. Μαριλενα αναφέρει:

    05/10/2008 at 22:21

    σωστή η νέα!

    καλη βδομαδα σ’ ολα τα κορίτσια
    (και στο αγόρι σας επισης :))

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Aspa Online

Γεια είμαι η Άσπα! Πιστεύω ότι η ζωή είναι πιο διασκεδαστική όταν τη μοιράζεσαι κι έτσι σε αυτό το blog μοιράζομαι τις σκέψεις μου και τις περιπέτειές μου με τα παιδιά μου τα τελευταία 17 χρόνια. Καλώς ήρθες!
[Περισσότερα…]

Τι ψάχνεις;

Μπες στο e-shop
  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Twitter
  • YouTube
Δωρεάν εκτυπώσιμα

Πρόσφατα Posts

  • 5+1 απλά βήματα για να φτιάξεις το δικό σου κόμικ (με δωρεάν εκτυπώσιμο)
  • Απρόσμενο δώρο από την Ουγκάντα
  • Έκανα αρκετά ως μαμά;
  • Χάρτινη Αλατιέρα: Το παιχνίδι των παιδικών μας χρόνων που σου λέει την τύχη!
  • 6 παιχνίδια για το αυτοκίνητο που θα λατρέψουν τα παιδιά (για ήσυχες διαδρομές)

Λένε για το blog

Γιατί σε θεωρώ υπέροχο πλάσμα, πολύ δοτικό και με έχουν βοηθήσει πολύ κάποια πράγματα που έχεις γράψει.  Είσαι οργανωτική και δεν πρόκειται ποτέ να ξεχάσω… Διάβασε τη συνέχεια… “Γιατί σε θεωρώ υπέροχο πλάσμα”

ΧΑΡΑ
Διάβασε τι άλλο λένε >>

Copyright © 2025 · Aspa Online · Όροι Χρήσης · Πολιτική Απορρήτου · Όλα τα κείμενα και οι εικόνες είναι πνευματική ιδιοκτησία του Aspa Online. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, η αναδημοσίευση και η τροποποίησή τους χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του δημιουργού τους. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

  • 0shares
  • 0
  • 0
  • 0
Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}