• Αρχική
  • Ξεκίνησε από εδώ
  • Ποια είμαι
  • Τύπος
  • Επικοινωνία
  • Newsletter
  • Λένε…
  • Club Μελών Love, mom

Aspa Online

Blog για μαμάδες: Ιδέες, Δραστηριότητες & Καθημερινές Συμβουλές

  • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
  • ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ
  • ΣΧΟΛΕΙΟ
  • ΣΠΙΤΙ
    • ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΙΔΕΕΣ & ΛΥΣΕΙΣ
  • ΕΜΠΝΕΥΣΗ
  • Η ΖΩΗ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΑΤΑΚΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΑΣ
  • E-SHOP

Αν με αφήσεις να ασχοληθώ με τον αθλητισμό

Ως παλιότερη αθλήτρια και μαμά κοριτσιών, ένιωσα ότι η διαφήμιση αυτή της Nike μου έκανε κλικ…


“Αν με αφήσεις να ασχοληθώ με τον αθλητισμό,
θα μου αρέσει ο εαυτός μου περισσότερο,
θα έχω περισσότερη αυτοπεποίθηση,
θα έχω 60% λιγότερες πιθανότητες να προσβληθώ από καρκίνο του στήθους,
θα υποφέρω λιγότερο από κατάθλιψη,
θα έχω περισσότερες πιθανότητες να εγκαταλείψω έναν άντρα που με δέρνει,
θα έχω λιγότερες πιθανότητες να μείνω έγκυος πριν να το θελήσω,
θα μάθω τι σημαίνει να είμαι δυνατή,
Αν με αφήσεις να ασχοληθώ με τον αθλητισμό.”

Όλες οι έρευνες που έχουν διεξαχθεί μεταξύ επιτυχημένων γυναικών των εταιρειών Fortune 500, έχουν δείξει ότι το 80% αυτών ασχολούνταν με τον αθλητισμό όταν ήταν μικρές.

Θα τις αφήσουμε; Θα τις παροτρύνουμε; Τα αγόρια; Ελπίζω η απάντηση να είναι ναι!

 

  • Share
  • Tweet
  • Pin
  • 319shares

Σχετικά posts:

Είμαστε όλες όμορφες Ένας τρίχρονος δίνει μαθήματα αποφασιστικότητας. Ayaaa! 10 τρόποι για να κάνουμε τα παιδιά μας να νιώσουν ξεχωριστά

Ανηκει στην κατηγορια:Μητρότητα επισημασμένο με:αθλητισμός, αυτοεκτίμηση, αυτοπεποίθηση, διαφήμιση, σώμα, nike, video

Σχόλια

  1. DaisyCrazy αναφέρει:

    23/01/2012 at 09:40

    Καλημερούδια και καλή βδομάδα!
    Έχω μια απορία…: γιατί δηλαδή υπάρχει η πιθανότητα να μην αφήσουν οι γονείς τα παιδιά να ασχοληθούν με τον αθλητισμό αν αυτά το θέλουν; Υπάρχει κίνημα εναντίον του αθλητισμού; 

    Ωραία κι έξυπνη διαφήμιση. Μακάρι να υπήρχαν περισσότερες που στέλνουν θετικά μηνύματα μαζί με το μήνυμα για αγορά προιόντων.

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      23/01/2012 at 11:11

      Σωστή απορία. Δεν έχω ευτυχώς συναντήσει κίνημα εναντίον του αθλητισμού, αλλά έχω την αίσθηση ότι δεν αντιλαμβανόμαστε όλοι οι γονείς την πραγματική του αξία. Ελπίζω να κάνω λάθος!

      Καλή εβδομάδα! 

      Απάντηση
  2. Mama4 αναφέρει:

    21/01/2012 at 21:02

    Πολύ ενδιαφέρον και ενθαρρυντικό για όλα τα “τρεχάματα” των γονιών για τον αθλητισμό των πιτσιρικιών. Πάντως με είχε πολύ εντυπωσιάσει που η κόρη (2ας δημοτικού), η οποία σημειωτέον έχει γενικά αυτοπεποίθηση, είχε γράψει σε έκθεση μετά από λίγους μήνες που είχε ξεκινήσει κολύμβηση “μου αρέσει γιατί με κάνει να νιώθω δυνατή!” Σκέψου πόσο μάλλον ενισχύει ο αθλητισμός παιδιά που είναι και πιο “φοβιτσιάρικα”, συνεσταλμένα κλπ. Ως πρώην -και νυν- μη αθλήτρια χαίρομαι πολύ που τα παιδάκια μου είναι “της φόρμας”. Αξίζει να τα “σπρώχνουμε” προς τον αθλητισμό!

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      23/01/2012 at 11:07

      Ευχαριστούμε που έγραψες εδώ τη δήλωση της κόρης σου. Εξαιρετική!

      Αξίζουν τα τρεχάματα, πράγματι… 🙂  

      Απάντηση
  3. Tess αναφέρει:

    21/01/2012 at 14:57

    Το μήνυμα ωραίο φυσικά. Το ότι η εταιρεία αυτή έχει χρησιμοποιήσει παιδάκια που δεν θα παίξουν ποτέ σε διαφήμιση για να φτιάξει μερικά απ’ τα πιο ακριβά της παπούτσια (αυτά που μπορούσες να ζητήσεις να γράφουν το όνομά σου επάνω, παλιά ιστορία), είναι φαντάζομαι θέμα άλλου πόστ.

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      23/01/2012 at 11:05

      Δεν το γνωρίζω το συγκεκριμένο θέμα, αλλά γνωρίζω ότι έχει απασχολήσει πολλές μεγάλες εταιρείες που έχουν γραμμές παραγωγής σε διάφορες χώρες του κόσμου.

      Ας ευχηθούμε ότι επιτέλους θα σταματήσουν τα φαινόμενα εκμετάλλευσης μικρών παιδιών…. 

      Απάντηση
  4. Angeliki N αναφέρει:

    20/01/2012 at 16:44

    ΄Ασπα μου χαίρομαι όταν διαβάζω το μπλογκ σου γιατί πάντα βλέπω την θετική πλευρά της ζωής!
    Δεν χρειάζεται να σου πω ότι και οι δυο κόρες μου γυμνάζονται… 
    Όσο για την εγκυμοσύνη υπάρχει και η διάσταση της αντίστασης σε προσπάθεια βιασμού και με την αυτοπεποίθηση που έχουν, ξέρουν να λένε και να επιβάλουν το όχι τους!

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      20/01/2012 at 22:42

      Αγγελική πόσο χαίρομαι που το blog σου προκαλεί θετικά συναισθήματα… Νιώθω ότι ένας από τους στόχους μου επιτυγχάνεται! 

      Πολύ σωστή η διάσταση που αναφέρεις για την εγκυμοσύνη. Συμφωνώ απόλυτα! 

      Απάντηση
  5. seaeye aka ilicon αναφέρει:

    20/01/2012 at 15:44

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      20/01/2012 at 15:52

      🙂 

      Απάντηση
  6. Ανώνυμος αναφέρει:

    20/01/2012 at 12:10

    “θα έχω λιγότερες πιθανότητες να μείνω έγκυος” …τι εννοεί?

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      20/01/2012 at 12:16

      Μπράβο που ρώτησες γιατί θέλει διευκρίνηση! 

      Όπως το αντιλαμβάνομαι, εννοεί ότι το κορίτσι δε θα υποκύψει στην πίεση να έχει επαφές σε νεαρή ηλικία (για να αρέσει, για να μην πει όχι κλπ κλπ) κι επομένως μειώνεται η πιθανότητα ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης. 

      Απάντηση
    • seaeye aka ilicon αναφέρει:

      20/01/2012 at 15:43

      λείπει η μετάφραση του “…before I want to” (πριν να το θελήσω εγώ)

      Απάντηση
      • Aspa αναφέρει:

        20/01/2012 at 15:52

        Ακριβώς, μπράβο! 

        Απάντηση
  7. mamaggela αναφέρει:

    20/01/2012 at 11:55

    Very touching…Υπερ του αθλητισμού φυσικά…

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      20/01/2012 at 12:16

      🙂 

      Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Aspa Online

Γεια είμαι η Άσπα! Πιστεύω ότι η ζωή είναι πιο διασκεδαστική όταν τη μοιράζεσαι κι έτσι σε αυτό το blog μοιράζομαι τις σκέψεις μου και τις περιπέτειές μου με τα παιδιά μου τα τελευταία 17 χρόνια. Καλώς ήρθες!
[Περισσότερα…]

Τι ψάχνεις;

Μπες στο e-shop
  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Twitter
  • YouTube
Δωρεάν εκτυπώσιμα

Πρόσφατα Posts

  • Χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες για παιδιά στο σπίτι (που δεν θα σε κουράσουν)
  • Όταν το παιδί λέει «δεν μπορώ»: Πώς να το βοηθήσεις να πιστέψει στον εαυτό του
  • 5+1 απλά βήματα για να φτιάξεις το δικό σου κόμικ (με δωρεάν εκτυπώσιμο)
  • Απρόσμενο δώρο από την Ουγκάντα
  • Έκανα αρκετά ως μαμά;

Λένε για το blog

Παραμένεις η ίδια αυθεντική και δημιουργική Άσπα που έχουμε αγαπήσει, όσα χρόνια κι αν περάσουν.

Διάβασε τι άλλο λένε >>

Copyright © 2025 · Aspa Online · Όροι Χρήσης · Πολιτική Απορρήτου · Όλα τα κείμενα και οι εικόνες είναι πνευματική ιδιοκτησία του Aspa Online. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, η αναδημοσίευση και η τροποποίησή τους χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του δημιουργού τους. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

  • 319shares
  • 319
  • 0
  • 0
Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
  • Διαχείριση επιλογών
  • Διαχείριση υπηρεσιών
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
  • {title}
  • {title}
  • {title}