• Αρχική
  • Ξεκίνησε από εδώ
  • Ποια είμαι
  • Τύπος
  • Επικοινωνία
  • Newsletter
  • Λένε…
  • Club Μελών Love, mom

Aspa Online

Blog για μαμάδες: Ιδέες, Δραστηριότητες & Καθημερινές Συμβουλές

  • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
  • ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ
  • ΣΧΟΛΕΙΟ
  • ΣΠΙΤΙ
    • ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΙΔΕΕΣ & ΛΥΣΕΙΣ
  • ΕΜΠΝΕΥΣΗ
  • Η ΖΩΗ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΑΤΑΚΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΑΣ
  • E-SHOP

MissRepresentation: Διαστρέβλωση της εικόνας των γυναικών στα media

Το MissRepresentation είναι ένα ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε στο δίκτυο OWN (Oprah Winfrey Network) και εξετάζει πώς η διαστρέβλωση και η υποτιμητική απεικόνιση των γυναικών στα media έχει οδηγήσει στην ελλιπή εκπροσώπησή τους σε θέσεις δύναμης και επιρροής.

Σημαντικές προσωπικότητες της πολιτικής, της δημοσιογραφίας, της τέχνης και τη εκπαίδευσης μιλάνε για τα μηνύματα που μεταδίδουν τα media και για το πώς η νέα γενιά εισπράττει ότι η αξία της γυναίκας εξαρτάται από τα νιάτα της, την ομορφιά της και τη σεξουαλικότητά της – και όχι από τον χαρακτήρα της ή τις ηγετικές της ικανότητες.

 

Τροφή για σκέψη (από το ντοκιμαντέρ και από το site)

✔ Σε μία εβδομάδα ένας μέσος έφηβος στην Αμερική ξοδεύει 31 ώρες βλέποντας τηλεόραση, 17 ώρες ακούγοντας μουσική, 3 ώρες βλέποντας ταινίες, 4 ώρες διαβάζοντας περιοδικά και 10 ώρες στο internet. Πρόκειται για 10 ώρες και 15 λεπτά κατανάλωση media την ημέρα.

✔ 53% των 13χρονων κοριτσιών είναι δυσαρεστημένα με το σώμα τους. Το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 78% στην ηλικία των 17. Το ποσοστό της κατάθλιψης στα κορίτσια και στις γυναίκες έχει διπλασιαστεί από το 2000 ως το 2010.

✔ Οι γυναίκες αποτελούν το 3% των CEO των εταιρειών of Fortune 500.

✔ “Δεν μπορείς να είσαι, αυτό που δεν βλέπεις.”
~ Marian Wright Edelman

✔ “Τα media μπορούν να είναι εργαλείο αλλαγής. Μπορούν να ξυπνήσουν τους ανθρώπους και να αλλάξουν μυαλά. Εξαρτάται από το ποιος πιλοτάρει το αεροπλάνο.”
~ Katie Couric, κεντρική παρουσιάστρια ειδήσεων CBS Evening

✔ Το 86% της αγοραστικής δύναμης είναι στις τσέπες των γυναικών. Ας αρχίζουμε να αλλάζουμε τα πράγματα σταματώντας να αγοράζουμε οτιδήποτε διαστρεβλώνει την εικόνα των γυναικών και παύοντας να παρακολουθούμε εκπομπές που παρουσιάζουν τις γυναίκες ως αντικείμενα. Ας ψηφίσουμε με το τηλεκοντρόλ και το πορτοφόλι μας.

Θύμωσε κανείς; Εγώ ναι! Ας κάνουμε κάτι για αυτό ξεκινώντας από τη διάδοση αυτού του μηνύματος.  Η δύναμη είναι στο χέρι μας.

“Ο πιο συνηθισμένος τρόπος που οι άνθρωποι παραιτούνται από τη δύναμή τους είναι νομίζοντας ότι δεν έχουν δύναμη.”
~Alice Walker

Leda thanks for the link!

  • Share
  • Tweet
  • Pin
  • 190shares

Σχετικά posts:

Είμαστε οι πρωταγωνίστριες στην ιστορία της ζωής μας Έι εσύ! Ναι εσύ! Είσαι πιο όμορφη από ό,τι νομίζεις

Ανηκει στην κατηγορια:Έμπνευση επισημασμένο με:γυναίκες, σώμα, εμφάνιση, video

Σχόλια

  1. Arhontia αναφέρει:

    28/11/2011 at 00:08

    Εμείς θα κάνουμε τη διαφορά! Ας αναλογιστούμε κάθε φορά που καμαρώνουμε τα κοριτσάκια μας. Πόσες φορές θαυμάζουμε την ομορφιά τους (κοριτσάκι μου όμορφο, κουκλίτσα μου εσύ!), και πόσες την εξυπνάδα, την πρωτοβουλία, την σκέψη τους, το δυναμισμό τους; Τί παιχνίδια τους αγοράζουμε; Τί μηνύματα δίνουμε εμείς οι ίδιοι οι γονείς, και κατά πόσο αναπαράγουμε το ίδιο πρότυπο;

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      28/11/2011 at 21:38

      Ένα σχόλιο που συμπληρώνει με υπέροχο τρόπο το post. Συμφωνώ απόλυτα! 🙂 

      Απάντηση
  2. ANNA αναφέρει:

    26/11/2011 at 11:03

    Τα πήρα και εγώ 🙂
    Το παιχνιδάκι που σου έλεγα για να το δουν κάποοι συνάδελφοι που μπαινουν στο ιστολόγιο μου το εκανα αναρτηση…Οποτε οποτε χρονο το βλεπεις. Θα ηθελα να μου πεις τη γνωμη σου γιατι προς ειμαστε στην αρχη …Το εχουμε παιξει μονο 2 φορες σε ταξη ( το πωρτο παιχνιδι το δευτερο συνεχεια)

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      26/11/2011 at 23:49

      Άννα φανταστικό! Θα το παίξουμε αύριο κι όλας! Thanks for sharing! 

      Απάντηση
  3. Sofia αναφέρει:

    24/11/2011 at 16:03

    Τα πήρα λέει! 🙂

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      25/11/2011 at 22:07

      Είμαι σίγουρη ότι τα πήραμε για καλό! 

      Απάντηση
  4. Despoina Kakava αναφέρει:

    24/11/2011 at 15:31

    Τουλάχιστον εκεί έχουν έρευνες και δεδομένα. Εδώ;

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      25/11/2011 at 22:07

      Έλα ντε… Εδώ; 

      Απάντηση
      • Pame Thessaloniki αναφέρει:

        25/11/2011 at 23:52

         Καλησπέρα! Το έθεσες, τροφή για σκέψη… Γίνεται όμως κάτι παραπάνω από αυτό?

        Απάντηση
        • Aspa αναφέρει:

          26/11/2011 at 00:08

          Καλησπέρα! Πιστεύω ότι ναι, γίνεται! Κατ’ αρχήν εμείς που έχουμε blog, τι σπουδαία ευκαιρία που έχουμε να ενημερώσουμε και να εκπαιδεύσουμε… Ας χρησιμοποιήσουμε τη φωνή μας λοιπόν!

          Όσοι είμαστε γονείς, έχουμε τη δύναμη να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά μας να έχουν έναν πιο υγιή τρόπο σκέψης. Υπάρχει και ένα φυλλάδιο που μπορεί να κατεβάσει κανείς δωρεάν με ιδέες για το πώς μπορεί να πιάσει την κουβέντα για το θέμα. Και προσέχουμε πόσο και τι βλέπουν στην τηλεόραση. Στη σελίδα Take Action υπάρχουν κι άλλες ιδέες για δράση. Τέλος, όπως λέει και πιο πάνω ψηφίζουμε με το πορτοφόλι μας και το τηλεκοντρόλ μας. Προϊόντα που στις διαφημίσεις τους υποτιμούν τις γυναίκες, εκτός! Περιοδικά που κάνουν το ίδιο, όχι ευχαριστούμε δε θα πάρουμε! Εκπομπές που κάνουν το ίδιο, off. Μπορεί να είναι μικρά βήματα αλλά σίγουρα μπορούν να κάνουν τη διαφορά! 

          Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Aspa Online

Γεια είμαι η Άσπα! Πιστεύω ότι η ζωή είναι πιο διασκεδαστική όταν τη μοιράζεσαι κι έτσι σε αυτό το blog μοιράζομαι τις σκέψεις μου και τις περιπέτειές μου με τα παιδιά μου τα τελευταία 17 χρόνια. Καλώς ήρθες!
[Περισσότερα…]

Τι ψάχνεις;

Μπες στο e-shop
  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Twitter
  • YouTube
Δωρεάν εκτυπώσιμα

Πρόσφατα Posts

  • 5+1 απλά βήματα για να φτιάξεις το δικό σου κόμικ (με δωρεάν εκτυπώσιμο)
  • Απρόσμενο δώρο από την Ουγκάντα
  • Έκανα αρκετά ως μαμά;
  • Χάρτινη Αλατιέρα: Το παιχνίδι των παιδικών μας χρόνων που σου λέει την τύχη!
  • 6 παιχνίδια για το αυτοκίνητο που θα λατρέψουν τα παιδιά (για ήσυχες διαδρομές)

Λένε για το blog

Άσπα κάνεις τις ανιαρές μέρες μας ευχάριστες. Σε ευχαριστούμε πολύ!

Μένια
Διάβασε τι άλλο λένε >>

Copyright © 2025 · Aspa Online · Όροι Χρήσης · Πολιτική Απορρήτου · Όλα τα κείμενα και οι εικόνες είναι πνευματική ιδιοκτησία του Aspa Online. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, η αναδημοσίευση και η τροποποίησή τους χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του δημιουργού τους. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

  • 190shares
  • 190
  • 0
  • 0
Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}