Τα τελευταία χρόνια, οι email clients όπως το Gmail, το yahoo, το outlook κλπ, εφαρμόζουν φίλτρα ώστε να μετακινούν αυτόματα τα email που θεωρούν spam στο φάκελο με τα ανεπιθύμητα ή να τα κατηγοριοποιούν σε διάφορες καρτέλες (όπως κάνει το Gmail). Το αποτέλεσμα; Τα email χάνονται, κρύβονται ή διαγράφονται.
Τα φίλτρα αυτά μας γλυτώνουν από άχρηστα email, αλλά δεν δουλεύουν πάντα σωστά, με αποτέλεσμα email τα οποία ΘΕΛΟΥΜΕ να λαμβάνουμε, να καταλήγουν καμιά φορά στο φάκελο spam ή να μετακινούνται αυτόματα σε άλλη καρτέλα και να εξαφανίζονται για πάντα.
Για αυτό είναι σημαντικό να “γνωστοποιήσουμε” στους email clients που χρησιμοποιούμε ότι κάποια από τα email θέλουμε να τα λαμβάνουμε πάντα.
Τις προάλλες βρήκα στο φάκελο spam του Gmail μου, ένα email που μου είχε στείλει μια υπηρεσία της Google. Δηλαδή το Gmail της Google, έστειλε στα spam ένα email που μου είχε στείλει η ίδια! Το περισταστικό αυτό με έκανε να επισπεύσω αυτό το post. Έτσι, χωρίς άλλη καθυστέρηση, ακολουθούν οι οδηγίες για το πώς να εξασφαλίσετε ότι δε θα ξαναχάσετε ποτέ email από το Aspa Online.
Αν έχετε Gmail
To inbox του Gmail, είναι χωρισμένο σε καρτέλες.
Οι καρτέλες που βλέπει κάποιος νέος χρήστης είναι: Κύρια, Κοινωνικά, Προσφορές, αλλά αν πατήσει το + υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης άλλων δύο καρτελών: Ενημερώσεις και Φόρουμ.
Αν λοιπόν θέλετε τα email μου να φτάνουν πάντα στην κύρια καρτέλα σας, ώστε να τα βλέπετε πάντα, η διαδικασία είναι η εξής:
- Πηγαίνετε στην καρτέλα στην οποία έχει “προσγειωθεί το email μου. Στο παρακάτω παράδειγμα έχει προσγειωθεί στην καρτέλα Προσφορές αλλά θα μπορούσε να βρίσκεται σε οποιαδήποτε. Πιάνετε το email με το ποντίκι και το σέρνετε στην κύρια καρτέλα.
2. Θα σας ρωτήσει αν θέλετε τα μελλοντικά μηνύματα να μετακινούνται πάντα στην καρτέλα “Κύρια”. Κάντε κλικ στο Ναι.
Αν ποτέ βρείτε κάποιο μήνυμά μου στον φάκελο Spam, ανοίξτε το και πατήστε το κουμπί “Μη ανεπιθύμητο” για να εκπαιδεύσετε το Gmail ότι έκανε λάθος.
Ένα επιπλέον βήμα ασφαλείας είναι να ανοίξετε το email μου και να πατήσετε το τοξάκι που θα βρείτε στην πάνω δεξιά γωνία του email. Στη συνέχεια πατήστε “Φιλτράρισμα παρόμοιων μηνυμάτων”.
Θα σας βγάλει την παρακάτω καρτέλα. Βεβαιωθείτε ότι είναι συμπληρωμένο το email μου και πατήστε “Δημιουργία φίλτρου με αυτήν την αναζήτηση.
Στη συνέχεια θα σας εμφανίσει τις παρακάτω επιλογές. Επιλέξτε το “Να μην αποστέλλεται ποτέ στα ανεπιθύμητα μηνύματα” και το “Επισήμανση πάντα ως σημαντικό”. Και μετά δημουργία φίλτρου.
Όλα έτοιμα!
Αν έχετε Yahoo! Mail
Στο Yahoo, ανοίξτε ένα email μου. Περάστε τον κέρσορα πάνω από το όνομα του αποστολέα. Θα αναδυθεί ένα νέο παράθυρο. Στη συνέχεια περάστε τον κέρσορα πάνω από τις τρεις τελίτσες.
Θα αναδυθεί ένα δεύτερο παράθυρο. Κάντε κλικ στην επιλογή “Προσθήκη στις επαφές”.
Θα ελέγξετε ότι τα στοιχεία του email είναι σωστά. Και θα πατήσετε Αποθήκευση.
Είστε έτοιμοι!
Αν έχετε Outlook
Ανοίξτε ένα email μου και περάστε τον κέρσορα πάνω από το όνομα του αποστολέα. Θα αναδειθεί ένα νέο παράθυρο.
Αν πατήσετε τις τρεις τελιτσες που εμφανίζονται, θα εμφανιστεί μια επιπλέον επιλογή: Προσθήκη στις Επαφές του Outlook.
Ελέγχετε ότι όλα είναι όλα εντάξει στην νέα καρτέλα που θα ανοίξει και πατήστε το κουμπί “Αποθήκευση και Κλείσιμο”. Είστε έτοιμοι!
Αν έχετε Apple Mail
Ανοίγετε ένα email μου κάνετε δεξί κλικ στο όνομα του αποστολέα και στο popup που θα εμφανιστεί επιλέγετε “Add to contacts”.
Είστε έτοιμοι!
Αν τυχόν δεν έχετε ακόμα κάνει εγγραφή στο newsletter μου, τώρα είναι η ώρα! (και δε θα ξαναχαθεί ποτέ). Ταυτόχρονα θα να αποκτήστε πρόσβαση στη βιβλιοθήκη υλικού που περιέχει λίστες οργάνωσης, βοηθήματα και υλικό για εκτύπωση.
Ελπίζω οι πληροφορίες να σας βοήθησαν! Τώρα θα τα λέμε ΚΑΙ μέσω email!
Πολύ χρήσιμο, Άσπα! Έχω καταλήξει κι εγώ να χάσω email που με ενδιέφεραν λόγω αυτού του φιλτραρίσματος και είναι Είναι πολυ σημαντικό να το ξέρουν οι συνδρομητές!
Μαρία χαίρομαι που σου άρεσε. Ευχαριστώ! Είναι κρίμα να μη φτάνουν τα email μας στον προορισμό τους!