• Αρχική
  • Ξεκίνησε από εδώ
  • Ποια είμαι
  • Τύπος
  • Επικοινωνία
  • Newsletter
  • Λένε…
  • Club Μελών Love, mom

Aspa Online

Blog για μαμάδες: Ιδέες, Δραστηριότητες & Καθημερινές Συμβουλές

  • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
  • ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ
  • ΣΧΟΛΕΙΟ
  • ΣΠΙΤΙ
    • ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΙΔΕΕΣ & ΛΥΣΕΙΣ
  • ΕΜΠΝΕΥΣΗ
  • Η ΖΩΗ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΑΤΑΚΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΑΣ
  • E-SHOP

Λανθασμένα συμπεράσματα: Τα κορίτσια που έβγαζαν σέλφι

Μια παρέα φοιτητριών του Arizona State University που παρακολουθούσε τον αγώνα baseball της ομάδας της από τις κερκίδες, μπήκε στο στόχαστρο της καυστικής γλώσσας των σχολιαστών, όταν οι τηλεοπτικές κάμερες έπεσαν πάνω τους καθώς έβγαζαν σέλφι.

selfie-girls

Οι σχολιαστές παρακολουθώντας τις να φωτογραφίζονται και μετά να απορροφώνται από την οθόνη καθώς προσπαθούσαν να ανεβάσουν τις φωτογραφίες, άρχισαν να κάνουν σχόλια όπως:

«Αυτή είναι η καλύτερη από τις 300 φωτογραφίες του εαυτού μου που έβγαλα σήμερα.» ή

«Όλα τα κορίτσια στην εικόνα είναι προσκολλημένα στο τηλέφωνό τους. Καλωσήρθατε στο μεγάλωμα των παιδιών σήμερα! Είναι όλα αποσβολωμένα από την τεχνολογία.» ή

«Μπορούμε να κάνουμε μία παρέμβαση; Μήπως να στέλναμε τον Baxter (μασκώτ) να μαζέψει τα τηλέφωνα; Δε θα τα ξαναπάρετε πίσω μέχρι το τέλος του αγώνα!»

Σε αυτό το απόσπασμα μπορείτε να ακούσετε πολλές ακόμα κορώνες των σχολιαστών, οι οποίες πιθανόν να σας παρασύρουν να συμφωνήσετε ότι τα όμορφα κορίτσια της σημερινής εποχής είναι ρηχά. Μα τόσο ρηχά… .

Μόνο που δεν είναι έτσι ακριβώς. Ακούστε ολόκληρη την ιστορία.

Τα κορίτσια έβγαζαν σέλφι ως μέρος ενός διαγωνισμού που διοργάνωνε η ομάδα και ανακοινώθηκε νωρίτερα. Δεν ήταν ότι δεν είχαν τι να κάνουν, βαριόντουσαν θανάσιμα στις κερκίδες και για να περάσει η ώρα κάθονταν και έβγαζαν σέλφι ή χάζευαν στο κινητό. Αυτή όμως ακριβώς την εντύπωση πέρασαν οι σχολιαστές με τα κοροϊδευτικά τους σχόλια. Και καθώς το βίντεο έγινε viral οι κοπέλες παρουσιάστηκαν παντού  στα social media ως ωραιοπαθείς και ονειροπαρμένες.

Το Fox Sports που έκανε την τηλεοπτική κάλυψη και η ομάδα, παραδέχτηκαν ότι το παρατράβηξαν και για για να ζητήσουν συγνώμη προσέφεραν στα κορίτσια δωρεάν εισιτήρια.

Εκείνες όμως αρνήθηκαν να τα πάρουν, με την παράκληση τα εισιτήρια να προσφερθούν σε έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που στηρίζει θύματα ενδοοικογενειακής βίας. Στη συνέχεια χρησιμοποίησαν τη νεοαποκτηθείσα «φήμη» τους για να ενθαρρύνουν κι άλλους να συνεισφέρουν οικονομικά στον σκοπό, μια και ο Οκτώβριος είναι μήνας ευαισθητοποίησης για την Ενδοοικογενειακή βία.

Όπως έγραφα και σε ένα παλαιότερο post που είχε θέμα ένα περιστατικό που συνέβη στον υπόγειο της Νέας Υόρκης δεν πρέπει να βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα. Καμιά φορά λείπει ένα μεγάλο κομμάτι του puzzle που μας εμποδίζει να δούμε την πραγματική εικόνα.

Παρά τις επιφυλάξεις μου απέναντι στο κυνήγι των likes, πιστεύω ότι τα περισσότερα νέα παιδιά θα επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν τη φωνή τους για να κάνουν τον κόσμο μας ένα καλύτερο μέρος. Καλωσήρθατε στο μεγάλωμα των παιδιών σήμερα – κύριοι σχολιαστές.

via Slate, Medium 

  • Share
  • Tweet
  • Pin
  • 273shares

Σχετικά posts:

Δώσε της έμπνευση ν’ αλλάξει τον κόσμο Δεν υπάρχουν τέλειοι γονείς (ένα φιλικό χτύπημα στην πλάτη) Οι μαγικές στιγμές μέσα από τα μάτια των παιδιώνΟι μαγικές στιγμές μέσα από τα μάτια των παιδιών

Ανηκει στην κατηγορια:Σκέψεις επισημασμένο με:γονείς και παιδιά, τρόπος σκέψης, τεχνολογία

Σχόλια

  1. Χρυσούλα αναφέρει:

    20/10/2015 at 11:13

    Καλημέρα Άσπα.

    Απλά χαίρομαι που υπάρχεις στην e-ζωή μου!

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      21/10/2015 at 11:58

      Χρυσούλα… Μου έφτιαξες τη μέρα! 🙂

      Απάντηση
  2. Elinablog αναφέρει:

    19/10/2015 at 16:27

    Εγώ έχω βγάλει αυθαίρετα συμπεράσματα πάνω σε τέτοια θέματα και έχει τρομάξει και το μάτι μου με αυτά που συναντάω online καμιά φορά. Μπορεί να κάνω και λάθος στα συμπεράσματα που έχω βγάλει σχετικά με το πως σκέφτονται μερικά παιδιά και πως χρησιμοποιούν τον κόσμο του internet, αλλά μπορεί και να μην κάνω. Αν τελικά δεν κάνω λάθος, μου φαίνεται πως όλο αυτό το θέμα με τα likes και την αυτοπροβολή μπορεί να είναι καταστροφικά για το μέλλον ενός νέου ανθρώπου. Εμένα με τρομάζει όλο αυτό. Και με τρομάζει περισσότερο από το κάπνισμα στην εφηβεία, κι ας ήμουν από πάντα κατά του καπνίσματος.

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      21/10/2015 at 11:58

      Ελίνα καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς. Και εμείς που είμαστε γονείς δεν μπορούμε να επαναπαυόμαστε. Από την άλλη πρέπει ταυτόχρονα να μάθουμε να μοιραζόμαστε (όπως κάνεις εσύ με σπουδαίο τρόπο μέσα από το blog). Είχα προσπαθήσει να βάλω κάποτε τις σκέψεις μου σε αυτό εδώ το κείμενο: https://www.aspaonline.gr/zoi-online/

      Απάντηση
      • Elinablog αναφέρει:

        21/10/2015 at 14:12

        Nαι, να επανέλθεις γιατί είναι sos. Kαι να μας βάλεις και τις ιντερνετοσυμβουλές που μοιράζεσαι με την Εβελίνα αν γίνεται. Θυμάσαι? Από φετινό παλιότερό σου ποστ, που είχες κάνει μια μικρή νύξη σε τέτοιες κουβέντες που κάνεις μαζί της.
        Εμένα ίσως να με τρομάζει περισσότερο που αυτό το παιχνίδι με τα likes (π.χ. βάζω τη φωτογραφία μου και μετά κάθομαι και κοιτάω πόσα likes πήρα) δείχνει να επηρεάζει μέχρι και μεγάλους ανθρώπους, οπότε τι ακριβώς να πεις στα παιδιά να προσέξουν? Θα τα πεις, αλλά αυτή η επίδραση των likes δείχνει να είναι λίγο ύπουλη και να λειτουργεί υποσυνείδητα. Αυτός που ανακάλυψε τα likes θα ήθελα πολύ να μας πει με μια ποια λογική τα σκέφτηκε.
        Βέβαια παίζει και το ενδεχόμενο απλώς να μεγαλώνω και να γίνομαι γκρινιάρα χωρίς λόγο, γιατί τελευταία το κάνω συχνά 🙂

        Απάντηση
        • Aspa αναφέρει:

          23/10/2015 at 15:46

          Ναι θυμάμαι… Θα επανέλθω!

          Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Aspa Online

Γεια είμαι η Άσπα! Πιστεύω ότι η ζωή είναι πιο διασκεδαστική όταν τη μοιράζεσαι κι έτσι σε αυτό το blog μοιράζομαι τις σκέψεις μου και τις περιπέτειές μου με τα παιδιά μου τα τελευταία 17 χρόνια. Καλώς ήρθες!
[Περισσότερα…]

Τι ψάχνεις;

Μπες στο e-shop
  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Twitter
  • YouTube
Δωρεάν εκτυπώσιμα

Πρόσφατα Posts

  • 5+1 απλά βήματα για να φτιάξεις το δικό σου κόμικ (με δωρεάν εκτυπώσιμο)
  • Απρόσμενο δώρο από την Ουγκάντα
  • Έκανα αρκετά ως μαμά;
  • Χάρτινη Αλατιέρα: Το παιχνίδι των παιδικών μας χρόνων που σου λέει την τύχη!
  • 6 παιχνίδια για το αυτοκίνητο που θα λατρέψουν τα παιδιά (για ήσυχες διαδρομές)

Λένε για το blog

Παραμένεις η ίδια αυθεντική και δημιουργική Άσπα που έχουμε αγαπήσει, όσα χρόνια κι αν περάσουν.

Διάβασε τι άλλο λένε >>

Copyright © 2025 · Aspa Online · Όροι Χρήσης · Πολιτική Απορρήτου · Όλα τα κείμενα και οι εικόνες είναι πνευματική ιδιοκτησία του Aspa Online. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, η αναδημοσίευση και η τροποποίησή τους χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του δημιουργού τους. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

  • 273shares
  • 273
  • 0
  • 0
Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}