• Αρχική
  • Ξεκινήστε από εδώ
  • Ποια είμαι
  • Τύπος
  • Επικοινωνία
  • Newsletter
  • Λένε…
  • Club Μελών Love, mom

Aspa Online

Blogger. Μαμά. "Η ζωή με τα παιδιά είναι πιο διασκεδαστική όταν τη μοιράζεσαι!"

  • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
  • ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ
  • ΣΧΟΛΕΙΟ
  • ΣΠΙΤΙ
    • ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΠΙΤΙΟΥ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΙΔΕΕΣ & ΛΥΣΕΙΣ
  • ΕΜΠΝΕΥΣΗ
  • Η ΖΩΗ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΑΤΑΚΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ
    • ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΑΣ
  • E-SHOP

Συναντήσεις γονέων – δασκάλων: Ένας πλήρης οδηγός και μυστικά επιτυχίας

Πόσο θα ήθελα να γίνω αόρατη και να πάω μια μέρα μαζί με τα παιδιά μου στο σχολείο… Να δω πώς συμπεριφέρονται στην τάξη, στα διαλείμματα, με τους δασκάλους και τους φίλους τους…

Συναντήσεις γονέων δασκάλων

Δυστυχώς ούτε αόρατη μπορώ να γίνω, ούτε να κρυφτώ πίσω από καμία κουρτίνα μέσα στην τάξη. Οι συναντήσεις γονέων και δασκάλων όμως, που γίνονται ανά τα χρονικά διαστήματα μέσα στη διάρκεια της χρονιάς, μάς βοηθούν να πάρουμε μια καλή γεύση για το πώς συμπεριφέρονται τα παιδιά μας όταν είναι στο σχολείο. Μας βοηθούν επίσης να δούμε τα παιδιά μας μέσα από τα μάτια του δασκάλου τους, που μπορεί να έχει δει πτυχές του χαρακτήρα τους, που δεν έχουμε δει ούτε εμείς οι ίδιοι. Εγώ νιώθω ότι κάθε φορά που φεύγω από μία τέτοια συνάντηση, έχω μάθει τις κόρες μου λίγο καλύτερα. Παράλληλα έχω πάρει ένα σωρό άλλες χρήσιμες πληροφορίες που με βοηθούν να υποστηρίξω τα παιδιά μου αποτελεσματικότερα.

Οι συναντήσεις δασκάλων και γονέων που γίνονται κατά τη διάρκεια της χρονιάς είναι λοιπόν εξαιρετικά σημαντικές. Πάντα όμως ήθελα να δω τις συναντήσεις αυτές και από την πλευρά του δασκάλου. Πώς βλέπει ένας δάσκαλος τις συναντήσεις αυτές; Πόσο σημαντικές τις θεωρεί; Τι στόχο έχει; Τι επιθυμεί από τους γονείς; Πώς θα μπορούσαν να γίνουν αποτελεσματικότερες για το καλό των παιδιών;

Την προηγούμενη εβδομάδα είχα την ευκαιρία να κάνω μία πολύ διαφωτιστική συζήτηση για τις συναντήσεις γονέων – δασκάλων με τον κύριο Γιώργο Κολιούση, ο οποίος είναι εκπαιδευτικός Πρώτης Δημοτικού στα εκπαιδευτήρια Ο Πλάτων. Στο σημερινό post θα μοιραστώ τα κυριότερα σημεία της συζήτησης, η οποία με βοήθησε να καταλάβω καλύτερα τη χρησιμότητα των διαφόρων συναντήσεων και να τις δω μέσα από τα μάτια του εκπαιδευτικού.

Τακτικές συναντήσεις

Οι τακτικές συναντήσεις δασκάλων-γονέων που γίνονται μέσα στη σχολική χρονιά είναι συνήθως οι εξής:

  • Η πρώτη μεγάλη συνάντηση: Ένα μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς
  • Η δεύτερη συνάντηση: στη λήξη του πρώτου τριμήνου
  • Η τρίτη συνάντηση: Στη λήξη του β’ τριμήνου (μέσα/τέλη Μαρτίου)
  • Η τελευταία συνάντηση: Λίγο πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς

Σε κάποια σχολεία, υπάρχει και μία επιπλέον συνάντηση προετοιμασίας λίγες μέρες πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς, που απευθύνεται στους γονείς των παιδιών που θα πάνε πρώτη δημοτικού.

Και βέβαια υπάρχουν και οι επιπλέον συναντήσεις τις οποίες μπορεί να ζητήσει είτε ο δάσκαλος είτε ο γονέας.

daskala-mathitis

Ας δούμε αναλυτικά τις τακτικές συναντήσεις και τη σημασία της καθεμίας από αυτές:

✔ Συνάντηση προετοιμασίας: λίγες μέρες πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς (σε συγκεκριμένα σχολεία και βαθμίδες).

Ίσως κάποιοι γονείς να την έχουν στο μυαλό τους σαν μια συνάντηση όπου τίθενται διαδικαστικά θέματα. Δεν είναι όμως διαδικαστικά. Ένα μικρό διαδικαστικό θέμα μπορεί να δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στο παιδί. Σε αυτή τη συνάντηση θα εξηγήσουμε στους γονείς ποια θα είναι η δουλειά του παιδιού στο σπίτι και ποιος θα είναι ο ελεγκτικός τους ρόλος. Πρέπει ν’ ακούσουν για τα υλικά που χρειάζεται να έχουν τα παιδιά μαζί τους, για το πόσο προσεκτικά πρέπει να είναι όταν φτιάχνουν την τσάντα τους αλλά και οδηγίες για το φαγητό που θα τρώνε στο σχολείο. Για τους γονείς μπορεί όλα αυτά να είναι διαδικαστικά, για τα παιδιά όμως δεν είναι. Γιατί όταν ένα παιδί δει όλους τους συμμαθητές του να βγάζουν από την τσάντα το τετράδιο της ορθογραφίας κι αυτό δεν το έχει, γιατί δεν έχει μάθει να ελέγχει τα πράγματά του από μόνο του, θέλει να ανοίξει η γη να το καταπιεί. Να πώς μέσα από ένα μικρό διαδικαστικό μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα μεγάλο άγχος στα παιδιά. Αν ενημερωθούν οι γονείς από την αρχή σωστά, θα είναι σε θέση να βοηθήσουν το παιδί να κάνει ένα καλό ξεκίνημα.

✔ Πρώτη μεγάλη συνάντηση: ένα μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς

Σε αυτή τη συνάντηση ο σκοπός είναι να ενημερώσουμε τους γονείς. Από την εμπειρία μου έχω δει ότι πρόκειται και για την πρώτη προσέγγιση των ίδιων των γονέων προς τους δασκάλους. Είναι η στιγμή που οι γονείς βρίσκουν το περιθώριο να εκφραστούν ανοιχτά προς τους δασκάλους και έτσι να ολοκληρωθεί και μια πρώτη εικόνα των δασκάλων για την οικογενειακή κατάσταση του παιδιού. Το παιδί είναι ο φορέας της ζωής του σπιτιού. Εκπέμπει όσα γίνονται μέσα στο σπίτι. Γι αυτό οι δάσκαλοι σε αυτή τη συνάντηση ανοίγουν τα αυτιά τους ώστε να εισπράξουν όσες περισσότερες λεπτομέρειες.


Κλικ για να σας στείλω το αρχείο για εκτύπωση

✔ Δεύτερη συνάντηση: στη λήξη του πρώτου τριμήνου

Ο δάσκαλος έχει σχηματίσει μια όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το παιδί. Οι γονείς οφείλουν τώρα να ακούσουν προσεκτικά. Να βγάλουν από το μυαλό τους ότι ο δάσκαλος έχει την οποιαδήποτε ιδιοτέλεια – γιατί στη δουλειά του δασκάλου δεν χωράνε αυτά – και να τον ακούσουν με προσοχή: Κάτι έχει να πει για το παιδί. Οι γονείς έχουν αφήσει το παιδί τους σε αυτόν τον άνθρωπο και θα πρέπει να τον εμπιστευτούν και να τον στηρίξουν.

Εγώ θεωρώ αυτή τη συνάντηση την πιο κρίσιμη. Τα παιδιά έχουν μάθει πολλά. Έχουν αρχίσει και δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό σαν μαθητές. Έχουν κατασταλάξει σε αρκετά πράγματα: Στις παρέες τους, στο πώς αντιδρούν στις κοινωνικές τριβές, στο πώς αλληλεπιδρούν με τον δάσκαλο. Άρα ο δάσκαλος έχει πλέον σχηματίσει μια ολοκληρωμένη άποψη – που καμιά φορά μπορεί να διαφέρει από εκείνη των γονιών.

Το παιδί είναι ένα παζλ. Τα κομμάτια δεν τα έχουν σε ένα σακουλάκι μόνο οι δάσκαλοι ή μόνο οι γονείς. Τα κομμάτια μπαίνουν σιγά-σιγά  και πρέπει γονείς και δάσκαλοι να βοηθάμε ο ένας τον άλλο. Ας πούμε ότι ένας γονέας έχει να μου πει κάτι για το παιδί. Και ξαφνικά την ώρα της συνάντησης, το θεωρεί ασήμαντο. Δεν είναι ασήμαντο. Εμένα θα μου λύσει κάποιες απορίες. Για παράδειγμα, μια συνήθειά του: «Το παιδί μου κοιμάται αργά γιατί θέλει να βλέπει τηλεόραση». Εμένα αυτό θα μου λύσει κάποια απορία. Όπως το γιατί το παιδί είναι κουρασμένο στην τάξη την πρώτη μισή ώρα – είναι δύο πράγματα που μπορεί να έχουν σχέση. Ή «το παιδί μου έρχεται σπίτι και δεν θέλει με τίποτα να διαβάσει». Εγώ σαν δάσκαλος πρέπει να σκεφτώ: Αυτό το παιδί είναι εξαιρετικά πρόθυμο και καλός μαθητής.  Μήπως εγώ το έχω πιέσει; Μήπως εγώ του δίνω να κάνει πολλά στην τάξη κι όταν πάει σπίτι θέλει να ξεσκάσει; Εμείς λοιπόν ως εκπαιδευτικοί, αυτά πρέπει να τα ξέρουμε! Όπως εμείς σας  λέμε πράγματα για το παιδί σας, έτσι κι εσείς πρέπει να μας τα λέτε όλα…

 Για να μπορέσει να ορθοποδήσει η σχέση με το παιδί πρέπει να υπάρχει μια καλή κι ειλικρινής επικοινωνία με τους γονείς. Σε αυτή τη συνάντηση λοιπόν χτίζονται οι πρώτες γερές βάσεις.

✔ Τρίτη συνάντηση: Στη λήξη του δεύτερου τριμήνου (μέσα/τέλη Μαρτίου)

Έχει τον χαρακτήρα ενός απολογισμού της πορείας του παιδιού. Εδώ μιλάμε για τους καρπούς της προσπάθειάς του. Υπάρχει και μια σαφέστερη εικόνα της συμπεριφοράς του. Κι αν είναι ομαλή η σχέση των γονέων με τους δασκάλους, είναι και πιο σύντομες οι συζητήσεις και η επικοινωνία φτάνει σε καλύτερα επίπεδα. Τώρα έχουμε δύο πλευρές που μπορούνε να συνεννοηθούν και να συνεργαστούν καλύτερα… Και υπάρχει ροή.

✔ Τελευταία συνάντηση: Λίγο πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς

Είναι ίσως η πιο σύντομη από τις προηγούμενες συναντήσεις κι έχει τη μορφή αποχαιρετισμού και γενικότερου απολογισμού. Όλοι έρχονται για να χαιρετήσουν και να ευχαριστήσουν. Θα ακουστούν και τα παράπονα, θα ακουστούν και τα ευχάριστα λόγια αλλά είναι ένας αποχαιρετισμός και η πιο «light» – θα λέγαμε – μορφή επικοινωνίας. Πρέπει όμως να υπάρχει για να ολοκληρωθεί ο κύκλος των συναντήσεων, το πλάνο που έχει ο γονέας στο μυαλό του από την αρχή της χρονιάς.  Το πλάνο αυτό έχει περίπου την εξής δομή και  προσδοκίες: 

  1. Ξέρεις κάτι; Τον Οκτώβρη είναι η πρώτη συνάντηση: θα μοιραστώ εγώ με τους δασκάλους πράγματα που αφορούν το παιδί μου.
  2. Δεύτερη συνάντηση, κοντά στα Χριστούγεννα: Περιμένω να μου πει ο δάσκαλος για το παιδί μου.
  3. Τρίτη συνάντηση: Έχω αγωνία για το πώς πήγε ο μαθητής μου – δηλαδή το παιδί μου ως μαθητής.
  4. Τελική συνάντηση: η πορεία ολοκληρώνεται.

Φυσικά εκτός από τις παραπάνω προγραμματισμένες συναντήσεις, υπάρχουν και οι έκτακτες. Οι δάσκαλοι ορίζουν συνήθως μια μέρα μέσα στην εβδομάδα που δέχονται τους γονείς. Αν υπάρχει κάτι πραγματικά επείγον βέβαια, ο γονέας καλό είναι να επικοινωνεί με τον ενδεδειγμένο τρόπο επικοινωνίας του σχολείου άμεσα.

Παιδιά στην τάξη

Σημεία που αξίζει να επισημανθούν

Κάποια επιπλέον σημεία που συζητήσαμε και στα οποία θα ήθελα να αναφερθώ επιγραμματικά:

  • Μία συνάντηση γονέα δασκάλου έχει τη δύναμη να αλλάξει όλες τις πλευρές: Και το γονέα και το δάσκαλο αλλά και το παιδί το οποίο θα επωφεληθεί.
  • Με τους ρυθμούς που ζούμε είναι εξαιρετικά δύσκολο να μπορέσουν και οι δύο γονείς να βρίσκονται ταυτόχρονα στις συναντήσεις. Αν ωστόσο είναι εφικτό, ας γίνει. Ο δάσκαλος αποκτά μία σαφέστερη εικόνα της οικογένειας και μπορεί να καταλάβει το παιδί καλύτερα.
  • Οι δάσκαλοι είμαστε εδώ για να προτείνουμε. Όχι απλά για να διαπιστώνουμε. Δεν έχει νόημα να πούμε «ο γιος σας είναι ατίθασος». Αυτό είναι μία απλή διαπίστωση. Πρέπει να προτείνουμε λύσεις και να δίνουμε κουράγιο στους γονείς. Πρέπει να περνάμε το μήνυμα: «Δε θα παρατήσω την προσπάθεια, μην τα παρατήσετε κι εσείς». Να αφήνουμε να περνάει από τη χαραμάδα το φως.
  • Είναι απόλυτο φυσιολογικό να υπάρχει κάποιες φορές διαφορά απόψεων μεταξύ γονέων και δασκάλου. Ακόμα και οι γονείς που διαφωνούν με το δάσκαλο όμως πρέπει να τον βλέπουν σαν δάσκαλο με Δ κεφαλαίο. Και για να πάρεις σαν δάσκαλος το Δ το κεφαλαίο πρέπει να είσαι αντάξιος. Όταν θα φύγει το παιδί από σένα να μπορείς να πεις «Έκανα το χρέος μου. Έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό. Προσπάθησα.» Και ποτέ καμία προσπάθεια δεν πηγαίνει χαμένη.

 

Τι ζητάει ο δάσκαλος από τους γονείς

Στην ερώτηση τι ζητάει ένας δάσκαλος από τους γονείς σε αυτές τις συναντήσεις ο κύριος Κολιούσης μου απάντησε:

  • Ειλικρίνεια.
  • Να έρχονται στις συναντήσεις ώστε η επικοινωνία να είναι συνεχής.
  • Να αναφέρουν ακόμα και πράγματα που θεωρούν ασήμαντα σε σχέση με το παιδί
  • Να βγάλουν από το μυαλό τους ότι ο δάσκαλος είναι προκατειλημμένος ή ότι έχει κάποια ιδιοτέλεια.
  • Να δίνουν σημασία στις λεπτομέρειες και στις επιμέρους σημειώσεις που αφορούν το παιδί τους και όχι για παράδειγμα μόνο σε μια ξερή βαθμολογία.
  • Να καταλάβουν ότι ο δάσκαλος είναι σύμμαχός τους στην προσπάθεια να αναπτύξουν τις δεξιότητες του παιδιού.
  • Να μην υποτιμήσουν τη σημασία της πρώτης εισαγωγικής συνάντησης που εξηγούνται τα διαδικαστικά θέματα.
  • Να μην αποδυναμώνουν την εικόνα του δασκάλου. Να μην υποβιβάζουν το έργο του. Να μην τον αμφισβητούν. Είναι λογικό κάποιες φορές να διαφωνούν. Ας του δώσουν όμως ένα βήμα να εξηγήσει γιατί κάνει ό,τι κάνει. Να υπάρχει αλληλοκατανόηση.

 

Κλείνοντας, θα ήθελα να μοιραστώ και τη δική μου αγαπημένη ερώτηση που κάνω πάντα στους δασκάλους των κοριτσιών μου. Και η ερώτηση αυτή είναι: «Είναι η κόρη μου χαρούμενη στην τάξη;» Γιατί πέρα από όλα αυτά που συζητάμε στις συναντήσεις και αφορούν την πρόοδο των παιδιών μου στο σχολείο, τίποτα δεν έχει νόημα αν τα παιδιά μου δεν είναι χαρούμενα – στο σχολείο και εκτός σχολείου.

Προτρέπω κι εγώ με τη σειρά μου τους γονείς να πηγαίνουν σε όλες τις συναντήσεις και να τις βάζουν στην κορυφή της λίστας των προτεραιοτήτων. Εμπιστευόμαστε κάθε μέρα τα παιδιά μας σε αυτούς τους ανθρώπους και το οφείλουμε στον εαυτό μας, αλλά και στα παιδιά μας, να κρατήσουμε τη δίοδο επικοινωνίας ανοιχτή. Ας μην ξεχνάμε ότι οι δάσκαλοι βάζουν μία ανεξίτηλη σφραγίδα πάνω στα παιδιά και ότι τα παιδιά μας δε θα τους ξεχάσουν ποτέ, ακόμα και αν μεγαλώσουν και γίνουν οι νέοι Neil Armstrong και περπατήσουν στο φεγγάρι.

Ευχαριστώ τον κύριο Κολιούση για τις πολύτιμες πληροφορίες που μοιράστηκε μαζί μου. Γονείς και δάσκαλοι ας συνεργαστούμε αρμονικά και ας δίνουμε πάντα τον καλύτερό μας εαυτό. «Με τα παιδιά ποτέ καμία προσπάθεια δεν πηγαίνει χαμένη.»


Κάντε κλικ ΕΔΩ ή στο παρακάτω κουμπί και θα σας στείλω ένα απόσπασμα από το βιβλίο μου Επιστροφή στα Σχολεία: Πλήρης Οδηγός για γονείς, στη στιγμή!

Κλικ για να σας στείλω το αρχείο για εκτύπωση

Photos by Purple Sherbet Photography, World Bank Photo Collection, Patty M. 

Συναντήσεις γονέων – δασκάλων: Ένας πλήρης οδηγός και μυστικά επιτυχίας

  • Share
  • Tweet
  • Pin
  • 4.8Kshares

Σχετικά posts:

Διάβασμα στο σπίτι: Βοηθώντας τα παιδιά να αποκτήσουν καλές συνήθειες Επιστροφή στα σχολεία: Οδηγός οργάνωσης για γονείς Πρώτη φορά του παιδιού στο σχολείο: 5 τρόποι για να προετοιμαστείτε (+να ξεαγχωθείτε)Πρώτη φορά του παιδιού στο σχολείο: 5 τρόποι για να προετοιμαστείτε (+να ξεαγχωθείτε)

Ανηκει στην κατηγορια:Σχολείο επισημασμένο με:γονείς και παιδιά, σχολείο, εκπαιδευτήρια ο Πλάτων, επιστροφή στα σχολεία

Σχόλια

  1. MommyWiki αναφέρει:

    27/03/2014 at 17:24

    Την επόμενη εβδομάδα έχουμε την τρίτη συνάντηση με την δασκάλα του προ-προνηπίου, και έχω άγχος. Θα μου πεις, σιγά τι να ρωτήσεις και τι να ακούσεις για ένα τόσο μικρό παιδάκι, αλλά πράγματι κάθε φορά μετά τις συναντήσεις, φεύγω πιο ανάλαφρη και πιο σίγουρη.
    Πολύ ωραία ανάρτηση!
    Μαργαρίτα

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      29/03/2014 at 00:29

      Μαργαρίτα κι εγώ έτσι ήμουν! Έβλεπα με σοβαρότητα τις συναντήσεις αυτές από τότε που τα παιδιά πρωτοπήγαν σχολείο. Και δεν το μετανιώνω!

      Απάντηση
  2. Μάγδα αναφέρει:

    27/03/2014 at 10:51

    Όπως πάντα εύστοχο κείμενο και για ένα θέμα τόσο σημαντικό. Κρατάω και προωθώ την κατακλείδα: Με τα παιδιά ποτέ καμία προσπάθεια δεν πηγαίνει χαμένη, ποτέ των ποτών! Αντίθετα, και η μικρότερη προσπάθεια πολλαπλασιάζεται προς το θετικό στα μαγικά μυαλουδάκια τους.

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      29/03/2014 at 00:25

      Πόσο συμφωνώ με το “μαγικά μυαλουδάκια”…
      Ευχαριστώ!

      Απάντηση
  3. Rania Vasiliadou αναφέρει:

    26/03/2014 at 17:23

    Πόσο εύστοχα όλα! Μακάρι όσοι γονείς διαβάσουν το post, να τα θυμούνται με το ξεκίνημα της επόμενης χρονιάς – για φέτος τα δύσκολα πέρασαν!

    Με συγκίνησε η “αγαπημένη ερώτηση”, συνηθίζω από την άλλη πλευρά να ρωτάω αν γυρνάει το παιδί χαρούμενο στο σπίτι, το θεωρώ πολύ βασικό, όπως επίσης και την ειλικρινή σχέση με το δάσκαλο.

    Ευχαριστούμε πολύ!

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      29/03/2014 at 00:24

      Ράνια κι εμένα με συγκινεί η δική σου αντίστροφη ερώτηση.
      Ευχαριστώ πολύ!

      Απάντηση
  4. Despoina Tzavara αναφέρει:

    26/03/2014 at 12:20

    Πως θα ήθελα και εγω απο μία μεριά αόρατη να τα παρατηρώ… Του χρόνου πάμε 1η δημοτικού! Αγωνία…

    Απάντηση
    • Aspa αναφέρει:

      29/03/2014 at 00:22

      Δέσποινα, τα αγαπάω πολύ τα πρωτάκια.
      Μία ματιά από το πώς ένιωθα όταν πήγαινε η μεγάλη μου κόρη πρώτη: http://goo.gl/XG2eyI

      Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Aspa Online

Γεια είμαι η Άσπα! Πιστεύω ότι η ζωή είναι πιο διασκεδαστική όταν τη μοιράζεσαι κι έτσι σε αυτό το blog μοιράζομαι τις σκέψεις μου και τις περιπέτειές μου με τα παιδιά μου τα τελευταία 15 χρόνια. Καλώς ήρθατε!
[Περισσότερα…]

Τι ψάχνετε;

Κυκλοφόρησε! Βρες το 2!

e-shop Aspa Online
  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Twitter
  • YouTube
Δωρεάν εκτυπώσιμα

Πρόσφατα Posts

  • Ζωγραφιές και κατασκευές παιδιών: Ο απόλυτος οδηγός οργάνωσης
  • Mαμά: Σούπερ ηρωίδα (εκτυπώσιμο για τη γιορτή της μητέρας)
  • Γιατί η λέξη ΑΚΟΜΗ θα πρέπει να γίνει η νέα σας αγαπημένη λέξη
  • Μίνι οδηγός για ένα υπέροχο Πάσχα
  • 5 δραστηριότητες εκτός σπιτιού για ποιοτικό χρόνο με τα παιδιά

Λένε για το blog

Έμπνευση και δύναμη στις δύσκολες μέρες

Γράφεις πολύ όμορφα, μοιάζουμε στον τρόπο σκέψης και μου δίνεις έμπνευση και δύναμη στις δύσκολες μέρες. Επίσης λατρεύω τις κόρες σου παρ’ όλο που δεν… Διαβάστε τη συνέχεια… “Έμπνευση και δύναμη στις δύσκολες μέρες”

Διαβάστε τι άλλο λένε >>

Copyright © 2023 · Aspa Online · Όροι Χρήσης · Πολιτική Απορρήτου · Όλα τα κείμενα και οι εικόνες είναι πνευματική ιδιοκτησία του Aspa Online. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, η αναδημοσίευση και η τροποποίησή τους χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του δημιουργού τους. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

  • 4.8Kshares
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας
Για να σας εξασφαλίσουμε κορυφαία εμπειρία περιήγησης, χρησιμοποιούμε cookies. Κάνοντας κλικ στο "Αποδοχή όλων", αποδέχεστε όλα τα cookies. Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε τις "Ρυθμίσεις cookies" για περισσότερες επιλογές.
Ρυθμίσεις cookiesΑποδοχή όλων
Manage consent

Σχετικά με τα cookies

Αυτό το website χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως αναγκαία αποθηκεύονται στον browser σας, καθώς είναι απαραίτητα για την βασική λειτουργία του website. Χρησιμοποιούμε επίσης και cookies τρίτων μερών που μας βοηθούν να καταλάβουμε πώς χρησιμοποιείτε αυτό το website ώστε να βελτιώσουμε την εμπειρία σας. Αυτά τα cookies, αποθηκεύονται στον browser μόνο με τη συγκατάθεσή σας. Έχετε επίσης την επιλογή να τα απορρίψετε. Όμως απορρίπτοντάς τα η εμπειρία σας ενδέχεται να μειωθεί σημαντικά.
Αναγκαία
Always Enabled
Τα αναγκαία cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του website. Αυτά τα cookies εξασφαλίζουν βασική λειτουργικότητα περιήγησης και ασφάλειας του website, ανώνυμα.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Advertisement".
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
XSRF-TOKENThe cookie is set by Wix website building platform on Wix website. The cookie is used for security purposes.
Λειτουργικότητας
Τα cookies λειτουργικότητας, βοηθούν σε ορισμένες λειτουργίες όπως το μοίρασμα του περιεχομένου ενός website στα social media, την αποδοχή feedback και άλλα.
CookieDurationDescription
tve_leads_unique1 monthThis cookie is set by the provider Thrive Themes. This cookie is used to know which optin form the visitor has filled out when subscribing a newsletter.
_ck_form1 yearThis cookie is set by the provider ConvertKit. This cookie is used for displaying and managing the email subscription forms on the website.
__cf_bm30 minutesThis cookie is set by CloudFlare. The cookie is used to support Cloudflare Bot Management.
Επίδοσης
Τα cookies επίδοσης χρησιμοποιούνται για να καταλάβουμε και να αναλύσουμε τους δείκτες αποτελεσματικότητας του website έτσι ώστε να παρέχουμε καλύτερη εμπειρία χρήστη.
Στατιστικά
Αυτά τα cookies μας βοηθούν να κατανοήσουμε πώς οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με το website μας. Μας παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό επισκεπτών, τις πηγές επισκεψιμότητας, κλπ.
CookieDurationDescription
CONSENT16 years 5 months 19 days 10 hours 26 minutesThese cookies are set via embedded youtube-videos. They register anonymous statistical data on for example how many times the video is displayed and what settings are used for playback.No sensitive data is collected unless you log in to your google account, in that case your choices are linked with your account, for example if you click “like” on a video.
vuid2 yearsThis domain of this cookie is owned by Vimeo. This cookie is used by vimeo to collect tracking information. It sets a unique ID to embed videos to the website.
_ga2 yearsThis cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors.
_gat_gtag_UA_19662080_11 minuteThis cookie is set by Google and is used to distinguish users.
_gid1 dayThis cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to store information of how visitors use a website and helps in creating an analytics report of how the website is doing. The data collected including the number visitors, the source where they have come from, and the pages visted in an anonymous form.
__gads1 year 24 daysThis cookie is set by Google and stored under the name dounleclick.com. This cookie is used to track how many times users see a particular advert which helps in measuring the success of the campaign and calculate the revenue generated by the campaign. These cookies can only be read from the domain that it is set on so it will not track any data while browsing through another sites.
Προώθησης
Τα cookies προώθησης παρέχουν στους επισκέπτες διαφημίσεις και καμπάνιες που τους ενδιαφέρουν. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια μάρκετινγκ είναι πιο αποτελεσματικά.
CookieDurationDescription
fr3 monthsThe cookie is set by Facebook to show relevant advertisments to the users and measure and improve the advertisements. The cookie also tracks the behavior of the user across the web on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin.
IDE1 year 24 daysUsed by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile.
test_cookie15 minutesThis cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies.
VISITOR_INFO1_LIVE5 months 27 daysThis cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website.
YSCsessionThis cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos.
_fbp3 monthsThis cookie is set by Facebook to deliver advertisement when they are on Facebook or a digital platform powered by Facebook advertising after visiting this website.
Άλλα
Τα άλλα cookies, είναι ακόμα στο στάδιο κατηγοριοποίησης και δεν έχουν ακόμα ταξινομηθεί σε μία από τις υπόλοιπες κατηγορίες.
CookieDurationDescription
tlf_281 dayNo description
tl_9226_10434_441 monthNo description
tl_9536_9536_221 monthNo description
tl_9722_9722_251 monthNo description
tl_9762_9763_281 monthNo description
yt-remote-connected-devicesneverNo description available.
yt-remote-device-idneverNo description available.
_mailapp_sessionNo description available.
_pin_unauth1 yearNo description available.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo